субота, 27 квітня 2024 г.

У Київраді назвали причини мільярдних збитків комунальних перевізників

У Київраді назвали причини мільярдних збитків комунальних перевізників

Депутатка Київради Ксенія Семенова (фракція “Слуга народу”) звинуватила Департамент транспортної інфраструктури Київської міськдержадміністрації (КМДА) у лобіюванні інтересів приватних перевізників, що призводить до мільярдних збитків комунальних перевізників. Мова йде про рішення Ради оборони столиці щодо зупинки громадського транспорту на час повітряних тривог. На думку депутатки, “транспортні” чиновники при цьому дозволяють працювати в столиці приватним автобусним перевізникам (не розривають з ними договори) та не змушують їх встановлювати систему онлайн-оплати проїзду. 

Як стало відомо KВ, під час сьогоднішнього засідання Київради депутатка Ксенія Семенова підняла питання стосовно відсутності контролю з боку Департаменту транспортної інфраструктури КМДА над роботою приватних автобусних перевезень.

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

Своє обурення з приводу такої роботи чиновників народна обраниця висловила в контексті обговорення фактів порушень з боку посадовців столичних мерії та міськради.

“Я хочу нагадати, що Департамент [транспортної інфраструктури КМДА] системно працює на шкоду громадського транспорту і на користь приватних перевізників. Чому Київ втрачає мільярдні доходи під час зупинок громадського транспорту на час повітряних тривог? Водночас приватні перевізники не зупиняються під час них. І департамент не розриває з такими перевізниками договірні відносини. При цьому ми дозволили приватним перевізникам не встановлювати систему онлайн-оплати проїзду, чим допомагаємо їм уникати сплати податків у повній мірі. Я буду звертатися з цього приводу до Бюро економічної безпеки та до прокуратури”, – заявила Ксенія Семенова.

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Читайте: Автобусні перевезення в Києві організовують із безліччю порушень

Як повідомляла KВ, відповідно до рішення Ради оборони Києва від 29 липня 2022 року, з 1 серпня минулого року увесь наземний громадський транспорт столиці має зупинятися на час повітряної тривоги. Цю ініціативу пояснювали тим, що вона повинна сприяти безпеці пасажирів – мовляв, громадяни зможуть виходити з автобусів, тролейбусів та трамваїв, щоб скористатися укриттями цивільного захисту під час ракетних обстрілів. 

Читайте: Наземний громадський транспорт зупинятиметься на час повітряної тривоги, – КМДА

Втім, таке рішення викликало значний суспільний резонанс та незгоду з боку окремих депутатів столичної міськради. Так, 22 вересня 2022 року Ксенія Семенова спільно з чотирма колегами зареєстрували в Київраді проєкт рішення №08/231-1323/ПРПро невідкладне забезпечення безперебійного перевезення пасажирів транспортом у межах Києва під час повітряної тривоги”. Згідно з цим документом, депутатка запропонувала доручити КМДА “організувати безперебійне перевезення пасажирів”, тобто – зробити так, щоб громадський транспорт не зупинявся у такі періоди.

Читайте: Зупинку транспорту під час повітряних тривог у Києві не скасують: Кличко відповів на петицію

Депутати вказали, що рішення Ради оборони, зокрема, "збільшує збитки перевізників та витрати пасажирів, які вимушені обрати інший вид транспорту, у тому числі таксі, та втрачати час". Крім того, народні обранці повідомили, що "за чисельними свідченнями та матеріалами ЗМІ пасажири здебільшого залишаються в транспорті або на зупинці", а “непрацюючий транспорт не дає пасажирам можливості дістатися відомого їм укриття, яке гарантовано буде доступне". 

Проте, станом на сьогодні цей документ так і не було затверджено Київрадою.

Нагадаємо також, столична влада вже більше семи років обіцяє повністю ввести в дію Автоматизовану систему оплати проїзду (АСОП), яка має дозволити пасажирам користуватися громадським транспортом за допомогою електронних квитків. Втім, з різних причин ця реформа не була повністю реалізована: якщо впровадити такий спосіб оплати в транспорті комунальних перевізників (КП “Київський метрополітен” і КП “Київпастранс”) керівництво міста змогло, то з приватними перевізниками, т.зв. “маршрутками”, воно не впоралося. Як наслідок – на жодному з таких маршрутів не працює АСОП.

Читайте: Общественному транспорту Киева разрешили работать без электронного билета минимум до конца 2021 года

Департамент транспортної інфраструктури КМДА з 1 вересня 2021 року керує Руслан Кандибор. Діяльність цієї структури з 9 листопада 2021 року особисто контролює Віталій Кличко.

Фото: “Вечірній Київ”

КиївВлада

Іван Кулик

Теги: новини києва, КМДА, кп, київрада, Віталій Кличко, маршрутки, київський метрополітен, громадський транспорт, руслан кандибор, повітряна тривога, ксенія семенова, КП Київський Метрополітен, пасажири, асоп, приватні перевізники, договір на перевезення

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
12 квітня 2024 г. 15:00
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
Столична міськрада 11 квітня 2024 року внесла чергові зміни до бюджету Києва на 2024 рік, а також відкоригувала нову Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. Точний перелік всіх коригувань буде доступний після публікації цих документіві, адже депутати і чиновники погодили внесення до відповідних проєктів рішень численних правок безпосередньо перед їх розглядом в сесійній залі. Між тим, відомо, що дохідну частину бюджету було збільшено до 75,2 млрд гривень, видаткову – до 92,5 млрд гривень. Відповідно, додаткові 995 млн гривень планується витратити по програмі “Захисник Києва”, 79,9 млн – на обладнання опорних пунктів в межах столиці, 459,3 млн гривень – на різні соціальні виплати військовослужбовцям, 30 млн гривень – напряму нададуть Міністерству оборони України в якості субвенції тощо. Не обійшлося і без збільшення витрат на “цивільні” напрямки – ще 89,4 млн було виділено на ремонтні роботи на дорогах, 50,8 млн – на реконструкцію ліфтового обладнання в багатоповерхівках і т.д. Була відповідно відкорегована і нова Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. 
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
10 квітня 2024 г. 09:00
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
У 2023 році столична влада продемонструвала одні з найгірших результатів наповнення бюджету за рахунок оренди і приватизації комунального майна за останні роки. Як стало відомо, від такої оренди до міської скарбниці надійшло 33,9 млн гривень, що більш ніж в половину менше планових показників, а від продажу комунальної нерухомості – 81,9 млн гривень (плюс ще 18.9 млн гривень, які були перераховані у 2024 році), що набагато менше ніж у попередні роки. Судячи з усього, причиною таких скромних надходжень до міського бюджету є і повномасштабна війна, яка знизила бізнес-активність у столиці, і систематичні порушення процедур і законодавства з боку профільних чиновників КМДА, які кожного року обходяться киянам у десятки мільйонів гривень.