четвер, 28 березня 2024 г.

Київщина крокує в майбутнє: Велика кільцева, нові магістралі та платні дороги

Київщина крокує в майбутнє: Велика кільцева, нові магістралі та платні дороги

Депутати Київоблради затвердили важливий документ для розвитку Київської області – Схему планування території. У ній закладено перспективний план розвитку доріг, інфраструктури, соціально-культурної сфери, туризму, екології та іншого. Щотижня KV розповідатиме у своєму матеріалі про окрему сферу, сьогодні це – будівництво Великої кільцевої автомобільної дороги та розвиток доріг державного і місцевого значення на території області. 

Як стало відомо KV, 9 вересня депутати Київської обласної ради прийняли рішення “Про затвердження Схеми планування території Київської області”.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

У документі зазначається, що основною його метою є розроблення раціональної планувальної організації території, спрямованої на забезпечення сприятливих умов проживання населення, раціонального використання природних ресурсів, розвитку галузей господарського комплексу, вдосконалення інженерно-транспортної інфраструктури, охорони навколишнього природного середовища та культурної спадщини, забезпечення цивільного захисту населення і територій. 

Як розповів у коментарі KV депутат Олег Корбан (“Опозиційна платформа – За життя”), це надзвичайно важливий документ, на основі якого формується стратегія розвитку, план соціально-економічного розвитку, бюджети і відповідні програми, які мають виконуватись. 

“Станом на зараз документ не є остаточним та може зазнавати змін. Важливим є те, що більшість планів мають реалізовуватись спільно зі столицею. Це питання поводження із відходами, будівництво сміттєпереробних заводів, обласні лікарні, які знаходяться у центрі Києва. До речі, питання розміщення лікарні на території області було доопрацьовано та включено до Схеми. Скоріше за все, вона буде в Обухові. Є проблеми із сировинною водою, область забезпечена лише на 70%. Білоцерківщина, Буча, Ірпінь, Ворзель мають проблеми із питною водою. У Схемі врахували додатковий водогін, який частково буде забезпечувати і Київ. На території області наразі проживає близько 300 тис. киян, які прописані в Києві. Через це область має певні витрати по освітянським та медичним послугам і не має за це компенсації. Є ще маса питань, які регулюватиме Схема. Більш того, на її основі об'єднані громади будуть розробляти комплексні просторові плани. Без цього документу жодна громада не зможе приймати стратегії розвитку, соціально-економічні плани та бюджети. Він включає в себе містобудівну та економічну документацію”, – каже він. 

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм

Мережа автодоріг

У Схемі планування зазначається, що результатом покращення розвитку мережі автомобільних доріг має стати зменшення транзитного навантаження на вулиці міста Києва і прилеглих, щільно заселених адміністративних районів області, забезпечення на основних радіальних напрямках функціонування мінімум двох автомобільних доріг з різними умовами руху. 

Ще планується будівництво автодороги державного значення по трасі Крітського коридору №3 (Вінниця-Київ) і створення альтернативного напрямку на дільниці від міста Біла Церква до ВКАД, будівництво обходів населених пунктів на дорогах державного значення. 

Також – забезпечення потрібної пропускної спроможності на радіальних автодорожніх підходах до центрів розселення як важливий принцип реконструкції мережі автомобільних доріг області та будівництво мостових переходів через річки Дніпро та Десна. 

Для зменшення навантаження на дороги столичного регіону, згідно мережі автодоріг України, планується будівництво нового напрямку транспортного коридору Європа-Азія, траса якого проходить дотично до Київської області з півдня і має перебрати на себе частину потоку, який прямує через область за діючим напрямком Житомир-Київ-Харків.

Крім цього планується створення і розвиток на території області хордових і півкільцевих регіональних і територіальних автодоріг з метою перерозподілу діагональних і кутових потоків транспорту в обхід центрального щільно населеного району.

Так, дублер автодороги Київ-Чоп передбачається через Софіївсько-Борщагівську, Святопетрівську, Білогородську, Бобрицьку, Гореницьку, Личанську, Музичанську, Ясногородську, Мотижинську сільські ради з виходом через розв'язку в двох рівнях на автодорогу Київ-Чоп.

ВКАД

Ще зменшити транзитне навантаження має будівництво зовнішнього автодорожнього обходу Києва – Великої кільцевої автомобільної дороги (ВКАДу з мостовими переходами через річку Дніпро у районі села Лютіж і в районі міста Українки (траса автодороги схвалена розпорядженням Кабміном у лютому 2005 року). На перспективу передбачається спорудження ще одного мостового переходу в районі села Лютіж та міст Ржищів і Переяслав. Проєктом передбачається також будівництво двох мостових переходів через річку Десна (в районі села Погреби на подовженні магістралі Троєщина-Осокорки та в районі сіл Рожни – Літочки по трасі ВКАД).

ВКАД повинна пом'якшити транспортні проблеми Києва, Борисполя, Броварів, зокрема, звільнити столицю від великого потоку транзитного транспорту. Дорога з'єднає три міжнародні транспортні коридори та чотири національних, розвантажить транспортні шляхи через Київ, сприятиме розвитку інфраструктури Київської області.

Перша черга будівництва передбачає 74,1 кілометрів, з них 38,7 км – реконструкція та 35,4 км – нове будівництво. Реконструкція планується на автодорозі Київ-Чернігів-Нові Яриловці/М-01/ від примикання Північно-Східного обходу Києва до села Калинівка (18 км) та ділянка автодороги між обходом міста Бровари та Північно-Східним обходом Києва (18 км). Нові будівництва – це мостовий перехід через Дніпро з підходами до автодоріг Київ-Знам'янка та Гора-Рогозів (25,7 км) і дільниця від автодороги Гора-Рогозів до дороги Київ-Харків-Довжанський (9,7 км). 

Друга черга будівництва має протяжність 76,2 км: від дороги Київ-Чоп/М-06/ до дороги Київ-Одеса/М-05/ (35,2 км); від дороги Київ-Одеса/М-05/ до дороги Київ-Знам'янка/Н-01/ (22,9 км); від дороги Київ-Чоп/М-06/ до дороги Київ-Ковель-Ягодин/М-07/ (18,1 км). 

Читайте: Служба автодоріг Київщини розпочала проєктувати будівництво Великої кільцевої дороги

Нові дороги та напрямки

Передбачається створення нових національних та регіональних автодорожніх напрямів, серед них: Київ-Черкаси-Дніпропетровськ (45 км – нове будівництво, 15 км – по існуючій мережі), Київ-Київська область-Білорусь через пункт пропуску Вільча-Олександрівка (28 км – нове будівництво, 154,4 км – по існуючій мережі), Біла Церква-Переяслав-Яготин (Київська регіональна автомобільна дорога з мостовим переходом через Дніпро, нове будівцнивто, 157 км). 

Також – створення нових радіональних підходів до Києва. Це нові будівництва доріг Київ-Чоп (дублер) протяжністю 62 км, Київ-Суми – 85 км, Київ (Бортничі)-Бориспіль з під'їздом до міжнародного аеропорту “Бориспіль” – 25 км, новий напрямок Київ-Літочки з відгалуженням сіл Рожівка-Калинівка по перспективному напрямку ВКАД – 39 км, Київ (Троєщина)-Осещина з мостовим переходом через Десну – 8,5 км, Київ (Осокорки)-Вишеньки-Сошників – 30 км, Київ-Узин-Тараща – 96 км, Київ-Боярка з використанням дороги /Т-10-12/ (21 км – нове будівництво, 10,9 км – по існуючій мережі).

Планується будівництво нових обходів та обхідних дільниць. 

Передбачається будівництво нових напрямків існуючих автодоріг І-ІІ категорій в обхід забудованих територій: Київ-Фастів-Біла Церква-Тараща-Звенигородка в колишньому Таращанському районі та Біла Церква-Тетіїв-Липовець-Гуменне в Володарському та Тетіївському районах.

Будуть побудовані під'їзди до міжнародного вантажного аеропорту “Гостомель” та міжнародного аеропорту “Рославичі”.

Крім цього, до 2036 року у Київській області планується велике будівництво нових автодоріг. 


Платні дороги

З урахуванням державної стратегії розвитку мережі автодоріг України, у Київській області можлива організація платного режиму руху по автодорогам, які відповідають нормативним вимогам – мають параметри технічної категорії І-а, не мають перехрещень з іншими дорогами в одному рівні, забезпечені необхідною дорожньо-транспортною інфраструктурою платної магістралі – пунктами збору оплати за проїзд, системами керування, управління та контролю руху, тощо. 

Обов'язковою умовою віднесення автомобільних доріг до розряду платних є забезпечення альтернативного проїзду транспортних засобів безплатними дорогами. Рішення про включення дороги до розряду платних приймає Кабмін. 

В межах Київської області платний режим може розглядатись по автодорозі міжнародного значення Київ-Вінниця, яка є частиною міжнародного транспортного коридору Крітського №3, наміченого для будівництва (напрямок Берлін (Дрезден)-Вроцлав-Львів-Київ). Альтернативний напрямок забезпечується по існуючій автодорозі Р-32 з підключенням до меридіональних доріг М-05 Київ-Одеса, Київ-Узин-Тараща (проєктна). 

Технічні рішення щодо інженерно-транспортного облаштування будуть уточнені при коригуванні ТЕО “Краковець-Львів-Тернопіль-Вінниця-Київ”, яке є одним із першочергових заходів програми реалізації Схеми планування території Київщини. 

У перспективі платний режим проїзду може бути встановлений по Великій кільцевій автомобільній дорозі. Строки введення такого режиму залежать від строків будівництва альтернативних мостових переходів через Дніпро в районі Ржищева-Переяслава та у Києві в створі вул. Заболотного. До цього платний режим може розглядатись лише на окремих дільницях, ефективність якого буде визначено спеціальним техніко-економічним розрахунком. 

Нагадаємо, як раніше писала KV, багаторічний конфлікт між Києвом та областю через межі населених пунктів набув нових обертів. Причиною цьому стало затвердження Київоблрадою Схеми планування територій Київщини, якою нібито колегіальний орган хоче зменшити територію столиці, приєднавши землі Біличанського лісу. Поки депутати Київради на чолі з мером Кличком скаржаться до Офісу Президента, Генпрокурора, НАБУ, СБУ та інших держструктур, в області документ вважають не остаточним. Мовляв, це лише попередня редакція, до якої внесуть зміни. Але помилку щодо спірної території визнають і обіцяють виправити. 

Читайте: “Велике будівництво”: Укравтодор вже влітку приступить до будівництва Київської об'їзної

КиевVласть

Виктория Билоус

Теги: новости киевской области, новости киевщины, киевоблсовет, дороги, кольцевая дорога, олег корбан, объездная дорога, схема планирования, схема планирования киевской области, вкад, развитие дорог

четвер, 28 березня 2024 г.
20:44
У Гостомелі працюватиме перевізний цифровий флюорограф
20:22
Протягом доби зафіксовано 48 бойових зіткнень, - Генштаб ЗСУ
20:02
У Києві розпочали відключати опалення в житловому секторі
19:42
Поліцейські затримали киянина, який через помсту вбив собаку колишньої дівчини
19:23
Бучу відвідала делегація з Боснії і Герцеговини
19:04
ВАКС продовжив обов'язки судді Верховного суду Князєву
18:46
КОВА максимально сприяла правоохоронним органам у затриманні “крота”, - Руслан Кравченко
18:26
Завтра у Димерській громаді частково не буде світла
18:06
Донори крові з Києва - у топі серед команд DonorUA for Teams
17:46
Новий міжнародний залізничний маршрут з Києва до Кошице планують запустити вже цього року
17:21
“Українська команда” передала батальйону “Свобода” велику партію дронів-літаків, – Палатний
17:03
Український гідрометцентр попередив про небезпечні метеорологічні явища на Київщині
16:46
Ювенальні прокурори зафіксували загибель 537 дітей внаслідок збройної агресії рф
16:26
У президентській резиденції на Липській вирішили відремонтувати каналізацію
16:06
Зеленський представив нового голову Служби зовнішньої розвідки
15:46
Для Голосіївського району столиці збираються накупити цибулин тюльпанів та нарцисів на 1,4 млн гривень
Календар подій