п'ятниця, 26 квітня 2024 г.

Мининфраструктуры планирует объединить городской и пригородный транспорт столицы в рамках проекта “Киев S-Bahn”

Мининфраструктуры планирует объединить городской и пригородный транспорт столицы в рамках проекта “Киев S-Bahn”

Министерство инфраструктуры планирует реализовать проект “Киев S-Bahn”, который должен соединить пригородные железнодорожные станции и городской транспорт Киева. Ожидается, что вся система транспорта Киева в рамках данного проекта будет работать по единому билету.

Об этом KV стало известно из сообщения пресс-службы Министерства инфраструктуры. 

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

“Маршрут протяженностью более 300 км должен соединить Киев и почти 50 железнодорожных станций, а также станции метро. 53 млн человек – планируемый ежегодный объем перевозки. Единый билет на всем маршруте”, – сообщил министр инфраструктуры Владислав Криклий (на фото) во время выступления на инвестиционном форуме RE: think. Invest in Ukraine в Мариуполе.

Отмечается, что проект “Киев S-Bahn” планируется реализовать совместными усилиями государства и частных инвесторов.

Как сообщала KV, с ноября этого года власти Киева планировали полностью перейти на единый электронный билет (е-билет) для всех видов общественного транспорта. Однако несколько дней назад было решено отложить полный переход на е-билет на 5 месяцев – до конца марта 2020 года. В последнее время Киевская горгосадминистрация рассматривала возможность продления опытной эксплуатации системы единого электронного билета. В том числе это связано с тем, что еще не урегулирован вопрос перевозки всех льготных категорий граждан. 

Читайте: Переход на единый е-билет в Киеве отложили на 5 месяцев

Напомним, жители столицы требуют от киевских властей провести проверку деятельности КП “Киевпастранс”, чтобы выяснить и устранить причины частых отмен движения городской электрички. Из-за перебоев в работе этого транспорта жители Троещины испытывают серьезные логистические проблемы.

Читайте: Жители Киева просят навести порядок в работе городской электрички

Фото: пресс-служба Министерства инфраструктуры 

КиевVласть

Сергей Албул

Теги: новости киева, метро, транспорт, общественный транспорт, киевский метрополитен, проект, поезд, метрополитен, инфраструктура, электричка, железная дорога, министерство инфраструктуры, министр инфраструктуры, проект киев s-bahn

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
12 квітня 2024 г. 15:00
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
Столична міськрада 11 квітня 2024 року внесла чергові зміни до бюджету Києва на 2024 рік, а також відкоригувала нову Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. Точний перелік всіх коригувань буде доступний після публікації цих документіві, адже депутати і чиновники погодили внесення до відповідних проєктів рішень численних правок безпосередньо перед їх розглядом в сесійній залі. Між тим, відомо, що дохідну частину бюджету було збільшено до 75,2 млрд гривень, видаткову – до 92,5 млрд гривень. Відповідно, додаткові 995 млн гривень планується витратити по програмі “Захисник Києва”, 79,9 млн – на обладнання опорних пунктів в межах столиці, 459,3 млн гривень – на різні соціальні виплати військовослужбовцям, 30 млн гривень – напряму нададуть Міністерству оборони України в якості субвенції тощо. Не обійшлося і без збільшення витрат на “цивільні” напрямки – ще 89,4 млн було виділено на ремонтні роботи на дорогах, 50,8 млн – на реконструкцію ліфтового обладнання в багатоповерхівках і т.д. Була відповідно відкорегована і нова Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. 
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
10 квітня 2024 г. 09:00
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
У 2023 році столична влада продемонструвала одні з найгірших результатів наповнення бюджету за рахунок оренди і приватизації комунального майна за останні роки. Як стало відомо, від такої оренди до міської скарбниці надійшло 33,9 млн гривень, що більш ніж в половину менше планових показників, а від продажу комунальної нерухомості – 81,9 млн гривень (плюс ще 18.9 млн гривень, які були перераховані у 2024 році), що набагато менше ніж у попередні роки. Судячи з усього, причиною таких скромних надходжень до міського бюджету є і повномасштабна війна, яка знизила бізнес-активність у столиці, і систематичні порушення процедур і законодавства з боку профільних чиновників КМДА, які кожного року обходяться киянам у десятки мільйонів гривень.