четверг, 25 февраля 2021 г.
Вишгород без тромбів

Вишгород без тромбів

Віталій Денисенко

Громадський активіст, кандидат до Київської облради від партії “Європейська солідарність”

Без “тромбів”: транспортна артерія “Вишгород-Київ” має економити час і нерви вишгородцям, а не бути стресовим зашморгом нашого затишного Вишнього граду.

Фактичний статус Вишгорода як міста-супутника Києва відібрав істотний “шматок” особистого життя містян на дорогу в столицю й додому. Транспортна проблема, яка тривалий час не має вирішення, давно перетворила все наше місто у великій “спальник”. Політики, які йдуть у владу “на місцях”, зобов'язані змінити транспортну ситуацію для людей на краще.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

“Незамилений” погляд нових представників народу у місцевій владі здатний не лише очистити від “тромбів” – дорожніх пробок існуючі транспортні артерії, але і зробити реальністю нові транспортні шляхи, які позбавлять вишгородців від мук проводити в дорозі, як мінімум третину свого життя.

1,5-2 години. Саме стільки щодня проводять жителі Вишгорода, що працюють в столиці, в набитих дощенту автобусах та переповнених маршрутках. Це четверта частина робочого дня, середня тривалість повнометражного фільму, час, який можна витратити на себе або сімейну прогулянку по набережній. І який безжально викреслений з життя вишгородців нинішньою міською владою.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм

У всьому світі проблема міст-супутників великих мегаполісів вирішується просто – за допомогою окружних доріг. У цьому сенсі Вишгороду не щастить. Місто не лише не перебуває в зоні окружної дороги, але така перспектива навіть у віддаленій перспективі йому поки не світить.

При проєктуванні великої окружної дороги зайнята “великим будівництвом” “зелена” влада навіть не згадала про Вишгород, якому загрожує транспортний колапс. І, якщо не вжити чітких дій, настане він дуже скоро. Тоді чому в представленому Президентом проєкті окружна магістраль обходить Вишгород?  Гребля залишиться єдиним місцем для транзитного транспорту для переїзду на інший берег. На вокзал, в аеропорт, в половину ключових напрямків самим вишгородцям доведеться їхати через перевантажений Київ.  Що це: політична сліпота або банальний непрофесіоналізм?  Або все разом?

Транспортний пазл в інтересах вишгородської громади, яка страждає від зростаючого дорожнього трафіку, цілком можна скласти.

Потрібно реалізувати комплекс заходів, який через 1,5 року призведе до створення альтернативного шляху до поки що найближчої до Вишгороду станції київського метро “Героїв Дніпра”. Розширення Мінського проспекту, оптимізація по ньому наявних рішень й зменшення кількості світлофорів на в'їзді на Виноградар.  Тоді туди буде перенаправлений значний трафік автотранспорту Вишгородщини.

Нові станції метро, як повітря, потрібні не лише мешканцям Виноградаря, але і вишгородцям, адже вони значно наблизять метро до нас. А це в інтересах усіх. Мешканці Вишгорода, Оболоні, селищних громад району відчують полегшення, адже рух збалансується на два потужних напрямки – оболонський та виноградарський, і далі через весь Київ різними гілками підземки.

Найважливіший крок – включення нашого міста в новий проєкт Київської окружної, що дозволить добиратися в аеропорт, на вокзал, в південному напрямку по новій дорозі. Додайте до цих пріоритетів створення третього виїзду на вул. Кургузова й проблема завантаженого дорожнього трафіку на тривалий час буде вирішена.

Інша сторона медалі – ситуація з громадським транспортом. Тривала відсутність рішення проблеми оновлення рухомого складу призвела до того, що в ранкові години в місті відбувається метушлива евакуація.  Брак рухомого складу призводить до використання вишгородцями нелегальних перевізників. А це і небезпечно, і гроші повз міського бюджету.

І як же міська влада в особі мера вирішує цю проблему?  Та ніяк, якщо не брати до уваги скандальну історію з купівлею в лізинг російських “беушних” автобусів, які не лише не зробили погоди на маршрутах, але більш того – лягли щомісячною мільйонною виплатою на міський бюджет.  А ми доб'ємося того, щоб вітчизняні, сучасні та комфортні автобуси ходили на Київ з інтервалом 15-20 хвилин.

І, нарешті, соціальний аспект транспортної проблеми.  Діставатися до Києва вишгородцям не лише довго, але й дорого. Необхідно витратитися на проїзд в автобусі до Києва, потім метро, потім багатьох чекає столичний комунальний транспорт або маршрутки. На шлях туди й назад пристойно набігає. Саме тому, дбаючи про соціально незахищені верстви населення, ми просто зобов'язані організувати безкоштовні маршрути “Київ-Вишгород-Київ”.  І я впевнений, що “дорожню карту” рішення дорожніх проблем майбутня влада зобов'язана виконати.

Віталій Денисенко, громадський активіст, кандидат до Київської облради від партії “Європейська солідарність”

КиевVласть

Теги: новости киевской области, новости киевщины, вышгород, местные выборы 2020, киевский областной совет, европейская солидарность, політична агітація, виталий денисенко

четверг, 25 февраля 2021 г.
13:22
Хроники коронавируса в Украине: обновляется
21:08
В киевском офисе ОПЗЖ начались обыски и аресты (видео)
20:45
В пятницу, 26 февраля, ярмарки пройдут в восьми районах Киева (адреса)
20:31
Зеленский назначил нового посла Украины в США
20:26
Аваков просит отдать Нацполиции 16-ти этажный лабораторный корпус института физиологии имени Богомольца в Киеве
20:02
Щеплення від коронавірусу пройшли медичні працівники Бориспільскої та Баришівської лікарень
19:48
Президент Зеленский ждет от Рады ликвидации местных госадминистраций и введения института префектов (видео)
19:42
Каждый третий зарегистрированный столичный безработный моложе 35 лет
19:29
Василь Володін: завдяки децентралізації Київщина, як і вся Україна, отримала унікальний шанс на розвиток
19:26
Помещения двух групп столичного детского сада №296 не видели капитального ремонта с 1961 года
19:08
При президенте появится Конгресс местных и региональных властей (видео)
19:03
СБУ и Офис генпрокурора заявляют о раскрытии резонансного похищения бывшего руководителя “Нефтегаздобычи” Олега Семинского
18:48
Введен в эксплуатацию дом №3 жилого комплекса “Сырецкие Сады”, - “Интергал-Буд”
18:26
КП “Киевпастранс” купил 20 новых трамваев у одесской компании “Татра-Юг” (фото)
18:04
Оболонская РГА утвердила сборные пункты для эвакуации граждан в случае катастроф
17:44
З пам'ятника Лесі Українці на Байковому цвинтарі просять прибрати радянські написи (петиція)
Календарь событий