среда, 26 января 2022 г.
Парковка Кличка: повна комуналізація Києва в інтересах столичної громади та кожного киянина

Парковка Кличка: повна комуналізація Києва в інтересах столичної громади та кожного киянина

Роман Головін

Голова Всеукраїнського об`єднання власників землі

Трохи відволічемось від питань земельних та мого законопроєкту №3208 “Про прогресивні земельні відносини” і згадаємо про Київ, в якому зосереджено 15-20% працездатного населення України.

Операція “Парковка” провалена, агент “Німас” звільнений. А парковки стали одним з прикладів того, що не тільки не вдалось покращити, а вдалося свідомо погіршити. Та і в цій ситуації вже колишній директор КП “Київтранспарксервіс” Олександр Німас ні до чого – не можна виключно на нього перекладати вину за розвал КП “Киїівтранспарксервіс”. Він робив так, як йому дозволяли. Робив так, бо з нього не вимагали. І взагалі він не мав би бути призначений директором, як і його “патрон” Дмитро Давтян, бо вони від початку не були потрібні ані Віталію Кличку, ані киянам.

У контексті цього вже на початку 2019 року було зрозуміло, що підприємство розвивається не в тому напрямку і потрібно змінювати керівництво. Питання звільнення Німаса на 100% повинно було бути вирішено разом із звільненням Давтяна з посади заступника голови Київської міськдержадміністрації (КМДА) 29 листопада 2019 року.  Чого чекали?

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Можна зразу повісити причину такої ситуації на Кличка. І це правильно, бо він є відповідальним за будь-яку ситуацію в Києві та за призначення. З іншого боку, Кличко робить ротації, перебуваючи, відповідно, в можливому пошуку кращих управлінців для киян і Києва.

Те, що Німаса не можна було призначати керівником КП “Київтранспарксервіс”, було зрозуміло вже після того, як він програв цей конкурс. Але попри програш Німас став директором. Саме тому Кличку слід дотримуватися принципу залучення до роботи справжніх професіоналів, а не керуватися дружбою чи чиїмись вагомими рекомендаціями.

Вже немає Німаса, немає Давтяна, який підсунув Кличку Німаса. Але старі проблеми з паркуванням Німас та Давтян не вирішили, а виключно збільшили. Ці проблеми залишаться надовго, як втрати київської громади, кожного киянина та гостя міста. 

За час керівництва Німасов “Київтранспарксервісом” доходи цього підприємства зменшились. За офіційною звітністю за 3-й квартал 2019 року дохід підприємства склав 24,2 млн гривень, що на 8,7 млн менше, ніж за аналогічний період 2018 року. А збиток за 3 квартали 2019 року склав 5,2 млн гривень проти прибутку у 5 млн гривень за 3 квартали 2018 року. 

Паркувальний простір втрачається, зменшується, не створюється. Безумовно, в пріоритеті пішохід, громадський транспорт, а потім авто і їх власники. Але це не означає повного ігнорування паркувального простору, бо автомобіль може бути незамінним засобом пересування. Тому нехтувати паркувальним простором, зменшуючи і обмежуючи, буде неправильно.

Неправильним є і передача монополії на паркувальну діяльність приватним структурам, які вже на отриманих майданчиках діють за своїми правилами, а не за правилами киян. Корупція з`їла КП “Киїівтранспарксервіс”. Але ще більше шкодить некомпетентність і відсутність стратегії розвитку міста, в тому числі, її невід’ємної частини – паркувального простору.

КП “Киїівтранспарксервіс” врятує залучення його до запропонованої мною програми комуналізації Києва. Головним з пріоритетів цієї програми є повернення комунальних монополій під контроль киян і обраного ними міського голови та припинення розпродажу Києва через аутсорсинги, приватизацію та навмисне неефективне управління власністю киян. Бо паркувальна діяльність є природною, економічною і адміністративною монополією киян, яку потрібно реалізовувати безпосередньо, наповнюючи бюджет міста, а не кишені “наближеного” бізнесу.

Віталію Кличку замало змінювати своє оточення і підлеглих керівників в спробі отримати ефективність в управлінні довіреному йому киянами місті. Йому необхідно  функціонально змінювати підхід в призначенні керівників та виборі наближених осіб. За такими змінами повинні бути якісні перетворення, як результат якісних ґрунтовних стратегій, які наразі Кличко не отримав від своїх підлеглих.

Мабуть, і самому Кличку набридли ці життєві трагедії, причиною яких були тимчасові стратегічно невмотивовані в інтересах киян особи-керівники, що працювали  не на розвиток Києва, а на його відставання та деградацію. Та й потрібно не забувати, що і гарний друг – не професія, як і комік – то далеко не клоун.

Часу до виборів залишилося мало, і за цей час Кличку потрібно хоча б провести кадрові зміни, які будуть підтвердженням зміни стратегії розвитку міста в інтересах киян, а не кланів, бовдурів, та пустунів. Необхідне стратегічне оновлення. Думати, що таке оновлення непотрібне – все одно, що думати, що ти будеш боксувати зі слабкими суперниками, а суддями будуть твій тренер та брат з кумами.

Поза конкуренцією буде стратегія комуналізації Києва, відповідно до якої все в столиці належить киянам. І все має працювати в інтересах киян, їх комфорту та соціально-економічного розвитку. Буквально це означає, що потрібно повертати Київ киянам.

Читайте: Свободу Києву! Нова комунальна стратегія

Роман Головін, розробник і втілювач Народної земельної реформи

КиевVласть

Теги: новости киева, виталий кличко, дмитрий давтян, парковки, александр нимас, коммунальная стратегия киева

среда, 26 января 2022 г.
12:49
За рік в медзакладах Київщини було реконструйовано та збудовано понад 8 тисяч квадратних метрів
12:31
Укроборонпром ищет кандидата на пост директора Киевского автомобильного ремонтного завода
12:19
На трассе Киев-Одесса водитель Mercedes Vito не справился с управлением и влетел в металлический отбойник (фото)
12:05
За добу на коронавірус захворіли 872 жителя Київщини
11:53
ВР предварительно одобрила законопроект об электронном билете на городском транспорте
11:41
Шмыгаль поручил Кличко искать землю для посольства Турции
11:23
“Свобода” Київщини просить Верховну Раду ініціювати постанову щодо дострокових виборів у Київоблраді
11:01
Киевщина вошла в топ-5 областей по оплате туристического сбора
10:43
На трассе Киев-Одесса затруднено движение из-за ДТП с пострадавшими (фото)
10:24
На столичном железнодорожном вокзале прививки от COVID-19 сделали уже более 12,1 тысяч человек
10:02
Курс валют в Киеве: 26 января 2022 года
09:44
В Киеве предлагают продлить работу метро до 3 часов ночи в пятницу и субботу
09:25
По факту столкновений под Радой в полиции открыли два уголовных производства
09:03
В Украине за сутки зафиксировано более 24 тысяч новых случаев COVID-19
07:15
Сегодня, 26 января, ярмарки пройдут в семи районах Киева (адреса)
07:00
Погода в Киеве и Киевской области: 26 января 2022 года
Календарь событий
Нацполиция расследует нарушения при строительстве скандального “офисно-жилого” дома на столичных Березняках
26 января 2022 г. 13:00
Нацполиция расследует нарушения при строительстве скандального “офисно-жилого” дома на столичных Березняках
Нацполиция продолжает следствие по факту нарушений законодательства при строительстве скандального ЖК “Куб-29” на столичных Березняках (Днепровский район). Правоохранители уже установили, что эта стройка осуществляется на земле, которая не была отведена для таких целей (там можно строить лишь офисное здание), без учета требований градостроительной документации и с нарушением строительных норм и правил. Кроме того, блюстителей закона заинтересовал то, что застройщики, входящие в орбиту небезызвестной компании “Ковальская”, не допустили работников Госэкоинспекции, которые намеревались провести проверку на участке. Очевидно, что данное уголовное производство – последняя попытка сделать невозможным это строительство на загрязненной цезием земле, ведь ранее остановить его безуспешно пыталась столичная общественность, а в Киевсовете и КГГА на эти работы упорно закрывают глаза.