четвер, 26 травня 2022 г.

Проєкт “Децентралізація”: громади Київщини затвердили бюджети на 2022 рік (частина 2)

Проєкт “Децентралізація”: громади Київщини затвердили бюджети на 2022 рік (частина 2)

Громади Київщини вже розпочали працювати за новими бюджетами. Декому вдалося перевершити минулорічні показники, а дехто опинився на межі дотаційності. КиевVласть порівняла основні доходи та видатки міських тергромад у 2022 році із їхніми минулорічними бюджетами. 

Кагарлицька громада 

На черговій 15 сесії 23 грудня депутати ради затвердили бюджет Кагарлицької громади на 2022 рік по доходах та видатках загального та спеціального фонду в сумі понад 289 млн  гривень (торік – 256,7 мільйонів гривень). Бюджет по власних та закріплених доходах загального фонду обраховано в сумі  204,2 млн гривень. Видаткова частина загального фонду становить 279,6 млн гривень, з них на заробітну плату та розрахунки за спожиті комунальні послуги та енергоносії спрямують 79,9%, за спецфондом – 10 млн гривень. Офіційних трансфертів передбачається в сумі 84 млн гривень. Запланували депутати і резервний фонд у розмірі 700 тис. гривень. 

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

За даними ж дашборду, торік надходження до загального та спецфондів склали 120,2 млн гривень. Із них до бюджету місцевих податків надійшло 43 млн гривень, за землю – 14,5 млн гривень. Витрати громади сягнули за три квартала суми в 179 млн гривень. Найбільше коштів пішло на освіту – 101 млн гривень, цьогоріч планують же близько 167 млн гривень. Із держбюджету до громади надійшло ы 59 млн гривень трансфертів, одержувала громада і базову дотацію у розмірі 142 тис. гривень. 

Вишгородська громада 

На офіційній сторінці міста Вишгород у Facebook зауважено, що для затвердження бюджетну на 2022 рік та 43 місцевих програм, у грудні депутати збиралися двічі – на позачергову і чергову сесії. Вдалося таки затвердити громаді бюджет 24 грудня. 

Місцева казна Вишгорода цьогоріч заповнена на 705,7 млн гривень (торік – 580,5 млн гривень). Загальний фонд доходів тергромади складає 684,4 млн гривень, куди менше коштів на спецфонді – 21,2 млн гривень. Із загального фонду громада планує витратити закладену у бюджет суму доходів (торік – 448 млн гривень): із загального – 558 млн гривень та спеціального – 147 млн гривень. Крім того, у резерві громада має ще 200 тис. гривень. 

"...Незважаючи на негативні тенденції у сфері фінансової децентралізації, коли держава перекладає на місця фінансування багатьох галузей, бюджет наступного року є збалансованим і на 100% забезпечений захищеними статтями, серед яких виплата заробітної плати працівникам бюджетної галузі", – процитували голову громади Олексія Момота на офіційній сторінці ради в Fаcebook.

За його словами, на освіту в 2022 році місто планує витратити понад 238 млн гривень, на охорону здоров’я – більше 42 млн гривень, на соцзахист – понад 24 млн гривень, на фізкультуру і спорт – за 40 млн гривень та культуру – понад 20 млн гривень.

За даними інформаційно-аналітичного дашборду за три квартали 2021 року, до громади надійшло 403,2 млн гривен надходжень. Найбільший прибуток надійшов від місцевих податків – понад 112 млн гривень. Видатків було куди менше – 317 млн гривень. Сума ж трансфертів складала всього 71,4 млн гривень. Мала громада і реверсну дотацію у розмірі 38,7 млн гривень. 

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм

Узинська громада

Депутати Узинської територіальної громади прийняли бюджет на 2022 рік 22 грудня. У рішенні зауважено, що доходи бюджету становитимуть більше 199 млн гривень (торік – 175,2 млн гривень), в тому числі доходи загального фонду міського бюджету 197,4 млн гривень, решта – доходи спеціального фонду. Видатки бюджету дорівнюють сумі доходів. Ще 17,6 млн гривень складуть витрати за програмами. Також матиме громада і 100 тис. гривень резервного фонду. 

Що до основних показників минулого року, то одержала громада майже 70 млн гривень надходжень до обох фондів разом. Незначні вони і по податкам – 31,3 млн гривень. Щодо витрат, то сума була куди змістовнішою – 120 млн гривень. Обсяги міжбюджетних трансфертів складали ж понад 54 млн гривень. Не обійшлося і без дотанування. Сума дотацій по цій громалі склала трохи більше 9 млн гривень. 

Українська громада 

На своїй сторінці у Facebook голова Української громади Олександр Туренко проінформував, що бюджет громади на 2022-й рік було ухвалено 6 грудня на тринадцятій позачерговій сесії міської ради.

"Одним із головних пунктів порядку денного було затвердження бюджету на наступний рік.  Попередньо це питання детально розглядалось профільними комісіями, тож варто зазначити, що бюджет наступного року є збалансованим, досконало вивченим і спрямованим виключно на розвиток нашої міської територіальної громади", – каже він. 

Так, головний кошторис Української громади по доходам становить 303,5 млн гривень(торік – 266,2 млн гривень). Тут очікують, що до загального фонду надійде 279,3 млн гривень, а до спеціального 24,1 млн гривень надходжень. А всі зароблені кошти направлять на потреби громад: видатки за загальним фондом плануються у розмірі приблизно 274 млн гривень, за спецфондом – понад 29,6 млн гривень. Має громада і значний дефіцит в бюджеті – 5,4 млн гривень. У резерві мають же всього 500 тис. гривень. А на реалізацію місцевих програм витратять 199 млн гривень. 

У 2021 році до громади надійшло 193,1 млн гривень надходжень. Щодо видатків, то тут вони склали 156,1 млн гривень. Трансфертів надійшло у розмірі 50,3 млн гривень, та і з бюджету вилучили майже 10 млн гривень реверсної дотації. 

Сквирська громада 

Куди менше коштів має Сквирська громада. Як йдеться у рішенні “Про бюджет Сквирської міської територіальної громади на 2022 рік”, доходи тут були затверджені у сумі трохи більше, ніж торік, 293 млн гривень (минулий рік – 267,5 млн гривень). Доходи загального фонду міського бюджету становлять 291,3 млн гривень, доходи спеціального фонду – 1,6 млн гривень. Видатки бюджету затверджені рівно у сумі доходів: загального фонду – 286,1 млн гривень та видатки спецфонду – 6,8 млн гривень. Громада також має дефіцит в бюджеті, їхня сума – 5,2 млн гривень. Резервний фонд також не значний  – 300 тис. гривень. Розподілили і витрати із бюджету на реалізацію місцевих програм у сумі 32,7 млн гривень. 

За три квартали до громади торік надійшло 133,4 млн гривень, а видатки склали у розмірі 191 млн гривень і частину суми, 131 млн гривень, забрала на себе освітня сфера. Із держбюджету громада одержала 71 млн гривень трансфертів, але і вилучили з місцевого бюджету 1,3 млн гривень реверсної дотації. 

Фастівська громада 

Бюджет Фастівської громади розрахований у сумі 718,9 млн гривень (торік – 577,8 млн гривень). З них за загальним фондом мають одержати 692,8 млн гривень доходів, за спеціальним – 26,1 млн гривень. Видатків передбачається 744,6 млн гривень (торік – 602,5 млн гривень). Видатки загального фонду встановлені в сумі 623,8 млн гривень, спеціального – у сумі 120,8 млн гривень.

У коментарі KV голова Фастівської громади Михайло Нетяжук розповів, що у результаті терреформи до міста обласного значення Фастова приєднали дотаційні села. Це – вісім сільських та одна селищна ради, які були визначені як неспроможні для створення окремих громад. І з міста обласного значення з коефіцієнтом податкоспроможності 1,15, вже громада опинилися в ситуації з коефіцієнтом 0,93, тобто на межі дотаційності. 

"Основне завдання було – забезпечити відповідні податкові надходження і ми, затвердивши достатньо амбіційний план по доходах бюджету, цей план торік виконали. Більше того, навіть, перевиконали – більше 9 мільйонів гривень. Станом на 2022 рік бюджет затверджений ще більш амбіційний. Основні напрями – утримання соціальної сферу, інфраструктуру якої ми налаштовані зберегти саме на селі, не зважаючи, що території були дотаційними. Триває системна робота із виведення територій на режим самоокупності шляхом збільшення податків. Торік завдяки співпраці із КОДА та депутатом-мажоритарником, ми завели у міський бюджет приблизно 80 млн гривень, які спрямовували на добудову головного лікувального корпусу з відкриттям відділення із невідкладних станів, а також неврології. Це – капітальний ремонт палацу культури, а також на сфери освіти, ЖКХ. Щодо цього року, то наразі ми не можемо передбачити, які проєкти вдасться реалізувати. На жаль, бюджет Київської області не затверджено. Ми зарезервували певні кошти для співфінансування, будемо очікувати рішення депутатського корпусу і сподіваємося, що обласна рада таки збереться і підтримає не політичні рішення, а все ж господарські, які дозволять області розвиватися", – розповів він. 

За його словами, якщо бюджет буде прийнято пізніше, наприклад, весною, то це для громад буде означати, що проєкти цьогоріч реалізувати вже не встигнуть. Адже бюджетний процес передбачає проведення тендерних процедур та укладання договорів. Це призведе до того, що кошти можна буде використати, у кращому випадку, лише наприкінці осені.

Таращанська громада

Доходи бюджету громади передбачаються у сумі 267 млн  гривень, у тому числі доходи загального фонду бюджету складуть 266,2 млн гривень, а спецфонду – 861 тис.  гривень. Витратить громада стільки, скільки і заробить. Затвердили депутати і резервний фонд у розмірі 505 тис. гривень. Щодо реалізації міських програм, то на них спрямують 22,1 млн гривень. 

За показниками до дашборду, за три квартали 2021 року громада до казни додала всього 93,2 млн гривень надходжень. Із них місцеві податки склали 26,7 млн гривень, а плата за землю – 7,4 млн гривень. Видатки тут зафіксовані у розмірі майже 160 млн гривень, трансферти – 71 млн гривень. Громада дотаційна і одержала за визначений період 4,5 млн гривень дотацій. 

Славутицька громада 

Надходження Славутича цьогоріч трохи більше 400 млн. Його бюджет депутати затвердили 24 грудня у розмірі 407,4 млн гривень (торік – 371,1 млн гривень), з них доходи загального фонду склали 399,5 млн гривень та спеціального – 7,8 млн гривень. На потреби громади тут планують витрати трохи більше, ніж мають доходів – 438,9 (торік – 371,2 млн гривень). У загальний фонд заклали депутати 379,2 млн гривень, а успеціальний 59,7 млн гривень. У резерві громада залишила ще 2,7 млн гривень. Має громада і дефіцит за спецфондом бюджету у сумі 51,8 млн гривень. На реалізацію ж програм заклали 134 млн гривень. 

За словами начальника фінансового управління громади Галини Зайченко, у зв'язку з різким збільшення цін на енергоносії, бюджет Славутича у 2022 році буде складний. 

"Суттєво збільшилася потреба на енергоносії. Якщо у 2021 році у цілому без обмежень було 34,1 мільйон гривень, то на 2022 рік нам необхідно 77,5 млн гривень. 11,5 млн гривень незабезпеченість фонду заробітної плати. І особлива проблема – це освітня субвенція. Не забезпечують складає близько 6,7 млн гривень. Із приємного, на три мільйони зменшилося вилучення до державного бюджету і на 1,7 млн гривень збільшений обсяг субвенції на ліки для постраждалих від Чорнобильської катастрофи", – говорить вона.

Так, у 2021 році за три квартали зі Славутича вилучили 41,4 млн гривень реверсної дотації. Бюджет же зміг одержати майже 300 млн гривень надходжень, але і витратив 240 млн гривень, половина витрат забрала на себе освітня сфера. 

Яготинська громада

"Власні надходження загального та спеціального фонду (в т.ч. плата за послуги, що надаються бюджетними установами) до бюджету Яготинської міської територіальної громади на 2022 рік обраховані в сумі 246 480,8 тис. грн, що становить 106,3% до очікуваних надходжень 2021 року [...] Профіцит загального фонду – 3 425,6 тис. гривень, напрямком використання якого визначено передачу коштів із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду). Дефіцит спеціального фонду – 3 425,6 тис. гривень, джерелом покриття якого визначено надходження коштів із загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду)", – йдеться на сайті Яготинської громади. 

Наповнення бюджету громади очікується у розмірі 346,5 млн гривень (торік – 309,1 млн гривень), з них доходи загального фонду – 341 млн гривень, спеціального фонду – 4,8 млн гривень. Витратить громада суму з бюджету, яку і заробить. Із загального фонду – 338 млн гривень, із спеціального – 8,2 млн гривень. Обсяг трансфертів до бюджету на 2022 рік визначено у розмірі 100 млн гривень. На програми спрямують більше 69 млн гривень. 

За даними дашборду, доходи громади торік сягли 181,1 млн гривень та витратила значно більше – 228,7 млн гривень. Одержала громада майже 70 млн гривень транфертів. 

Тетіївська громада

У рішенні “Про бюджет Тетіївської міської територіальної громади на 2022 рік” зазначено, що доходи бюджету громади складатимуть 300,1 млн гривень (торік – 262,8 млн гривень), у тому числі 292,2 млн гривень – доходи загального фонду, –  7,8 млн гривень – спеціального фонду. Видатки бюджету громади матимуть суму, як і доходи, 300,1 млн гривень. Резервний фонд  депутати запланували у розмірі 2,9 млн гривень. На реалізацію місцевих  програм заклали 41 млн гривень. 

Згідно дашборду, за три квартали дохід громади склав понад 115 млн гривень. По витратам, то тут ця сума склала майже 200 млн гривень. Щодо трансфертів із держбюджету, то до Тетієва їх надійшло у розмірі понад 81 млн гривень. Одержала громада і 7,1 млн гривень дотації.

Богуславська громада 

У Богуславській тергромаді бюджет ухвалили у розмірі 226,1 млн гривень (торік – 197,2 млн гривень). Прогнозований обсяг надходжень за загальним фондом – 223,1 млн гривень та спеціальним – лише 2,9 млн гривень. Витратити планують всі закладені в доходах кошти. За загальним фондом ця сума складає 221,1 млн гривень, спеціальним  – 3,9 млн гривень.

Громада дотаційна. За три квартала вона одержала майже 8 млн гривень дотацій.  Доходи Богуслава торік склали по обом фондам всього 92,7 млн гривень та витрати перевищували доходи. Їхня сума склала 142 млн гривень. Мала громада і трансферти у розмірі 58,2 млн гривень.

Переяславська громада

Рішення щодо затвердження бюджету на 2022 рік Переяславської громади депутатами прийняте 23 грудня. Так, загальний дохід бюджету територіальної громади становитиме 356,4 млн гривень (торік – 303,3 млн гривень): доходи загального фонду – 350,1 млн гривень, доходи спецфонду – 6,2 млн гривень. Витратить Переяславська громада суму, рівну доходу. 

Дашборд же зафіксував такі показники надходжень громади торік – 170 млн гривень. Із місцевої казни витрачали ж куди більше – 213 млн гривень. Найбільше коштів пішло на освіту – 138 млн гривень. Трансферти з держбюджету були незначними – майже 72 млн гривень. Проте з громади також і вилучили 1,2 млн гривень реверсної дотації. 

Загальний рейтинг

Серед 24 міських громад Київщини до трійки найбагатших, як і торік, увійшла Білоцерківська громада з бюджетом в понад 2 млрд гривень. Приєдналися до неї і Бориспільська разом із Вишневою громадою, у яких головний кошторис склав понад 1 млрд гривень. 

Цьогоріч до найбідніших громад регіону можна віднести громаду Ржищева із бюджетом всього у понад 143 млн гривень Трохи більше мають коштів у місцевій казні Узина та Богуслава. 

На фото: минулорічні показники

Читайте:

Проект Децентрализация: Софиевская и Петропавловская Борщаговки не спешат объединяться

Проект “Децентрализация”: Войти в Озернянскую ОТО готовы лишь два сельсовета из шести

Проект “Децентрализация”: Великодымерская теробщина этой осенью идет на выборы

Проект “Децентрализация”: Медвинская теробщина идет на выборы в неполном составе

Проект “Децентрализация”: Фурсовская теробщина может лишиться части бюджета

Проект “Децентрализация”: Села Переяслав-Хмельницкого района отказались примкнуть к городу

Проект “Децентрализация”: Кагарлыкская теробщина объединит город и 26 сельсоветов

Проект “Децентрализация”. Политические амбиции мешают состояться большой Боярской теробщине

Проект “Децентрализация”: Тетиевская терробщина готовится к выборам в декабре

Проект "Децентрализация". Узинской терробщине придется поработать над развитием

Проект “Децентрализация”: КОГА тормозит назначение выборов в Циблевской терробщине

Проект “Децентрализация”: Гостомельская ОТО пойдет на выборы только в составе Киево-Святошинского района

Проект “Децентрализация”: Студениковская терробщина готовится к выборам в декабре

Проект “Децентрализация”: Предусмотренная Кабмином Дымерская ОТО может не состояться

Проект “Децентрализация”: Мироновская терробщина ждет позитивного вывода от КОГА

Проект “Децентрализация”: Ржищевская терробщина может стать проблемой для Кагарлыкского района

Проект “Децентрализация”: Ходосовская терробщина может объединить села трех районов

Проект “Децентрализация”: села Ставищенского района готовы митинговать против объединения

Проект “Децентрализация”: Яготинская терробщина не спешит на выборы

“Проект Децентрализация”: Создание Боярской ОТО дошло до суда

Проект “Децентрализация”. Сельсоветы потенциальной Вороньковской ОТО не готовы объединяться

Проект “Децентрализация”: Власти Згуровщины не готовы терять полномочия

Проект “Децентрализация”: Потенциальная Дмитровская терробщина уже год дожидается выборов

Проект “Децентрализация”: Гребенковская терробщина не может быть создана без согласия двух сельсоветов

“Проект Децентрализация”: Создание потенциальной Бышевской ОТО остановилось в 2015 году

Проект “Децентрализация”: Козин поборется за право быть центром терробщины

Проект “Децентрализация”: Пирновская терробщина может быть создана только принудительно

Проект “Децентрализация”: Процесс объединения в Барышевке даже не начали

Проект “Децентрализация”: Терробщина с центром в Украинке может быть названа Трипольской

Проект “Децентрализация”: Рожновская терробщина не может определиться с центром

“Проект Децентрализация”: Обухов может присоединить окрестные села

Проект “Децентрализация”: Иванковская ОТО поборется за зону отчуждения

Проект “Децентрализация”: Ташанская терробщина год ждет позитивного вывода КОГА

Проект “Децентрализация”: Березанская терробщина будет проходить процедуру создания ОТО заново

Проект “Децентрализация”: Володарский район не планирует объединяться в ближайшее время

Проект “Децентрализация”: Полесский район этим летом планирует начать процесс объединения

Проект “Децентрализация”: Богуславская ОТО может объединить не все сельсоветы

Проект “Децентрализация”: Ракитнянский район может объединиться в две терробщины

Проект “Децентрализация”: Калиновская терробщина может быть создана с разрешения Кабмина

Проект “Децентрализация”: Белая Церковь может присоединить три сельсовета

Проект “Децентрализация”: В Броварском районе может появиться Придеснянская терробщина

Проект “Децентрализация”: Потенциальная Вишневская ОТО начала процесс объединения

Проект “Децентрализация”: Германовка и Григоровка Обуховского района хотят быть центрами одной ОТО

Проект “Децентрализация”: Сельсоветы Таращанского района не хотят объединяться в терробщину

Проект “Децентрализация”: Процесс создания Чабановской терробщины стоит на месте

Проект “Децентрализация”: Скандальная Бучанская ОТО первой на Киевщине воспользовалась законом о присоединении

Проект “Децентрализация”: Потенциальная Томашовская терробщина объединит два района Киевщины

Проект “Децентрализация”: Ржищев начал присоединять села двух районов

Проект “Децентрализация”: Потенциальная Бородянская терробщина готова идти на выборы

Проект “Децентрализация”: Фастов планирует присоединить окружающие села

Проект “Децентрализация”: потенциальная Киево-Святошинская терробщина разделилась на две ОТО

Проект “Децентрализация”: КОГА утвердила Мироновскую терробщину

Проект “Децентрализация”: Заборский сельсовет не отдадут Боярке

Проект “Децентрализация”: Барышевская ОТО готовится к выборам

Проект “Децентрализация”: вялое руководство, имитация объединения и недостаточный результат

Проект “Децентрализация”: Обухов планирует присоединить один сельсовет

Проект “Децентрализация”: Березань присоединила пять сельсоветов

Проект “Децентрализация”: Богуславская ОТО не пошла на зимние выборы из-за бездействия КОГА

Проект “Децентрализация”: Ковалевскую терробщину за один день утвердили в КОГА и отправили на выборы

Проект “Децентрализация”: жители Клавдиево-Тарасово просят президента ускорить их объединение

Проект “Децентрализация”: выборы в терробщинах Киевщины под угрозой срыва

Проект “Децентрализация”: 4 сельсовета Иванковского района тормозят создание терробщины

Проект “Децентрализация”: в Бузовском сельсовете скандал из-за присоединения к Ирпеню

Проект “Децентрализация”: потенциальная Вишневская терробщина готовится подавать документы в КОГА

Проект “Децентрализация”: в Ирпене со скандалом пытаются присоединить два сельсовета

Проект “Децентрализация”: Полесский район отложил объединение на следующий год

Проект “Децентрализация”: еще 6 сельсоветов могли бы присоединиться к Ржищеву

Проект “Децентрализация”: терробщины Киевщины просят парламент провести объединение по закону

Проект “Децентрализация”: Киевщина оказалась в числе аутсайдеров рейтинга формирования ОТО 

Проект “Децентрализация”: терробщинам Киевщины урезали дотацию на содержание школ и больниц

Проект “Децентрализация”: сельсоветы Белоцерковщины просят Киевоблсовет ускорить их присоединение к городу

Проект “Децентрализация”: Гройсмана просят разобраться с объединением территориальных общин на Згуровщине

Проект “Децентрализация”: протестующий Ворзель войдет в состав Бучанской ОТО

Проект “Децентрализация”: Киевская ОГА одобрила создание Томашовской терробщины

Проект Децентрализация: в Васильковском районе может появиться Калиновская терробщина

Проект Децентрализация: КОГА утвердила создание Глевахской ОТО 

Проект Децентрализация: Созданию Макаровской ОТО угрожает новоявленная Комаровская община

Проект Децентрализация: Ташанская терробщина готова идти на выборы

Проект Децентрализация: Гребенковская терробщина поборется за положительное заключение КОГА

Проект Децентрализация: Гатное и Вита-Почтовая хотят спастись от столицы совместным объединением 

Проект Децентрализация: Гостомель борется с Ирпенем за создание отдельной общины

Проект “Децентрализация”: администрация Терещука выдала общинам Киевщины еще два позитивных вывода

Проект “Децентрализация”: Калиновская община Броварского района может объединить четыре сельсовета

Проект “Децентрализация”: Сельсоветы Фастовского района надеются успеть добровольно объединиться в Кожанскую ОТО

Проект “Децентрализация”:  теробщины Киевщины жалуются на нехватку инфраструктурной субвенции 

Проект “Децентрализация”: судебное дело о присоединении Заборья к Боярке рассмотрят заново 

Проект “Децентрализация”: смена власти в Копылове заблокировала создание Березовской терробщины

Проект “Децентрализация”: села Бориспольщины хотят спастись от города созданием Золочевской общины

Проект “Децентрализация”: КОГА утвердила создание Обуховской терробщины

Проект “Децентрализация”: Гоголевская община продолжит объединение после утверждения перспективного плана

Проект “Децентрализация”: процесс утверждения Вишневской общины может затянуться до конца года

Проект “Децентрализация”: Козинскую общину Обуховского района могут исключить из перспективного плана

Проект “Децентрализация”: в Бородянском районе суды тормозят объединение общин

Проект “Децентрализация”: Островская община просит президента Зеленского разобраться с решениями КОГА

Проект “Децентрализация”: села потенциальной Боровской ОТО может переманить новоявленная Мотовиловская община

Проект “Децентрализация”: миллионные долги могут оставить жителей Калитянской ОТО без воды и света

Проект “Децентрализация”: Таращанский район может разделиться на две общины

Проект “Децентрализация”: теробщины Киевщины недополучают налоги за землю

Проект “Децентрализация”: бюджеты четырех теробщин Киевщины оказались под угрозой

Проект “Децентрализация”: Киевщину могут поделить на шесть районов

Проект “Децентрализация”: пять теробщин Киевщины хотят расшириться за счет окрестных сел

Проект “Децентрализация”: села на Васильковщине, рассорившиеся из-за реформы, могут объединить насильно

Проект “Децентрализация”: Киевская ОГА дала сельсоветам последний шанс добровольно присоединиться к ОТО

Проект “Децентрализация”: Бориспольщина и Белая Церковь не определились с центрами развития теробщин

Проект “Децентрализация”: общины Киево-Святошинского района требуют от КОГА пересмотреть состав и количество местных общин

Проект “Децентрализация”: Киевоблсовет просит ВРУ и Кабмин разобраться с проблемными селами Киевщины

Проект “Децентрализация”: вокруг потенциальной Боярской теробщины разгорелся новый скандал

Проект “Децентрализация”: КОГА может вынести негативный вердикт потенциальной Пристоличной ОТО 

Проект “Децентрализация”: села Киево-Святошинского района спешно взялись за объединение

Проект “Децентрализация”: Бориспольщину разделят на шесть теробщин

Проект “Децентрализация”: потенциальная Березовская ОТО под угрозой срыва

Проект “Децентрализация”: судьбу потенциальной Феодосиевской общины решит Кабмин

Проект “Децентрализация”: Мироновская ОТО расширила границы за счет трех сельсоветов

Проект “Децентрализация”: Богуславская ОТО просит Кабмин откорректировать перспективный план

Проект “Децентрализация”: Обуховская ОТО поборется за окружающие села с потенциальной Козинской общиной

Проєкт “Децентралізація”: Петропавлівська і Софіївська Борщагівки проти об'єднання з Вишневим та столицею

Проєкт “Децентралізація”: села Переяслав-Хмельницького району відстоюють потенційну Гайшинську громаду

Проєкт “Децентралізація”: найгучніші провали й успіхи Київщини у 2019 році

Проєкт “Децентралізація”: Київщина увійшла в ТОП-5 областей-аутсайдерів за рейтингом формування спроможних громад

Проєкт “Децентралізація”: на Київщині стартувало примусове об’єднання громад

Проєкт “Децентралізація”: сільради Київщини знову відмовляються об’єднуватися із містянами в одну громаду

Проєкт “Децентралізація”: села Миронівського та Кагарлицького районів готові протестувати проти Ржищівської ОТГ

Проєкт “Децентралізація”: громади Київщини вимагають від уряду обіцяного ПДФО

Проєкт “Децентралізація”: зміни в Конституцію та права громад

Проєкт “Децентралізація”: десятки громад на Київщині запізнились втрапити в перспективний план

Проєкт “Децентралізація”: Київщина виступила за ліквідацію районних рад 

Проєкт “Децентралізація”: села Києво-Святошинського району погрожують перекривати дороги у разі насильницького об'єднання 

Проєкт “Децентралізація”: одиниці тергромад Київщини потрапили в рейтинг потужних ОТГ України 

Проєкт “Децентралізація”: секвестр бюджету залишить ОТГ без засобів для існування та боротьби з епідемією

Проєкт “Децентралізація”: громади Київщини озброюються засобами захисту та ведуть профілактичну боротьбу з коронавірусом 

Проєкт “Децентралізація”: Ірпінь та Бородянка поборються за звання райцентру субрегіонального рівня

Проєкт “Децентралізація”: громади Київщини нажахані перспективою укрупнення та централізації повноважень

Проєкт “Децентралізація”: громади Фастівського району виступили проти примусового об’єднання

Проєкт “Децентралізація”: Обухівська громада планує розширюватися за рахунок суміжних сіл

Проєкт “Децентралізація”: Кабмін схвалив ще 45 ОТГ Київщини

Проєкт “Децентралізація”: Вишгород зазіхнув на звання центру Приірпіння

Проєкт “Децентралізація”: Кабмін змінив конфігурації п’яти громад Києво-Святошинського району

Проєкт “Децентралізація”: Урядовий проєкт укрупнення районів обурив Київщину (опитування)

Проєкт “Децентралізація”: громади Київщини позбавлять фінансової залежності від районних рад

Проєкт “Децентралізація”: громадам Київщини дозволили змінювати цільове призначення землі та затверджувати містобудівну документацію

Проєкт “Децентралізація”: села Київщини боронитимуть право на добровільне об’єднання в суді

Проєкт “Децентралізація”: Мінгромад обіцяє ОТГ поповнення бюджетів за рахунок ПДФО 

Проєкт “Децентралізація”: асоціаціям Київщини не вдалось відстояти “мажоритарку” для сіл

Проєкт “Децентралізація”: На Київщині через недобровільність об’єднання знову судяться Боярка і Забір’я

Проєкт “Децентралізація”: Миронівська ОТГ планує заробляти на природі та інвестиціях

Проєкт “Децентралізація”: Студениківська ОТГ збагатиться за рахунок банку землі та “Ниви Переяславщини” 

Проєкт “Децентралізація”: Фурсівській ОТГ не вистачає коштів на розвиток громади 

Проєкт “Децентралізація”: Бородянська ОТГ розвиватиметься за рахунок донорів

Проєкт “Децентралізація”: Ржищівська ОТГ для одержання прибутків задіє водний та освітньо-туристичний потенціал 

Проєкт “Децентралізація”: Баришівка мітить у п'ятірку найбагатших громад Київщини

Проєкт “Децентралізація”: Пісківська ОТГ хоче стати популярним курортом Київщини

Проєкт “Децентралізація”: Обухівська ОТГ спрямує на свій розвиток понад півмільярда гривень до 2030 року

Проєкт “Децентралізація”: Бучанська ОТГ направить мільйони на розбудову комфортної інфраструктури

Проєкт “Децентралізація”: Великодимерська ОТГ проведе інвентаризацію землі

Проєкт “Децентралізація”: громади Київщини взялися ділити ОТГ на округи та обирати старост 

Проєкт “Децентралізація”: Узинська ОТГ шукає 65 млн гривень на будівництво очисних споруд

Проєкт “Децентралізація”: держава переклала на старост владні компетенції сільських голів

Проєкт “Децентралізація”: обіцяні громадам землі за межами населених пунктів пустили з молотка

Проєкт “Децентралізація”: у тергромад Київщини бракує коштів на якісні адмінпослуги

Проєкт “Децентралізація”: на зміну дільничним у об'єднаних громадах прийдуть поліцейські офіцери 

Проєкт “Децентралізація”: найгучніші провали й успіхи Київщини у 2020 році

Проєкт “Децентралізація”: громади Київщини не можуть отримати від районів  комунальне майно

Проєкт “Децентралізація”: статус і повноваження старост у громаді залежатимуть від Верховної Ради

Проєкт “Децентралізація”: у 2021 році Тетіївська громада збагатиться за рахунок гранту в 26 млн гривень

Проєкт “Децентралізація”: на Київщині почали ліквідовувати райони, перший на черзі – Згурівський 

Проєкт “Децентралізація”: ліквідована Іванківська райрада залишила громаді-спадкоємцю мільйонні борги 

Проєкт “Децентралізація”: голови громад мають право накладати вето лише на прийняті рішення ради

Проєкт “Децентралізація”: ліквідації Баришівського району заважають комунальні борги

Проєкт “Децентралізація”: Миронівську райраду ліквідують із боргами по зарплаті 

Проєкт “Децентралізація”: депутати ВРУ взялися за урбанізацію міст

Проєкт “Децентралізація”: Київщина втрачає першість у рейтингу заможності громад

Проєкт “Децентралізація”: майно та активи Бородянського району розділили між шістьма громадами 

Проєкт “Децентралізація”: Обухівський район віддасть Букринський плацдарм на утримання області

Проєкт “Децентралізація”: пандемія та безгрошів’я блокують розвиток культпослуг на Київщині

Проєкт “Децентралізація”: Держгеокадастру дозволили і далі розпоряджатися землями Київщини 

Проєкт “Децентралізація”: Славутич збільшить бюджет за рахунок бізнес-парку та інвестицій

Проєкт “Децентралізація”: Васильківський район ліквідують упродовж місяця

Проєкт “Децентралізація”: уряд взявся за діджиталізацію тергромад 

Проєкт “Децентралізація”: Київщина позмагається за гранти для розвитку громад

Проєкт “Децентралізація”: дві селищні громади Київщини заявили про бажання стати містом

Проєкт “Децентралізація”: на утримання громад хочуть передати приватизовані гуртожитки та бомбосховища 

Проєкт “Децентралізація”: громади Київщини формують партнерські об’єднання для збільшення ресурсів

Проєкт “Децентралізація”: громади Київщини планують оптимізацію освітніх закладів

Проєкт “Децентралізація”: громади та асоціації Київщини виступають за збільшення ПДФО

Проєкт “Децентралізація”: громади можуть втратити мільйони разом з акцизом на тютюн 

Проєкт “Децентралізація”: новоствореним райрадам Київщини бракує коштів на існування

Проєкт “Децентралізація”: громади просять уряд та Раду закріпити реформу на законодавчому рівні

Проєкт “Децентралізація”: громади Київщини скаржаться на дублювання повноважень та бідність

Проєкт “Децентралізація”: тергромади навчать, як правильно роздавати землю

Проєкт “Децентралізація”: із бюджетів громад вилучатимуть кошти на охорону культурної спадщини 

Проєкт “Децентралізація”: громади масово розпродують комунальне майно 

Проєкт “Децентралізація”: громади Київщини скаржаться на ProZorro

Проєкт “Децентралізація”: громади Київщини стурбовані вимогами закону щодо заснування ліцеїв

Проєкт “Децентралізація”: найуспішніші громади Київщини 

Проєкт “Децентралізація”: громади Київщини хочуть зекономити на благоустрої за рахунок держсубвенції

Проєкт “Децентралізація”: громади Київщини шукають кошти на покращення послуг своїх КП

Проєкт “Децентралізація”: громадам Київщини роздали кошти на інфраструктуру та ремонт доріг

Проєкт “Децентралізація”: тепломережі столичного регіону загрузли у боргах

Проєкт “Децентралізація”: тривають дискусії щодо права власності на майно тергромад

Проєкт “Децентралізація”: громадам Київщини не додали освітньої субвенції

Проєкт “Децентралізація”: Богуслав та Яготин розвиватимуться за рахунок ландшафтних парків

Проєкт “Децентралізація”: громади Київщини виступають проти затягування перевиборів місцевого керівництва

Проєкт “Децентралізація”: громади Київщини просять уряд не нищити їхню фінансову незалежність

Проєкт “Децентралізація”: громади Київщини жаліються на порожні скарбниці

Проєкт “Децентралізація”: на Київщині громади ділять на округи та обирають старост по-новому 

Проєкт “Децентралізація”: на Київщині взялися за створення безпечних громад

Проєкт “Децентралізація”: проблемні довгобуди перекладуть на місцеві громади

Проєкт “Децентралізація”: громади Київщини не хочуть брати на себе компенсацію проїзду пільговикам 

Проєкт “Децентралізація”: реформа вийшла на фінішну пряму

Проєкт “Децентралізація”: підсумки 2021 року

Проєкт “Децентралізація”: на Київщині сперечаються через "ресурсний" закон та нове оподаткування 

Проєкт “Децентралізація”: громади Київщини затвердили бюджети на 2022 рік (частина 1) 

Фото: колаж KV

КиевVласть

Інна Міхно

Теги: новости киевской области, новости киевщины, власть киевщина, децентрализация, реформа, проект децентрализация, местные бюджеты, Михайло Нетяжук, бюджет 2022, обуховская община, бюджет 2021

четвер, 26 травня 2022 г.
11:05
Через збройну агресію рф в Україні загинуло 240 дітей, понад 436 отримали поранення
10:51
Сьогодні в Києві очікуються сильні пориви вітру - 15-20 м/с
10:40
Втрати рашистів сягнули 29,6 тисячі вояків та 1 315 танків, - Генштаб ЗСУ
10:23
Дорожники Києва відремонтували 162 вулиці, - КМДА
09:41
У Києві 26 травня ярмарки пройдуть в п'яти районах міста (адреси)
09:07
Поліція Київщини затримала групу підозрюваних у крадіжках пального
09:00
В МВС готові до відсічі спроб вторгнення з Півночі, вздовж кордону з білоруссю ударні групи ворога не формуються
08:21
Ворог здійснив нальоти гелікоптерами на Миколаївщину та Херсонщину, - ОК “Південь”
08:10
За два дні продали близько 2 млн марок “Русскій воєнний корабль… Всьо!”, - Смілянський
08:03
Зеленський нагородив 144 українських військових
07:30
Тривають бої на Бахмутському напрямку і в Лимані, ЗСУ відбили 10 атак ворога, - Генштаб
середа, 25 травня 2022 г.
22:07
З 1 червня у низці європейських країн скасують безкоштовний проїзд для українців
21:48
Внаслідок ракетного удару військ рф по Запоріжжю пошкоджено понад 60 приватних будинків та ТРЦ (фото, відео)
21:27
Рашисти використали 60 відсотків запасів високоточної зброї, - Міноборони
21:03
Зеленський підтримав петицію про візовий режим для громадян рф
20:46
Під час оборони Маріуполя загинув чемпіон України з кікбоксингу та чемпіон світу з тайського боксу Олексій Янін
Календар подій
З київської громади знов намагаються стягнути 671,5 млн. гривень за “примарну” реконструкцію Харківської площі
24 травня 2022 г. 09:00
З київської громади знов намагаються стягнути 671,5 млн. гривень за “примарну” реконструкцію Харківської площі
В суді по другому колу починається розгляд справи про стягнення з бюджету Києва 24,46 млн доларів США (671,5 млн. гривень) на користь екс-інвестора реконструкції Харківської площі. Мова йде про ТОВ “Київ Термінал” (компанія відомого грузинсько-російського бізнесмена Тамаза Сомхішвілі), яке не встигло приступити до реконструкції: підписаний в 2007 році інвестдоговір було розірвано в 2013 році, але фірма начебто понесла значні збитки. Черговий раунд судових розглядів може бути поганим знаком для столичної громади: у “Київ терміналі” за невідомих обставин погодились зменшити розмір своїх претензій та не побоялись заплатити солідний судовий збір. На думку фахівців, це може свідчити про певні домовленості на “найвищому рівні”. При цьому, для громадськості можуть ускладнити участь у судовому процесі через воєнний стан.