п'ятниця, 26 квітня 2024 г.

Киев занял третье место в мире по автомобильным пробкам

Киев занял третье место в мире по автомобильным пробкам

В 2021 году киевляне-автомобилисты провели в пробках 128 часов. В среднем поездки киевлян длятся на 56% дольше, чем могло бы быть при пустых дорогах.

Об этом KV стало известно из рейтинга нидерландской компании TomTom.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Как указано в рейтинге, в среднем поездки киевлян на автомобилях длятся на 56% дольше, чем могли бы при условии пустых дорог. В предыдущем годовом рейтинге этот показатель составил 51%.


В общей сложности на стояние в пробках столичные автомобилисты потратили 128 часов, а самым загруженным днем ​​стал 8 февраля 2021 года, когда средняя задержка составила 139%.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм

В рейтинге за 2019 год Киев занимал 12-е место, в 2018 году – 13-е место, в 2017 году – 14-е место.

Первое место в мире по уровню пробок в 2021 году занял Стамбул – 62% задержки, второе место – Москва с 61%, четвертое – столица Колумбии Богота (55%).

На высокие ступени рейтинга попали и другие украинские города. Одесса заняла шестое место в мире (51% задержки в среднем), Харьков – 12 место в мире (46%), Днепр – 25 место (40%). В прошлогоднем рейтинге эти города заняли 11-е, 13-е и 22 место соответственно.

Отметим, рейтинг TomTom охватывает 404 города в 58 странах на 6 континентах.

Напомним, Киевсовет в конце 2019 года утвердил Городскую целевую программу развития транспортной инфраструктуры на 2019-2023 годы. Данный документ на то время секретарь Киевсовета Владимир Прокопив называл “революционным”, ведь он якобы базируется на  “принципе устойчивой городской мобильности, который основан на приоритетности участников дорожного движения при принятии транспортных решений”. Впрочем, за громкими словами прячутся лишь привычные работы по реконструкции и строительстве дорог, трамвайных путей, закупке коммунального пассажирского транспорта и т.д. В общей сложности на эти мероприятия собираются освоить из бюджета Киева 76,1 млрд гривен.

Читайте: Кубраков настаивает на строительстве автотоннелей под Днепром и “Укртрансбуд” предлагает построить в Киеве 25-километровую двухъярусную автомобильную эстакаду

Фото: Экономическая правда

КиевVласть

Александр Кравченко

Теги: новости киева, рейтинг, дороги, инфраструктура, автомобили, пробки, заторы, TomTom

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
12 квітня 2024 г. 15:00
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
Столична міськрада 11 квітня 2024 року внесла чергові зміни до бюджету Києва на 2024 рік, а також відкоригувала нову Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. Точний перелік всіх коригувань буде доступний після публікації цих документіві, адже депутати і чиновники погодили внесення до відповідних проєктів рішень численних правок безпосередньо перед їх розглядом в сесійній залі. Між тим, відомо, що дохідну частину бюджету було збільшено до 75,2 млрд гривень, видаткову – до 92,5 млрд гривень. Відповідно, додаткові 995 млн гривень планується витратити по програмі “Захисник Києва”, 79,9 млн – на обладнання опорних пунктів в межах столиці, 459,3 млн гривень – на різні соціальні виплати військовослужбовцям, 30 млн гривень – напряму нададуть Міністерству оборони України в якості субвенції тощо. Не обійшлося і без збільшення витрат на “цивільні” напрямки – ще 89,4 млн було виділено на ремонтні роботи на дорогах, 50,8 млн – на реконструкцію ліфтового обладнання в багатоповерхівках і т.д. Була відповідно відкорегована і нова Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. 
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
10 квітня 2024 г. 09:00
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
У 2023 році столична влада продемонструвала одні з найгірших результатів наповнення бюджету за рахунок оренди і приватизації комунального майна за останні роки. Як стало відомо, від такої оренди до міської скарбниці надійшло 33,9 млн гривень, що більш ніж в половину менше планових показників, а від продажу комунальної нерухомості – 81,9 млн гривень (плюс ще 18.9 млн гривень, які були перераховані у 2024 році), що набагато менше ніж у попередні роки. Судячи з усього, причиною таких скромних надходжень до міського бюджету є і повномасштабна війна, яка знизила бізнес-активність у столиці, і систематичні порушення процедур і законодавства з боку профільних чиновників КМДА, які кожного року обходяться киянам у десятки мільйонів гривень.