вівторок, 16 квітня 2024 г.
Все, що необхідно знати про паркувальний простір в Києві

Все, що необхідно знати про паркувальний простір в Києві

Роман Головін

Голова Всеукраїнського об`єднання власників землі

Автомобіль все більше входить в наше життя, стає частиною людського соціуму. Пішохід, громадянин, який користується громадським транспортом повинен мати привілеї і він їх має – інше питання на скільки вони організовані та розвинені. В свою чергу, не потрібно забувати й про права громадянина в автомобілі, бо інколи ці права є необхідністю й влада повинна їх також забезпечити.

Що занадто – то не здраво. Перевага пішохода над автомобілем не означає знищення паркувального простору для автомобілів, що відбувається в Києві останнім часом – дороги Києва остовбичили і цією проблемою вже затурбувалися народні владні депутати. 

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Безумовно, що Києву непотрібне висмикування всіх стовпчиків, як нова крайність, але бізнес на стовбчиках не в інтересах громади необхідно припиняти, адже без корупції тут теж не обійшлося. Бо чим більше закопають стовпчиків, тим більше прибутків, в тому числі – корупційних. Але втрати й шкода від корупції з закопування стовпчиків не закінчується – кияни втрачають паркувальний простір, а бюджет міст не доотримуватиме мільйони.

Києву необхідна збалансована паркувальна політика, при якій паркування буде оптимальним за всіма важливими критеріями, серед яких максимізація доходів та мінімізація обмеження простору пішоходів і того ж автотранспорту.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм

Концепції діяльності та розвитку паркувального простору в Києві не було. Тому й говорити, що Києву необхідна нова паркувальна концепція недоречно. Києву просто необхідна динамічна паркувальна концепція, яка буде оптимально-ефективна, стратегічно й тактично дієва. 

Комуналізація – найефективніша платформа для формування, розвитку та ефективної діяльності не тільки паркувальної галузі, а й інших комунально-виробничих галузей. 

Комуналізація – процес при якому суспільно-значущі об’єкти та процеси життєдіяльності громади організовуються й здійснюються громадою, громада несе як витрати, так і отримує прибутки від господарської діяльності та здійснення комунальної монополії. 

Парковками в Києві безпосередньо опікується комунальне підприємство (КП) “Київтранспарксервіс”. “Київтранспарксервіс” – історія того як від особи директора до нової особи директора з паркуванням в Києві в усіх аспектах стає все гірше. 

Добре, що Віталій Кличко реагує, звільняє, але, на жаль, бере на роботу нових “осіб”, а не керівників, яких згодом змушений звільняти. Але система звільнень – це не та система управління. Гарна людина – не професіонал. Друг – теж не професія. 

Щоб не було такого калічкуватого управління, необхідно зайнятися комунальними питаннями концептуально, стратегічно, динамічно, ефективно, оптимально, прогресивно – яких вам ще ключових показників не вистачає? 

Комуналізація нам в голову і в руки. Й чому б не почати комуналізуватися з КП “Київтранспарксервіс” чи з КК “Київавтодор”? Далі все буде показово, просто, ефективно, дієво.

P.S. Знову починається проведення конкурсів на заміщення посад керівників комунальних підприємств транспортної інфраструктури. Останні конкурси були на початку 2019 року. Явно профільне керівництво транспортної галузі боялось підривання свого авторитету конкурсними відборами – на комісію з конкурсного відбору необхідно прислати керівників, а не осіб й тому було простіше не проводити конкурси взагалі – так легше тримати на роботі своїх. До чого така стратегія призвела ми бачимо – не має ні профільного керівника, ні свого, ні чужого. 

Й саме проведення конкурсів повинно вже стати не легалізацією своїх “осіб”, а реальним заходом з відбору керівників.

За Київ була й буде боротьба. Київ стратегічне місце, як в політиці, так і в економіці. Й тут необхідно, як в командному спорті, брати не друзів-осіб, а керівників – гравців, які будуть приводити киян до перемоги, а не діятимуть заради власного задоволення.

Читайте: Свободу Києву! Нова комунальна стратегія

Роман Головін, голова Всеукраїнського об`єднання власників землі

КиевVласть

Теги: новости киева, конкурс, парковки, коммунализация, кп киевтранспакрсервис

п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях зяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
17:47
Колаборант вдавав із себе ченця й освячував ворожі танки, що насувались 2022 року на Київ
Календар подій
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
12 квітня 2024 г. 15:00
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
Столична міськрада 11 квітня 2024 року внесла чергові зміни до бюджету Києва на 2024 рік, а також відкоригувала нову Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. Точний перелік всіх коригувань буде доступний після публікації цих документіві, адже депутати і чиновники погодили внесення до відповідних проєктів рішень численних правок безпосередньо перед їх розглядом в сесійній залі. Між тим, відомо, що дохідну частину бюджету було збільшено до 75,2 млрд гривень, видаткову – до 92,5 млрд гривень. Відповідно, додаткові 995 млн гривень планується витратити по програмі “Захисник Києва”, 79,9 млн – на обладнання опорних пунктів в межах столиці, 459,3 млн гривень – на різні соціальні виплати військовослужбовцям, 30 млн гривень – напряму нададуть Міністерству оборони України в якості субвенції тощо. Не обійшлося і без збільшення витрат на “цивільні” напрямки – ще 89,4 млн було виділено на ремонтні роботи на дорогах, 50,8 млн – на реконструкцію ліфтового обладнання в багатоповерхівках і т.д. Була відповідно відкорегована і нова Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. 
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
10 квітня 2024 г. 09:00
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
У 2023 році столична влада продемонструвала одні з найгірших результатів наповнення бюджету за рахунок оренди і приватизації комунального майна за останні роки. Як стало відомо, від такої оренди до міської скарбниці надійшло 33,9 млн гривень, що більш ніж в половину менше планових показників, а від продажу комунальної нерухомості – 81,9 млн гривень (плюс ще 18.9 млн гривень, які були перераховані у 2024 році), що набагато менше ніж у попередні роки. Судячи з усього, причиною таких скромних надходжень до міського бюджету є і повномасштабна війна, яка знизила бізнес-активність у столиці, і систематичні порушення процедур і законодавства з боку профільних чиновників КМДА, які кожного року обходяться киянам у десятки мільйонів гривень.