четвер, 25 квітня 2024 г.

Друкована та інтернет реклама – двигун прогресу

Друкована та інтернет реклама – двигун прогресу

22 травня у рамках Міжнародного фестивалю-конкурсу "Прес-весна на Дніпрових схилах" було проведено 12 вебінарів для майбутніх журналістів та майстрів своєї справи.

Я для себе обрала вебінар Анжеліки Досенко, доцента, кандидата Київського університету імені Бориса Грінченка  “Різновиди макетів друкованої та інтернет-реклами”. Ця тема мені дуже цікава, адже ще не так давно Інтернет не могли розглядати як загальнодоступний засіб спілкування, а друковані видання подумати не могли, що їхні тиражі почнуть настільки стрімко падати, а кількість відвідувань інтернет-ЗМІ навпаки зросте. А все через те, що всесвітня мережа з кожним днем стає все більш доступною і швидшою, люди частіше звертаються до інтернет-ЗМІ.

Материал подготовлен в рамках Проекта "Юн-Пресс-KV" 

Інтернет-видання потребує чималого фінансування, і великий відсоток прибутку надають рекламні інтеграції. Тож необхідно знати, як правильно створювати макети для інтернет-видань, які взагалі існують види, та враховувати багато психологічних моментів читача.

Спочатку може здатися, що макет реклами не має ніякої різниці, насправді це не так. Від макету залежить наша реклама, її влучність, як вона буде працювати, вплив на реципієнта та багато іншого. Зазвичай замовник говорить про те, якою має бути реклама, яке гасло вона повинна нести, а ми як журналісти враховуємо вподобання замовника і читача, робимо її доступною для сприйняття та для запам’ятовування аудиторії, щоб вона зацікавилась. Це насправді складно, адже слід вміти не тільки поєднувати картинки, кольори чи шрифти — потрібно вміти правильно психологічно впливати на  свідомість та підсвідомість споживача, вміти достукатися до чоловіків, до жінок, до різних вікових груп, адже тяжко говорити зі всіма “одною” мовою.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Завдяки цьому вебінару я дізналася про рівень українського маркетингу на світовому ринку, і ми завжди в 5-ці кращих, що говорить про високий кваліфікаційний рівень наших маркетологів, журналістів та редакторів; ознайомилася з основними макетами рекламних публікацій, з їхніми перевагами та недоліками, як правильно писати рекламний пост та чому слід приділяти більше уваги. Інформація була доступною та цікавою, для себе я виділила декілька аспектів, які точно візьму до уваги. По завершенню вебінару викладач дав завдання створити власну рекламну публікацію аби закріпити весь вивчений матеріал.

Материал подготовлен в рамках Проекта "Юн-Пресс-KV" 

КиевVласть

Вікторія Шемігон

Теги: новости киева, фестиваль, юн-пресс, пресс-весна, конкурс журналистики

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій