понедельник, 27 сентября 2021 г.
Життя на колії. Чи можна бути впевненим у своїй безпеці під час подорожі залізничним транспортом

Життя на колії. Чи можна бути впевненим у своїй безпеці під час подорожі залізничним транспортом

Станіслав Куценко

Експерт-юрист, начальник Головного територіального управління юстиції у м. Києві

Потяг, перон – ці слова знайомі для кожного з нас. Тисячі напрямків поєднали колії, через сотні міст і сіл вони прокладені. Хоч раз у своєму житті сучасна людина подорожувала у вагоні поїзда чи електрички. Принаймі одну годину власного дорогоцінного часу віддала дорозі. Чого тільки коштує спостерігати за зміною пейзажу за вікном з чашечкою гарячого чаю.

Щодня АТ “Укрзалізниця” обслуговує десятки тисяч людей, яких поєднує єдина ціль – вчасно та неушкоджено потрапити до пункту призначення. Сучасні потяги оснащені новим комфортним обладнанням, для забезпечення особи усім необхідним під час поїздки. Та чи може звичайний пасажир у разі потреби розраховувати на допомогу в критичних ситуаціях від провідника чи іншого обслуговуючого персоналу?

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Порядком обслуговування громадян залізничним транспортом, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1997 р. № 252, визначено, що суб'єкти господарювання, які займаються перевезенням та обслуговуванням пасажирів, повинні забезпечити безпеку пасажирів у користуванні залізничним транспортом, а тим самим забезпечити: медичні пункти на вокзалах, кімнати для тривалого відпочинку пасажирів, кімнати матері та дитини, комунальні приміщення, об'єкти громадського харчування та торгівлі, що обслуговують пасажирів, повинні відповідати вимогам санітарного законодавства.

Трапляються випадки, коли людині стає зле під час руху потяга, в той час як його просто неможливо зупинити. Підвищення тиску, головний біль, жар, різні види спазму і болю – критичні ситуації, неконтрольовані організмом. Потерпілий так чи інакше потребує лікарської допомоги, якої може не виявитися серед інших пасажирів у потрібний момент. У такому разі персонал локомотива відповідає за ваш безпечний переїзд під час руху. Першою посередницькою особою є провідник. Саме він контролює усі внутрішні процеси у вагоні.

За Інструкцією провіднику пасажирських вагонів № ЦЛ –0011, затвердженою наказом Укрзалізниці від 01.09.2003 № 234-Ц, провідник дізнавшись про нещасний випадок, що трапився з пасажиром в поїзді, повинен терміново повідомити начальника поїзда, прийняти участь у складенні акта встановленого зразку та надати потерпілому першу долікарняну допомогу. фА також :

3.1.16. Видавати на прохання пасажирів культінвентар (шашки, шахи та ін.) при необхідності надавати пасажирам першу долікарняну медичну допомогу.

3.7. При виявленні хворого або підозрі на захворювання, у першу чергу інфекційне, негайно сповістити начальника поїзда, який, у свою чергу, сповіщає по рації про цей випадок на найближчу станцію чи машиніста локомотива для виклику бригади медичних працівників.

У будь-якому разі провідник мусить мати необхідні засоби першої невідкладної допомоги в аптечці. Але, збираючись у подорож (скільки б вона не тривала) не забувайте взяти медикаменти, які вам підходять.  Передбачайте свій стан здоров’я перед, а не під час поїздки. Саме тоді ви можете бути впевненими за власне життя і самопочуття в дорозі.

Читайте:

Радники у домашніх конфліктах

Відповідальність батьків за безпеку дитини

Батькам на замітку

Що робити, якщо у вашому багатоповерховому будинку вимкнули опалення

Увага! Викрали дитину!

А кредит не справжній...

“Недоторкані” чи “безкарні”?

Трудові права неповнолітніх. Поради юриста

“Ні” дискримінації для осіб з інвалідністю

Що треба знати про субсидії

Станіслав Куценко, експерт-юрист, начальник Головного територіального управління юстиції у м. Києві

KиевVласть

Теги: транспорт, поезд, здоровье, безопасность, проблемы

понедельник, 27 сентября 2021 г.
20:45
Планові відключення електроенергії в Київській області 28 вересня 2021 року (повний список населених пунктів)
20:34
Компания “Интергал-буд” продает здание под детсад или школу в одном из своих ЖК
20:26
Пьяный киевлянин “заминировал” развлекательное заведение, из которого его выгнали
20:05
В Киеве продолжает расти заболеваемость гриппом и ОРВИ
19:50
Фирма, связанная с замглавы ОП Тимошенко, заработала на форуме “Украина 30” миллионы - СМИ
19:44
На Білоцерківщині капітально ремонтують дорогу між двома селами
19:26
За капремонт коммунального стадиона на ул. Тростянецкой доплатят 15 млн гривен
19:01
Августовский индекс промышленного производства на Киевщине повысился по сравнению с предыдущим месяцем
18:42
За неделю столичные коммунальщики отремонтировали “лежачих полицейских” по 12 адресам
18:27
Восьмой День Рождения Gulliver отметит масштабным шоу на Спортивной площади
18:06
Вблизи полигона в Старых Петровцах на Киевщине обнаружили незаконную свалку на территории в 15 га (фото)
17:41
170 млн доларів американська компанія планує проінвестувати в Київську область
17:21
КГГА и КОГА могут получить около 3 млрд гривен на реализацию госпрограммы “Питьевая вода Украины"
17:05
Прокуратура Киева предлагает установить в школах столицы металлодетекторы
16:44
До конца сентября в Белой Церкви будут проводиться учения (фото)
16:26
Земля стоимостью более 600 млн гривен на столичных Совских прудах возвращена общине Киева
Календарь событий
Вопрос достройки ЖК по ул. Соломенской, 17-А повис в воздухе
27 сентября 2021 г. 16:00
Вопрос достройки ЖК по ул. Соломенской, 17-А повис в воздухе
Киевсовет не стал согласовывать передачу  0,4647 га земли по ул. Соломенской, 17-А в аренду ООО “Марго”. Эта земля нужна компании, чтобы достроить 25-этажный дом – скандально известный ЖК “Aston Park” (строительство было начато в 2007 году и заморожено в 2008 году). Ключевым фактором в таком решении городских властей стала позиция инвесторов комплекса. Они убедили депутатский корпус в том, что потенциальный арендатор де-юре не имеет никаких обязательств перед людьми, которые заплатили за квартиры в этом доме, в связи с чем около трех десятков семей могут “остаться у разбитого корыта”. При этом, в ближайшее время в столичном горсовете планируют создать рабочую группу с целью изучения и решения указанной проблемы. Будет ли работа такого органа иметь смысл – большой вопрос.
Партнеру Негрича разрешили возводить высотку возле Наводницкой башни Киевской крепости
27 сентября 2021 г. 13:00
Партнеру Негрича разрешили возводить высотку возле Наводницкой башни Киевской крепости
Государственная архитектурно-строительная инспекция (ГАСИ) в последние дни своей деятельности выдала фирме партнера экс-депутата Киевсовета Николая Негрича (фракции “Солидарность”, на коллаже) – ООО “ЖК “Старонаводницкий” – разрешение на строительство 24-этажного жилого дома с подземным паркингом по ул. Старонаводницкая, 2-а. Эту высотку собираются возвести рядом с Наводницкой башней Киевской крепости, что грозит уничтожением старинного сооружения. Генподрядчиком такого строительства должно выступить ООО “ДСК “Фундамент” из бизнес-группы депутата Верховной Рады Андрея Пузийчука (фракция ВО "Батькивщина). При этом обе фирмы связывают с именем экс-начальника Департамента строительства и жилищного обеспечения Киевской горгосадминистрации (КГГА) Михаила Голицы.