середа, 17 серпня 2022 г.
Життя на колії. Чи можна бути впевненим у своїй безпеці під час подорожі залізничним транспортом

Життя на колії. Чи можна бути впевненим у своїй безпеці під час подорожі залізничним транспортом

Станіслав Куценко

Експерт-юрист, начальник Головного територіального управління юстиції у м. Києві

Потяг, перон – ці слова знайомі для кожного з нас. Тисячі напрямків поєднали колії, через сотні міст і сіл вони прокладені. Хоч раз у своєму житті сучасна людина подорожувала у вагоні поїзда чи електрички. Принаймі одну годину власного дорогоцінного часу віддала дорозі. Чого тільки коштує спостерігати за зміною пейзажу за вікном з чашечкою гарячого чаю.

Щодня АТ “Укрзалізниця” обслуговує десятки тисяч людей, яких поєднує єдина ціль – вчасно та неушкоджено потрапити до пункту призначення. Сучасні потяги оснащені новим комфортним обладнанням, для забезпечення особи усім необхідним під час поїздки. Та чи може звичайний пасажир у разі потреби розраховувати на допомогу в критичних ситуаціях від провідника чи іншого обслуговуючого персоналу?

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Порядком обслуговування громадян залізничним транспортом, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1997 р. № 252, визначено, що суб'єкти господарювання, які займаються перевезенням та обслуговуванням пасажирів, повинні забезпечити безпеку пасажирів у користуванні залізничним транспортом, а тим самим забезпечити: медичні пункти на вокзалах, кімнати для тривалого відпочинку пасажирів, кімнати матері та дитини, комунальні приміщення, об'єкти громадського харчування та торгівлі, що обслуговують пасажирів, повинні відповідати вимогам санітарного законодавства.

Трапляються випадки, коли людині стає зле під час руху потяга, в той час як його просто неможливо зупинити. Підвищення тиску, головний біль, жар, різні види спазму і болю – критичні ситуації, неконтрольовані організмом. Потерпілий так чи інакше потребує лікарської допомоги, якої може не виявитися серед інших пасажирів у потрібний момент. У такому разі персонал локомотива відповідає за ваш безпечний переїзд під час руху. Першою посередницькою особою є провідник. Саме він контролює усі внутрішні процеси у вагоні.

За Інструкцією провіднику пасажирських вагонів № ЦЛ –0011, затвердженою наказом Укрзалізниці від 01.09.2003 № 234-Ц, провідник дізнавшись про нещасний випадок, що трапився з пасажиром в поїзді, повинен терміново повідомити начальника поїзда, прийняти участь у складенні акта встановленого зразку та надати потерпілому першу долікарняну допомогу. фА також :

3.1.16. Видавати на прохання пасажирів культінвентар (шашки, шахи та ін.) при необхідності надавати пасажирам першу долікарняну медичну допомогу.

3.7. При виявленні хворого або підозрі на захворювання, у першу чергу інфекційне, негайно сповістити начальника поїзда, який, у свою чергу, сповіщає по рації про цей випадок на найближчу станцію чи машиніста локомотива для виклику бригади медичних працівників.

У будь-якому разі провідник мусить мати необхідні засоби першої невідкладної допомоги в аптечці. Але, збираючись у подорож (скільки б вона не тривала) не забувайте взяти медикаменти, які вам підходять.  Передбачайте свій стан здоров’я перед, а не під час поїздки. Саме тоді ви можете бути впевненими за власне життя і самопочуття в дорозі.

Читайте:

Радники у домашніх конфліктах

Відповідальність батьків за безпеку дитини

Батькам на замітку

Що робити, якщо у вашому багатоповерховому будинку вимкнули опалення

Увага! Викрали дитину!

А кредит не справжній...

“Недоторкані” чи “безкарні”?

Трудові права неповнолітніх. Поради юриста

“Ні” дискримінації для осіб з інвалідністю

Що треба знати про субсидії

Станіслав Куценко, експерт-юрист, начальник Головного територіального управління юстиції у м. Києві

KиевVласть

Теги: транспорт, поезд, здоровье, безопасность, проблемы

вівторок, 16 серпня 2022 г.
20:54
У Вишгородській громаді готуються використовувати споруди цивільного захисту
20:46
У Дарницькому районі столиці з'явилася інсталяція чотирьохлапого піротехника Патрона
20:33
У Києві до кінця тижня змінюватимуть рух трамваї №№ 11, 14, 15
20:17
Бюджет Баришівки направлений на підтримку ЗСУ та населення, - очільник громади Вареніченко
20:04
Деякі громади Броварського району визначилися із формою навчання дітей
19:45
Завтра, 17 серпня, в Києві та області знову очікуються грози
19:21
Противник продовжує зосереджувати зусилля на встановленні контролю над Луганською та Донецькою областями, - Генштаб ЗСУ
19:07
У Баришівській громаді встановлять індивідуальні модульні будинки
18:42
У столиці правоохоронці затримали на отриманні хабаря заступника директора держпідприємства “Укрінтеравтосервіс”
18:27
Ветеринари київського зоопарку прооперували стареньку ведмедицю
18:06
У Макарові на Київщині відремонтували міст через Здвиж (фото, відео)
17:48
У столиці зміниться вартість послуг із вивезення твердих побутових відходів
17:35
Рада дозволила примусове вилучення майна для оборони на територіях, яким загрожує окупація
17:24
У Борисполі запрацювала система громадського велопрокату
17:07
Ринок оренди квартир у Києві відновився до рівня 23 лютого
16:42
На 12 вулицях Броварів через аварійне відключення підстанції відсутнє електропостачання
Календар подій
Компанія соратника Віталія Кличка “влипла” в судову тяганину з Міноборони
16 серпня 2022 г. 09:00
Компанія соратника Віталія Кличка “влипла” в судову тяганину з Міноборони
Компанія із орбіти депутата Київради Михайла Іщенка (фракція “УДАР”, на колажі) – ТОВ “Лендер Груп” – опинилася в епіцентрі скандалу. Наразі Міністерство оборони України (МОУ) спільно з “дочірнім” Квартирно-експлуатаційним управлінням (КЕУ) намагається в судовому порядку відібрати у неї нежитлову будівлю на вул. Медовій, 1-Г (Солом'янський район Києва) та оскаржити рішення столичної міськради про передачу в оренду ділянки під цим об'єктом. Такі вимоги в оборонному відомстві пояснюють тим, що споруда була привласнена шахрайським шляхом, а землевідвід був незаконним через відсутність відповідних погоджень від Міноборони. Таким чином, плани ТОВ “Лендер Груп” побудувати в цій локації автозаправну станцію з об`єктами сервісного обслуговування можуть бути зведені нанівець.