п'ятниця, 22 листопада 2024 г.

“Небезпечний 433-й” - міф!

“Небезпечний  433-й” - міф!

Київ велике місто, тому й кількість громадського  транспорту відповідна:  метрополітен, який має  52 станції, трамваї, тролейбуси, автобуси, а також –  маршрутні таксі, які обслуговують 154 маршрути.

Саме на цей  вид транспорту є багато нарікань у мешканців столиці.  З вересня в соцмережах  кияни дуже активно почали жалітися на один із маршрутів – 433-й, що курсує практично через усе місто – від  вулиці Жолудєва на борщагівській околиці до вулиці Терещенківської в самому центрі Києва. Вартість проїзду становить 8 грн. Але водії цієї маршрутки, за словами пасажирів, часто “забувають” повертати  решту, ще й звинувачують пасажирів у тому, що вони не сплачують за проїзд.

Материал подготовлен в рамках Проекта "Юн-Пресс-KV"

Я вирішила це перевірити особисто, спостерігаючи за роботою маршрутного таксі  впродовж тижня: в різний час, з різних зупинок я розпочинали свій експеримент. Першою провокацію була спроба проїзду без маски, що суворо заборонено через карантин. Щоразу, коли водій лише бачив, як я намагалася зайти до салону маршрутки, ввічливо просив одягнути  маску. Щодо оплати проїзду: двічі я, зайшовши до салону маршрутки, казала, що заплачу, коли сяду на місце, проте нічого не передавала аж до кінцевої зупинки.  Звісно, сплачувала, коли виходила, аби залишитись законослухняною громадянкою, але водій не вимагав грошей, навіть коли пасажири справді не сплачували за проїзд. Наступна моя провокація полягала в тому, що я навмисне розраховувалась купюрами по 200 і 500 грн. І тут не те щоб казали пошукати щось дрібніше, а завжди віддавали решту  швидко і правильно. Мені відомо, що цим маршрутом користується багато  студентів, оскільки  на шляху 433-го маршруту – кілька великих навчальних закладів, серед яких – і Національний авіаційний університет, і КПІ, і педагогічний, і КНУ ім. Т. Шевченка.  Моя колежанка Олександра, яка навчається разом зі мною в Оптико-механічному коледжі КНУ ім. Т. Шевченка, зараз отримує підвищену стипендію, тому намагається не запізнюватись на пари. Проте, за її словами, це не дуже виходить, адже 433-й маршрут з 7-ї години ранку постійно знаходиться в заторах: "Постає  питання: поспати та спізнитися, або встигнути, але не виспатись? Для мене, як студентки на підвищеній стипендії, зовсім не бажано спізнюватися, а недосипання знижує продуктивність", – каже Олександра. Але тут є й позитивні моменти: поки стоїш у заторах, їдучи через усе місто, можна вивчити все, що не довчила вдома, почитати, і, навіть, доспати. А ще тут іноді можна зустріти дуже цікавих людей. Якось у цій маршрутці мені випала можливість побачити наживу молодого авангардиста і талановитого дизайнера Жана Гріцфельдта! Спочатку я не повірила своїм очам, але потім збагнула, що був це був саме він – його зовнішній вигляд, внутрішня впевненість і харизма переконали мене, що це – не видіння.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Отже, на мою думку,  маршрут 433-й доволі непоганий, комфортний і зручний варіант шляху до навчання або роботи, водії  ввічливі, решту повертають правильно і швидко. З мінусів – лише затори, але вони притаманні будь-якому маршруту і в будь-якому районі міста.

Материал подготовлен в рамках Проекта "Юн-Пресс-KV"

Фото: old.kyivcity.gov.ua

КиевVласть

Анна Гуменюк, студентка 2-курсу ОМК КНУ ім. Т. Шевченка

Теги: новости киева, юн-пресс, маршруки, маршрут 433

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
12 квітня 2024 г. 15:00
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
Столична міськрада 11 квітня 2024 року внесла чергові зміни до бюджету Києва на 2024 рік, а також відкоригувала нову Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. Точний перелік всіх коригувань буде доступний після публікації цих документіві, адже депутати і чиновники погодили внесення до відповідних проєктів рішень численних правок безпосередньо перед їх розглядом в сесійній залі. Між тим, відомо, що дохідну частину бюджету було збільшено до 75,2 млрд гривень, видаткову – до 92,5 млрд гривень. Відповідно, додаткові 995 млн гривень планується витратити по програмі “Захисник Києва”, 79,9 млн – на обладнання опорних пунктів в межах столиці, 459,3 млн гривень – на різні соціальні виплати військовослужбовцям, 30 млн гривень – напряму нададуть Міністерству оборони України в якості субвенції тощо. Не обійшлося і без збільшення витрат на “цивільні” напрямки – ще 89,4 млн було виділено на ремонтні роботи на дорогах, 50,8 млн – на реконструкцію ліфтового обладнання в багатоповерхівках і т.д. Була відповідно відкорегована і нова Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. 
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
10 квітня 2024 г. 09:00
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
У 2023 році столична влада продемонструвала одні з найгірших результатів наповнення бюджету за рахунок оренди і приватизації комунального майна за останні роки. Як стало відомо, від такої оренди до міської скарбниці надійшло 33,9 млн гривень, що більш ніж в половину менше планових показників, а від продажу комунальної нерухомості – 81,9 млн гривень (плюс ще 18.9 млн гривень, які були перераховані у 2024 році), що набагато менше ніж у попередні роки. Судячи з усього, причиною таких скромних надходжень до міського бюджету є і повномасштабна війна, яка знизила бізнес-активність у столиці, і систематичні порушення процедур і законодавства з боку профільних чиновників КМДА, які кожного року обходяться киянам у десятки мільйонів гривень.