субота, 27 липня 2024 г.

Наступного року в Києві може розпочатись будівництво метро на Троєщину вартістю 2,5 млрд гривень за кілометр

Наступного року в Києві може розпочатись будівництво метро на Троєщину вартістю 2,5 млрд гривень за кілометр

В 2024 році в Києві може розпочатись будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метро (метро на Троєщину). Протягом 2024-2025 року, якщо все складеться, від проєктованої станції метро “Глибочицька” до проєктованої станції метро “Райдужна” за 25 млн гривень будуть прориті “символічні” 10 метрів тунелю.

Про це KВ стало відомо з Додатку до проєкту Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури Києва на 2024-2025 рр (проєкт рішення Київради 08/231 – 1465 від 23.11.2023).

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

Департамент транспортної інфраструктури КМДА та КП “Київський метрополітен” мають в 2024 році витратити на будівництво першої черги Подільсько-Вигурівської лінії метро (метро на Троєщину), а в 2025 році – 20 млн гривень. В результаті планується, що наприкінці 2025 року будуть прориті перші 10 метрів нової, майже міфологічної гілки метро.

Перша черга Подільсько-Вигурівської лінії метро – від станції метро “Глибочицька” (на головному фото) до станції метро “Райдужна”.

undefined

Вартість 1 км метро на Троєщину оцінюється в 2,545 млрд гривень, що на 1 млрд дорожче, ніж будівництво метро на Виноградар.

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Попередня спроба запустити будівництво метро на Троєщину завершилась відміною в червні 2022 року відповідного тендеру від жовтня 2021 року. Сума тендеру складала 59,6 млн гривень.

За декілька днів до оголошення цього тендера, 5 жовтня 2021 року, Віталій Кличко підписав розпорядження КМДА №2108 про зміни в проєкті Подільсько-Вигурівської лінії метро, затвердженому розпорядженням КМДА №1312 від 20.02.2004 року (Про будівництво Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену від Кільцевої дороги на житловий масив Вигурівщина-Троєщина з електродепо).

Тоді ж ще заступник голови КМДА Олександр Густєлєв повідомив, що поетапне будівництво метро на Троєщину здійснюватиметься окремими дільницями, перша з яких буде від станції “Глибочицька” до станції “Райдужна”. На той момент, за словами Густєлєва, в рамках будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу вже “практично було побудовано в основних конструкціях три станції метрополітену: “Суднобудівна”, “Труханів острів”, “Затока Десенка”, на  черзі – станція мілкого залягання на лівому березі “Райдужна”, … де метро йтиме під землею”.

Як планувалось від початку, перша дільниця Подільсько-Вигурівської лінії метро матиме шість станцій:

  • “Глибочицька” (з пересадкою на ст. метро “Лук’янівську”);
  • “Подільська” (з пересадкою на ст. метро “Тараса Шевченка”);
  • “Суднобудівна”;
  • “Труханів острів”;
  • “Затока Десенка”;
  • “Райдужна”.

Будівельна довжина (у двоколійному обчисленні) Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену від “Глибочицької” до “Райдужної” з відгалуженням в бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина складатиме 10,9 км, експлуатаційна довжина — 7,03 км.

Друга дільниця цієї гілки метро: від станції “Вокзальна” з одного боку до Кільцевої дороги – з іншого; дільниця від станції “Вокзальна” до станції “Солом’янська”; дільниця від станції “Солом’янська” до Кільцевої дороги.

Фото

Загальний бюджет проєкту Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури Києва на 2024-2025 рр становить 34 млрд 783,627 млн гривень: 19 млрд 880,8 млн гривень з бюджету Києва, 800 млн гривень з держбюджету, 14,1 млрд гривень – з інших джерел. 

Департамент транспортної інфраструктури КМДА з 1 вересня 2021 року очолює Руслан Кандибор. Діяльність цієї структури з 9 листопада 2021 року особисто контролює Віталій Кличко. З 16 липня 2014 року начальником КП “Київський метрополітен” працює Віктор Брагінський.

Читайте: Жителям Троєщини не бачити метро раніше 2035 року

Фото: Вікіпедія

КиївВлада

Антон Подлуцький

Теги: новини києва, метро, будівництво, київський метрополітен, департамент транспортної інфраструктури, перша черга, Подільсько-Вигурівська лінія

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
12 квітня 2024 г. 15:00
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
Столична міськрада 11 квітня 2024 року внесла чергові зміни до бюджету Києва на 2024 рік, а також відкоригувала нову Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. Точний перелік всіх коригувань буде доступний після публікації цих документіві, адже депутати і чиновники погодили внесення до відповідних проєктів рішень численних правок безпосередньо перед їх розглядом в сесійній залі. Між тим, відомо, що дохідну частину бюджету було збільшено до 75,2 млрд гривень, видаткову – до 92,5 млрд гривень. Відповідно, додаткові 995 млн гривень планується витратити по програмі “Захисник Києва”, 79,9 млн – на обладнання опорних пунктів в межах столиці, 459,3 млн гривень – на різні соціальні виплати військовослужбовцям, 30 млн гривень – напряму нададуть Міністерству оборони України в якості субвенції тощо. Не обійшлося і без збільшення витрат на “цивільні” напрямки – ще 89,4 млн було виділено на ремонтні роботи на дорогах, 50,8 млн – на реконструкцію ліфтового обладнання в багатоповерхівках і т.д. Була відповідно відкорегована і нова Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. 
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
10 квітня 2024 г. 09:00
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
У 2023 році столична влада продемонструвала одні з найгірших результатів наповнення бюджету за рахунок оренди і приватизації комунального майна за останні роки. Як стало відомо, від такої оренди до міської скарбниці надійшло 33,9 млн гривень, що більш ніж в половину менше планових показників, а від продажу комунальної нерухомості – 81,9 млн гривень (плюс ще 18.9 млн гривень, які були перераховані у 2024 році), що набагато менше ніж у попередні роки. Судячи з усього, причиною таких скромних надходжень до міського бюджету є і повномасштабна війна, яка знизила бізнес-активність у столиці, і систематичні порушення процедур і законодавства з боку профільних чиновників КМДА, які кожного року обходяться киянам у десятки мільйонів гривень.