пятница, 23 апреля 2021 г.
Парковка Кличка: повна комуналізація Києва в інтересах столичної громади та кожного киянина

Парковка Кличка: повна комуналізація Києва в інтересах столичної громади та кожного киянина

Роман Головін

Розробник і втілювач Народної земельної реформи

Трохи відволічемось від питань земельних та мого законопроєкту №3208 “Про прогресивні земельні відносини” і згадаємо про Київ, в якому зосереджено 15-20% працездатного населення України.

Операція “Парковка” провалена, агент “Німас” звільнений. А парковки стали одним з прикладів того, що не тільки не вдалось покращити, а вдалося свідомо погіршити. Та і в цій ситуації вже колишній директор КП “Київтранспарксервіс” Олександр Німас ні до чого – не можна виключно на нього перекладати вину за розвал КП “Киїівтранспарксервіс”. Він робив так, як йому дозволяли. Робив так, бо з нього не вимагали. І взагалі він не мав би бути призначений директором, як і його “патрон” Дмитро Давтян, бо вони від початку не були потрібні ані Віталію Кличку, ані киянам.

У контексті цього вже на початку 2019 року було зрозуміло, що підприємство розвивається не в тому напрямку і потрібно змінювати керівництво. Питання звільнення Німаса на 100% повинно було бути вирішено разом із звільненням Давтяна з посади заступника голови Київської міськдержадміністрації (КМДА) 29 листопада 2019 року.  Чого чекали?

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Можна зразу повісити причину такої ситуації на Кличка. І це правильно, бо він є відповідальним за будь-яку ситуацію в Києві та за призначення. З іншого боку, Кличко робить ротації, перебуваючи, відповідно, в можливому пошуку кращих управлінців для киян і Києва.

Те, що Німаса не можна було призначати керівником КП “Київтранспарксервіс”, було зрозуміло вже після того, як він програв цей конкурс. Але попри програш Німас став директором. Саме тому Кличку слід дотримуватися принципу залучення до роботи справжніх професіоналів, а не керуватися дружбою чи чиїмись вагомими рекомендаціями.

Вже немає Німаса, немає Давтяна, який підсунув Кличку Німаса. Але старі проблеми з паркуванням Німас та Давтян не вирішили, а виключно збільшили. Ці проблеми залишаться надовго, як втрати київської громади, кожного киянина та гостя міста. 

За час керівництва Німасов “Київтранспарксервісом” доходи цього підприємства зменшились. За офіційною звітністю за 3-й квартал 2019 року дохід підприємства склав 24,2 млн гривень, що на 8,7 млн менше, ніж за аналогічний період 2018 року. А збиток за 3 квартали 2019 року склав 5,2 млн гривень проти прибутку у 5 млн гривень за 3 квартали 2018 року. 

Паркувальний простір втрачається, зменшується, не створюється. Безумовно, в пріоритеті пішохід, громадський транспорт, а потім авто і їх власники. Але це не означає повного ігнорування паркувального простору, бо автомобіль може бути незамінним засобом пересування. Тому нехтувати паркувальним простором, зменшуючи і обмежуючи, буде неправильно.

Неправильним є і передача монополії на паркувальну діяльність приватним структурам, які вже на отриманих майданчиках діють за своїми правилами, а не за правилами киян. Корупція з`їла КП “Киїівтранспарксервіс”. Але ще більше шкодить некомпетентність і відсутність стратегії розвитку міста, в тому числі, її невід’ємної частини – паркувального простору.

КП “Киїівтранспарксервіс” врятує залучення його до запропонованої мною програми комуналізації Києва. Головним з пріоритетів цієї програми є повернення комунальних монополій під контроль киян і обраного ними міського голови та припинення розпродажу Києва через аутсорсинги, приватизацію та навмисне неефективне управління власністю киян. Бо паркувальна діяльність є природною, економічною і адміністративною монополією киян, яку потрібно реалізовувати безпосередньо, наповнюючи бюджет міста, а не кишені “наближеного” бізнесу.

Віталію Кличку замало змінювати своє оточення і підлеглих керівників в спробі отримати ефективність в управлінні довіреному йому киянами місті. Йому необхідно  функціонально змінювати підхід в призначенні керівників та виборі наближених осіб. За такими змінами повинні бути якісні перетворення, як результат якісних ґрунтовних стратегій, які наразі Кличко не отримав від своїх підлеглих.

Мабуть, і самому Кличку набридли ці життєві трагедії, причиною яких були тимчасові стратегічно невмотивовані в інтересах киян особи-керівники, що працювали  не на розвиток Києва, а на його відставання та деградацію. Та й потрібно не забувати, що і гарний друг – не професія, як і комік – то далеко не клоун.

Часу до виборів залишилося мало, і за цей час Кличку потрібно хоча б провести кадрові зміни, які будуть підтвердженням зміни стратегії розвитку міста в інтересах киян, а не кланів, бовдурів, та пустунів. Необхідне стратегічне оновлення. Думати, що таке оновлення непотрібне – все одно, що думати, що ти будеш боксувати зі слабкими суперниками, а суддями будуть твій тренер та брат з кумами.

Поза конкуренцією буде стратегія комуналізації Києва, відповідно до якої все в столиці належить киянам. І все має працювати в інтересах киян, їх комфорту та соціально-економічного розвитку. Буквально це означає, що потрібно повертати Київ киянам.

Читайте: Свободу Києву! Нова комунальна стратегія

Роман Головін, розробник і втілювач Народної земельної реформи

КиевVласть

Теги: новости киева, виталий кличко, дмитрий давтян, парковки, александр нимас, коммунальная стратегия киева

пятница, 23 апреля 2021 г.
07:15
Планові відключення електроенергії в Київській області 23 квітня 2021 року (повний список населених пунктів)
07:00
Погода в Киеве и Киевской области: 23 апреля 2021 года
четверг, 22 апреля 2021 г.
14:30
Хроники коронавируса в Украине: обновляется
20:55
В первом квартале 2021 года в киевском метро ликвидировали почти тысячу протеканий
20:41
КП “Муниципальная охрана” реорганизуют в коммунальную организацию и расширят перечень охраняемых ими объектов
20:32
Зарплата голови Гостомельської громади Юрія Прилипка в 2020 році майже не змінилась порівняно з 2019 роком
20:19
Валентин Мондриевский: Семьи Героев Небесной Сотни и дети участников АТО в Киеве получат дополнительную поддержку
20:01
В КГГА пожаловались Шмыгалю на рост долгов “Укрэнерго” перед “Киевтеплоэнерго”
19:53
Столица сегодня является лидером по прививочной кампании от COVID-19 среди других регионов страны - Валентина Гинзбург
19:37
Столичную власть просят проверить законность строительства на трех локациях в Киеве
19:29
Киевсовет разрешил за счет горбюджета купить автомобили для Нацполиции и СБУ
19:21
У города есть все юридические предпосылки для закупки вакцины от коронавируса направления у производителя - Анна Старостенко
19:14
Зарплата голови Макарівської громади Вадима Токара в 2020 році зросла більше ніж на 20 тис. гривень
19:01
Финансово-кредитная поддержка столичных предпринимателей - действенное средство помощи в условиях карантина, - Владислав Трубицын
18:43
Стартовали продажи квартир 2-го дома жилого комплекса Sky Avenue
18:24
Депутатам Киевсовета запретили открывать приемные в своих общественных организациях
Календарь событий
Финансовое единодушие: Киевсовет без обсуждений увеличил бюджетные расходы на 2021 год
22 апреля 2021 г. 14:45
Финансовое единодушие: Киевсовет без обсуждений увеличил бюджетные расходы на 2021 год
Столичный горсовет внес изменения в бюджет Киева на 2021 год и Программу экономического и социального развития на 2021-2023 годы. По сути, депутаты в ситуации пандемии существенно увеличили расходы на разные сферы жизнедеятельности города, в связи с чем бюджет столицы получил дефицит в размере 5,7 млрд гривен (вместо изначально запланированного профицита 2,6 млрд). В частности, депутаты разрешили чиновникам Киевской горгосадминистрации (КГГА) в 2021 году потратить в два с половиной раза больше денег на строительство “метро на Виноградарь” (не 1 млрд, а 2,5 млрд гривен), в два раза – на строительство Большой окружной дороги (не 300 млн, а 600 млн гривен), в полтора раза – на ЖКХ (не 3,7 млрд, а 5,3 млрд гривен) и т.д. Примечательно, что проекты решений по внесению изменений в главные финансовые документы столицы фактически на заседании Киевсовета не обсуждались, хотя ранее некоторые депутаты обещали “завалить” сессионный зал своими правками.
Столичные власти решили развивать электротранспорт за счет “мифических” заработков “Киевпастранса”
22 апреля 2021 г. 12:00
Столичные власти решили развивать электротранспорт за счет “мифических” заработков “Киевпастранса”
Глава Киевской горгосадминистрации (КГГА) Виталий Кличко утвердил Программу развития городского электротранспорта на 2021 год. Документ предполагает, что “планово-убыточный” КП “Киевпастранс” потратит в нынешнем году 1,33 млрд гривен собственных заработанных средств на развитие пассажирских перевозок в столичных трамваях и троллейбусах. Большую часть этой суммы предписано направить на закупку подвижного состава (7 трамвайных вагонов и 40 троллейбусов), а также – на проведение разного рода ремонтов на объектах, которые находятся на балансе “Киевпастранса”. Символично, что в последний раз столичная горгосадминистрация утверждала такую программу в июне 2018 года. Вскорости после этого в Киеве с 4 до 8 гривен подорожал проезд в коммунальном транспорте. Повторится ли такая история в этот раз, покажет время.