Завдяки Кличко та Усову: комуналізація на київських парковках відміняється
Все в казну – це не про Київ. Парковки знову втратили шанс стати легальними й дати дохід у 800 млн гривень на рік – ці гроші розтікатимуться по різним карманам.
В рамках програми “Комуналізації” прийняв участь у “конкурсі” на керівника КП “Київтранспарксервіс”. В 2019 році я вже “вигравав” цей конкурс – отримав перше місце. Але призначили давтянівського Олександра Німаса – з другого місця. Тепер ні Німаса, ні парковок, ні Дмитра Давтяна.
За період Німаса та його наступника Анатолія Свирида Департамент внутрішнього фінансового контролю Київської міськдержадміністрації (КМДА) нарахував 239 млн гривень фінансових порушень – і це тільки частина. Важко усвідомити, але КП “Київтранспарксервіс” не контролює й не управляє жодною парковкою.
На днях на конкурсі на директора КП “Київтранспарксервіс” перемогла парочка працівників з цього КП – без досвіду роботи на керівних посадах. А головне – на 100% причетних до 239 мільйонів втрат підприємства, бо обидва відповідають за напрями, які формують грошові надходження. В КП “Київтранспарксервіс”, щоб красти, необхідно робити просто вигляд, що не помічаєш і обставини вище за тебе.
Ці двоє приїхали на конкурс і разом поїхали. Кого б з них Віталій Кличко не призначив, все одно – це перемога профільного заступника голови КМДА Костянтина Усова.
Віталій Володимирович, ви серйозно призначите когось з них?!
Я планував прийняти участь ще в трьох конкурсах на керівників КП, але в цьому немає сенсу, краще сходити в цирк на площі Перемоги. Всім, хто хоче прийняти участь у конкурсі, не раджу – втрата часу. Нехай формують необхідні результати зі своїх “парочок”.
Комісія вже не та, як було раніше – і члени комісії знають про що я говорю. Якщо раніше фарс починався після результатів комісії, то зараз вже до засідання комісії. А комісія, як частина корупційної складової, гарно виглядає й гарно відмиває. Членам конкурсної комісії, які вважають себе чесними, пропоную зробити як Ігор Єгоров й е позоритись.
Була “плісовщина”, “давтянщина”, “густєлєвщина”, а тепер “усовщина” – всі просто тягнуть своїх й під себе, щоб надалі грабувати киян. Незмінним залишається лише Кличко, якому знову згодом прийдеться позбавлятися “усовщини”, як колись “давтянщини”, “плісовщини” та “густєлєвщини” – знову наступати на ті ж самі граблі.
Хтось написав історію “Як про…рати Україну”. А хтось пише історію “Як про…рати Київ” – і “Європейську солідарність” вам у поміч!
Стосовно конкурсних пропозицій. Пане мер, скільки можна подавати стратегії розвитку на конкурсах на заміщення посади? Ці програми повинні генерувати заступники з підконтрольними департаментами?
Де реальні концепції, програми, плани заходів з ефективної життєдіяльності та розвитку комунальної галузі міста в цілому й кожного підприємства окремо? Спитайте у підлеглих, де програма діяльності та розвитку паркувального простору чи програма розвитку “Київавтодору”, який не зміг освоїти мільярд гривень? Дорогам необхідна теж комуналізація.
Читайте: Парковка Кличка: повна комуналізація Києва в інтересах столичної громади та кожного киянина
Тому, пане мер, я створив для вас сторінку у Вікіпедії “Комуналізація”. Тут є перші тези для вас та ваших підлеглих, депутатів Київради та членів комісії. Як опублікую наукові тези чи статтю про комуналізацію, то повністю розміщу їх.
Наразі ж коротко: це коли парковки приносять 800 млн гривен на рік, а не 100 млн гривень зі збитками.
Пане Кличко, як будуть проблеми – звертайтесь за телефоном 0972257375. Ще й з землею допоможу.
Читайте: Все, що необхідно знати про паркувальний простір в Києві
Роман Головін, голова Всеукраїнського об`єднання власників землі