Все, що необхідно знати про паркувальний простір в Києві
Автомобіль все більше входить в наше життя, стає частиною людського соціуму. Пішохід, громадянин, який користується громадським транспортом повинен мати привілеї і він їх має – інше питання на скільки вони організовані та розвинені. В свою чергу, не потрібно забувати й про права громадянина в автомобілі, бо інколи ці права є необхідністю й влада повинна їх також забезпечити.
Що занадто – то не здраво. Перевага пішохода над автомобілем не означає знищення паркувального простору для автомобілів, що відбувається в Києві останнім часом – дороги Києва остовбичили і цією проблемою вже затурбувалися народні владні депутати.
Безумовно, що Києву непотрібне висмикування всіх стовпчиків, як нова крайність, але бізнес на стовбчиках не в інтересах громади необхідно припиняти, адже без корупції тут теж не обійшлося. Бо чим більше закопають стовпчиків, тим більше прибутків, в тому числі – корупційних. Але втрати й шкода від корупції з закопування стовпчиків не закінчується – кияни втрачають паркувальний простір, а бюджет міст не доотримуватиме мільйони.
Києву необхідна збалансована паркувальна політика, при якій паркування буде оптимальним за всіма важливими критеріями, серед яких максимізація доходів та мінімізація обмеження простору пішоходів і того ж автотранспорту.
Концепції діяльності та розвитку паркувального простору в Києві не було. Тому й говорити, що Києву необхідна нова паркувальна концепція недоречно. Києву просто необхідна динамічна паркувальна концепція, яка буде оптимально-ефективна, стратегічно й тактично дієва.
Комуналізація – найефективніша платформа для формування, розвитку та ефективної діяльності не тільки паркувальної галузі, а й інших комунально-виробничих галузей.
Комуналізація – процес при якому суспільно-значущі об’єкти та процеси життєдіяльності громади організовуються й здійснюються громадою, громада несе як витрати, так і отримує прибутки від господарської діяльності та здійснення комунальної монополії.
Парковками в Києві безпосередньо опікується комунальне підприємство (КП) “Київтранспарксервіс”. “Київтранспарксервіс” – історія того як від особи директора до нової особи директора з паркуванням в Києві в усіх аспектах стає все гірше.
Добре, що Віталій Кличко реагує, звільняє, але, на жаль, бере на роботу нових “осіб”, а не керівників, яких згодом змушений звільняти. Але система звільнень – це не та система управління. Гарна людина – не професіонал. Друг – теж не професія.
Щоб не було такого калічкуватого управління, необхідно зайнятися комунальними питаннями концептуально, стратегічно, динамічно, ефективно, оптимально, прогресивно – яких вам ще ключових показників не вистачає?
Комуналізація нам в голову і в руки. Й чому б не почати комуналізуватися з КП “Київтранспарксервіс” чи з КК “Київавтодор”? Далі все буде показово, просто, ефективно, дієво.
P.S. Знову починається проведення конкурсів на заміщення посад керівників комунальних підприємств транспортної інфраструктури. Останні конкурси були на початку 2019 року. Явно профільне керівництво транспортної галузі боялось підривання свого авторитету конкурсними відборами – на комісію з конкурсного відбору необхідно прислати керівників, а не осіб й тому було простіше не проводити конкурси взагалі – так легше тримати на роботі своїх. До чого така стратегія призвела ми бачимо – не має ні профільного керівника, ні свого, ні чужого.
Й саме проведення конкурсів повинно вже стати не легалізацією своїх “осіб”, а реальним заходом з відбору керівників.
За Київ була й буде боротьба. Київ стратегічне місце, як в політиці, так і в економіці. Й тут необхідно, як в командному спорті, брати не друзів-осіб, а керівників – гравців, які будуть приводити киян до перемоги, а не діятимуть заради власного задоволення.
Читайте: Свободу Києву! Нова комунальна стратегія
Роман Головін, голова Всеукраїнського об`єднання власників землі