суббота, 8 мая 2021 г.

В далеку путь: за два роки Київщина планує якісно відремонтувати 59 доріг

В далеку путь: за два роки Київщина планує якісно відремонтувати 59 доріг

Київська обласна рада затвердила Програму розвитку автомобільних доріг 2020-2022, визначивши, які дороги та за які кошти будуватимуться та ремонтуватимуться в столичному регіоні. У Департаменті регіонального розвитку (ДРР) КОДА обіцяють зосередитися на масштабних проєктах, капремонті та експлуатаційному утриманні. Чимало комунальних доріг цьогоріч вийдуть з-під відповідальності області, адже в рамках децентралізації нині це відповідальність громад.

Як стало відомо KV,  24 грудня 2020 року Київська обласна рада 8 скликання на першій сесії прийняла рішення № 029-01-VІІІ “Про внесення змін до Програми розвитку автомобільних доріг у Київській області на 2020-2022 роки”. Проєкт Програми був розроблений та опублікований Київською ОДА ще 8 жовтня 2020 року (розпорядження № 563).

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Плани

Так, прийнятий обласною радою проєкт Програми передбачає, що витрати на її виконання (обсяг фінансування) складатимуть:

  • 2020 рік – 1 млрд 209 млн 304,439 тис. гривень

  • 2021 рік – 899 млн 52,112 тис. гривень

  • 2022 рік – 1 млрд 380 млн 938,1 тис. гривеноь,

або 3 млрд 489 млн 294 тис. 651 гривня всього на 2020-2022 роки, з яких 3 млрд 313 млн 764 тис. 438 гривень – кошти субвенції з державного бюджету.

Подешевшала вартість робіт: якщо ще у жовтні середня вартість 1 кв. м будівництва дороги чи вулиці на 2021 рік становила 536 гривень, станом на грудень вона складе 405 гривень. Середня вартість експлуатаційного утримання 1 км становила 71,6 тис. гривень, у грудні – 55,01 тис. гривень. 

Витрати у 2020 році

У розділі Програми про “Напрями діяльності та заходи” вказано, який обсяг робіт було виконано та на яку суму, і які суми планується витратити за відповідними напрямами на цей та наступний рік з яких бюджетів. 

Зокрема, у 2020 році винятково за кошти субвенції з державного бюджету зробили:

  • капітальний ремонт 16 автодоріг загального користування місцевого значення (41,1 км загальна протяжність) – 593 млн 364 тис. 301 гривня;

  • капремонт 7 штучних споруд (268 погонних метрів) – 109 млн 512 тис. 883 гривень;

  • проєктно-вишукувальні роботи для 44 об’єктів – 20 млн 887,5 тис. гривень.

На поточний середній ремонт 46,37 км автодоріг – 146 млн 216 тис. 854 гривень. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг обійшлося у 238 637,116 тис. гривень, у т.ч.:

  • експлуатаційне утримання та дрібний поточний ремонт 6375,5 км доріг – 228 млн 955 тис. 819 гривень;

  • утримання 2693,01 погонних метрів мостів – 9 млн 681 тис. 297 гривень.

На будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах (капремонт – 45,34 кв. км, реконструкція – 2 750 кв. м) витрачено у 2020 році 231 млн 86 тис. 168 гривень. 

Усі ці суми – витрати також виключно з держбюджету. 

Дані про протяжність/кількість об’єктів, утім, не були включені в останню редакцію і лишилися виключно в жовтневому проєкті КОДА.

Читайте: Дадуть не усім: у 2020 році на ремонт доріг Київщини планують виділити більше 140 млн гривень 

Плани на 2021 рік

За даними департаменту регіонального розвитку, протягом 2021 року передбачається виконати наступні заходи, а саме за рахунок субвенції 2021 року:

  • реконструкція 1 автомобільної дороги загального користування місцевого значення протяжністю 1,4 км на суму 28 млн 595 тис. гривень;

  • капітальний ремонт 18 автомобільних доріг загального користування місцевого значення протяжністю 23 км на суму 387 млн 997 тис. 374 гривень;

  • поточний середній ремонт 2 автомобільних доріг загального користування місцевого значення протяжністю 2,93 км на суму 21 млн 536 тис. 79 гривень;

  • капітальний ремонт 11 мостових споруд на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення протяжністю 447,00 пог.м. на суму 96 млн 633 тис. 782 гривень;

  • експлуатаційне утримання 6375,5 км автомобільних доріг загального користування місцевого значення;

  • будівництво 2 вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах на суму 83 млн 484 тис. 413 гривень;

  • капітальний ремонт 17 вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах об’ємом 58 643,30 кв. м на суму 90 млн 789 тис. 635 гривень.

За рахунок залишків минулих років:

  • капітальний ремонт 6 автомобільних доріг загального користування місцевого значення на суму 102 млн 206 тис. 938 гривень;

  • поточний середній ремонт 2 автомобільних доріг загального користування місцевого значення на суму 10 млн 692 тис. 606 гривень;

  • капітальний ремонт 2 мостових споруд на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення на суму 13 млн 12,082 тис. гривень;

  • експлуатаційне утримання 6375,5 км автомобільних доріг загального користування місцевого значення;

  • капітальний ремонт 4 вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах на суму 20 млн гривень.

За словами голови Київської облдержадміністрації Василя Володіна, цьогоріч планують сфокусуватись на якості та маштабних проєктах:

"Щодня сотні тисяч мешканців Київщини їдуть на роботу, чи у справах. Будується нове житло, розвивається інфраструктура. Як обласна влада ми дбаємо про транспортний комфорт для людей. Нові та якісно відремонтовані дороги сприятимуть цьому".

Нині Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації формуються переліки об’єктів ремонтних робіт за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування ремонтно-будівельних робіт на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах у 2021 році, а також обсягу невикористаних коштів субвенції минулих років.

У ДРР тим часом пояснюють: не дивлячись на те, що програму було затверджено на сесії, перелік об’єктів капремонту, будівництва, поточного ремонту та інше досі формується, а пріоритети визначаються просто зараз.

“Програму розвитку автомобільних доріг у Київській області на 2020-2022 роки затверджено, але станом на сьогодні говорити про вичерпний перелік об’єктів в рамках  Програми зарано. Наразі триває формування такого переліку.

Варто зазначити, що цьогоріч джерелом фінансового забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування, доріг місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах будуть кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. Які наразі не відображені в повному обсязі в Програмі. У фокусі затвердженої Програми будуть, насамперед, дороги, балансоутримувачем яких є Департамент регіонального розвитку. І в планах Департаменту зосередились на ремонтних та будівельних роботах на цих об’єктах. Дороги – це і робочі місця, і податки, і комфорт жителів. Тому цей рік не про кількість, а про якість”, – прокоментували у Департаменті регіонального розвитку КОДА.

Слід нагадати, що у 2020 році левову частку витрат на будівництво доріг узяв на себе держбюджет: більша частина робіт з будівництва чи капремонту доріг регіонального та місцевого значення виконувалися у рамках програми президента Володимира Зеленського “Велике будівництво”. 

Читайте: Область профінансує “Велике будівництво” на Київщині через брак коштів у громад

Фото: коллаж KV

КиевVласть

Влад Григор'єв

Теги: новости киевской области, новости киевщины, кога, новини київщини, новини київської області, белая церковь, реконструкция, ирпень, дороги, васильков, ремонт дорог, капитальный ремонт, васильковский район, Обуховский район, бориспольский район, киево-святошинский район, броварской район, гостомель, белоцерковский район, бородянский район, киевская ога, макаровский район, кагарлык, сквирский район, велике будівництво, сквира, переяслав-хмельницкий район, реконструкція, новости киевщина, ремонт доріг, київська ода, програма будівництва, текущий ремонт дорог, программа развития автомобильных дорог

суббота, 8 мая 2021 г.
16:45
Хроники коронавируса в Украине: обновляется
18:01
В воскресенье, 9 мая, ярмарки пройдут в шести районах Киева (адреса)
17:03
Правоохранители “накрыли” сеть борделей в центре столицы
16:06
Некоторые киевляне получат от Кличко материальную помощь к 9 Мая
15:01
Жители дома № 15/3 на улице Малиновского хотят отгородиться забором от входа в метро “Оболонь”
14:04
За сутки в Киеве коронавирус унес жизни 37 человек
13:01
В Киеве утвердили перечень маршрутов к городским кладбищам в поминальные дни 9-12 мая (список)
12:02
За добу на Київщині виявили 370 нових носіїв коронавірусу
11:03
Более 12 млрд гривен поступило в бюджет Киева в январе-апреле этого года (инфографика)
10:06
За сутки в Украине выявили 8 710 новых случаев коронавируса
09:04
Столичный патрульный ограбил гражданина, попавшего в ДТП на электросамокате
07:15
Планові відключення електроенергії в Київській області 8 травня 2021 року (повний список населених пунктів)
07:00
Погода в Киеве и Киевской области: 8 мая 2021 года
пятница, 7 мая 2021 г.
18:05
В субботу, 8 мая, ярмарки пройдут в девяти районах Киева (адреса)
17:28
Инфраструктура Киева становится доступнее
17:09
Арестованное здание гостиницы Военно-Никольского монастыря в Киеве продано на аукционе за 307 млн ​​грн
Календарь событий
Как детективы НАБУ “сливают” дело о бюджетных растратах КП “Информатика”
30 апреля 2021 г. 09:30
Как детективы НАБУ “сливают” дело о бюджетных растратах КП “Информатика”
В августе 2021 года Высший антикоррупционный суд (ВАКС) может закрыть уголовное производство, в рамках которого расследуется причастность руководства КП “Информатика” к крупной растрате бюджетных средств. Речь идет о закупке этим коммунальным предприятием в 2016-2017 годах систем видеонаблюдения у ООО “Каргон” и ООО “Интелекшуал Констракшн”. Сотрудничество указанного КП с этими компаниями, по информации аудиторов Киевской горгосадминистрации (КГГА), привело к потере городским бюджетом около 30 млн гривен. Именно аудиторский отчет лег в основу уголовного производства, открытого Национальным антикоррупционным бюро (НАБУ) в сентябре 2019 года. Но детективы этого бюро, по мнению судей ВАКС,  явно затягивают не самое сложное дело: провалили проведение судебно-товароведческой экспертизы, фактически ничего не делали по этому делу с августа 2020 года. 
Новый парк в заливе Берковщина строят по очень интересной схеме
29 апреля 2021 г. 12:00
Новый парк в заливе Берковщина строят по очень интересной схеме
В Киеве бюджетные средства вливаются в обустройство очередного парка в отсутствии оформленной для этого земли. На сей раз речь идет о заливе Берковщина, где на берегу Днепра Ян Табачник и Иосиф Кобзон с санкции Киевсовета ранее планировали построить высотный многофункциональный комплекс. Теперь “Киевзеленстрой” там обещает построить парк “Прибрежный” (по документам работы значатся как “капремонт благоустройство парка”). Подрядчик  – ООО “Евротехнологии групп” – в минувшем году получил за соответствующие работы 6,8 млн гривен, сейчас подписан договор еще на 33,7 млн гривен. В учредителях этой компании ранее значился замначальника управления  капвложений “Киевзеленстроя” Тарас Бойправ. Наверное, не удивительно, что указанное ООО сделали генподрядчиком создания парка еще до его победы в первом тендере.