вторник, 11 мая 2021 г.
Про прогресивні земельні відносини та право розривати договір оренди землі

Про прогресивні земельні відносини та право розривати договір оренди землі

Роман Головін

Розробник і втілювач Народної земельної реформи

Надати право власникам землі розривати договори оренди, гарантувати за високою ціною викуп землі державними органами чи органами  місцевого самоврядування, прокредитувати власників землі для споживчих потреб та громадян для купівлі землі, реалізувати нову політику аграрного розвитку за участю виключно українців і в інтересах українців, сформувати ефективного власника землі виключно з громадян України з недопущенням концентрації землі у обмеженого кола осіб – ці та інші важливі чинники, як соціальні, так і економічні, створюють  систему нових прогресивних земельних відносин, передбачену проєктом закону “Про прогресивні земельні відносини” (№3208) за моїм авторством.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Те, що влада назвала “земельною реформою”, нічого спільно з реформуванням не має – банальне переформатування країни під недержавні монополії та олігархічний устрій.

Така банальщина з розкрадання української землі не спрацює. Унеможливлення розвитку аграрної галузі і розвитку економіки країни, загроза національній і продовольчій безпеці, відсутність суспільної спрямованості і наявність переважаючого суспільного спротиву – чинники, які надають практичну негативну оцінку від самого початку можливої дії таких законів, наслідком чого буде неминуча потреба їх відміни і реалізації народної земельної реформи.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм

Рано чи пізно постане питання в необхідності реалізації справжньої земельної реформи – Народної земельної реформи. Мною розроблена Народна земельна реформа в інтересах українців, а необхідні для її реалізації положення викладено в проєкті закону  “Про прогресивні земельні відносини”.

Реформа – це зміна однієї форми на іншу. Зміна форми не обов’язково несе позитивний результат для суспільства, буває й навпаки, вона несе загрози і погіршення стану (умисно чи через відсутність розуміння процесу впровадженої зміни та її наслідків). Я за ту реформу, яка робить покращення.

Метою законопроєкту “Про прогресивні земельні відносини” і є отримання очікуваних суспільством покращень: економічних, соціальних, суспільно-політичних.

Завдання законопроєкту “Про прогресивні земельні відносини” визначено, враховуючи  необхідності розширеного відтворення аграрної галузі, прагнень власників землі, громадян України, наявної економічної ситуації в країні і можливостей, які можуть бути сформовані для відтворення аграрної галузі:

  1. Реалізувати право власників землі не тільки розпоряджатися нею, а й гарантувати високу і щораз вищу цінність землі.

  2. Сформувати умови для переходу в найкоротший час від користувальної форми земельних відносин (оренда, емфітевзис) до самостійної виробничої сільськогосподарської діяльність на землі. Самостійна форма є незаперечно ефективнішою за користувальну.

  3. Забезпечити умови для повернення землі її власникам з довготривалої оренди чи емфітевзису.

  4. Забезпечити умови повернення землі, яка була незаконно відчужена під час дії заборони на її відчуження, її попереднім власникам.

  5. Уникнути можливостей створення монополій (концентрації) прав власності на землю.

  6. Закон не повинен порушувати положення Конституції України чи підміняти Конституцію.

  7. Закон не повинен ставити під загрозу національну та продовольчу безпеки.

Тому в основу положень законопроєкту “Про прогресивні земельні відносини” покладено наступне:

  • набувачами права власності на земельні ділянки сільськогосподарського призначення можуть бути виключно фізичні особи з єдиним громадянством держави Україна (громадянин України має право бути набувачем тільки однієї земельної ділянки сільськогосподарського призначення) та органи державної влади й органи місцевого самоврядування;

  • надання селянам-власникам землі права розривати договори користування (оренда, емфітевзис) належних їм земельних ділянок на підставі простої вимоги про дострокове розірвання договору. Цим забезпечується можливість швидкого переходу до самостійних форм сільськогосподарської діяльності на землі та впровадження ринкових механізмів у земельні відносини;

  • фінансове забезпечення власників землі для повернення отриманих  авансових платежів, яке може бути необхідним при достроковому розірванні договорів користування земельною ділянкою сільськогосподарського призначення;

  • обов’язковий викуп земельної ділянки органами місцевого самоврядування чи органами державної влади за ціною, яка відповідає п’ятикратному розміру нормативно-грошової оцінки (приблизно 5 тис. доларів за 1  гектар для чорнозему). Це не тільки визначає мінімальну ціну покупки землі, але й гарантує її;

  • формування державної підтримки об’єднання власників землі в товариства власників землі, які створюються для самостійної виробничої сільськогосподарської діяльність на землі через участь у товариствах власників землі незалежно від віку та фізичних можливостей власників землі. Фактично це формування нової аграрної політики, направленої на розширене відтворення аграрної галузі;

  • кредитування в необхідному обсязі товариства власників землі на умовах до 3% річних. Це створення сприятливих умов для переходу до самостійної форми земельних відносин через участь у Товариствах власників землі незалежно від віку та фізичних можливостей власників землі;

  • допомога в поверненні незаконно відчужених земельних ділянок  їх власникам (під час дії заборони на відчуження землі). Це організоване державою виявлення угод незаконного відчуження землі і повернення землі її попереднім власникам чи спадкоємцям або передача в комунальну чи державну власність;

  • кредитування власників землі в режимі споживчого кредитування за рахунок прямого державного кредитування в трикратному розмірі нормативно-грошової оцінки (приблизно 3 тис. доларів за 1  гектар для чорнозему) для задоволення нагальних споживчих потреб на умовах до 5% річних. Таке кредитування демотивує власника землі її продавати;

  • кредитування громадян України за рахунок прямого державного кредитування для купівлі земельних ділянок сільськогосподарського призначення в у сумі п’ятикратного розміру  нормативно-грошовій оцінки (приблизно 5 тис. доларів за 1 гектар) на умовах до 5% річних. Це є необхідним для формування ефективного обміну землі, формування ефективного власника землі та одною з форм гарантування мінімальної ціни на землю.

Саме таке бачення реформування земельних відносин забезпечить розширене відтворення аграрної галузі, створивши також базис відновлення тваринництва, переробки та інших напрямів аграрного виробництва.

Критикувати бажання і дії з приводу прагнення відкрити так званий ринок землі в Україні можна нескінченно. Ми відійшли від поняття ринку землі – його не може існувати, це набір слів. Ми не повинні перетягувати чиїсь моделі так званих ринків землі, бо ми – це ми. Я не знаю, де в світі існує країна з успішним так званим ринком землі. І перед тим, як мені хтось назве таку країну, він повинен добре подумати, чи впевнений він у тому, що це країна з прогресивними земельними відносинами.

Саме земельні відносини, а не ринок землі, і тільки власне бачення формування земельних відносин з відгуком на потреби суспільства, громадян України і держави Україна та її економічного відтворення та розвитку  нам необхідні. І не можна виключати, що саме так сформовані земельні відносини будуть прогресивні не тільки для України, але стануть прикладом і для інших країн.

ВСЕУКРАЇНСЬКЕ ОБ’ЄДНАННЯ ВЛАСНИКІВ ЗЕМЛІ – громадська організація яка створена і діє в інтересах власників землі. Просуванням закону “Про прогресивні земельні відносини” займається ВСЕУКРАЇНСЬКЕ ОБ’ЄДНАННЯ ВЛАСНИКІВ ЗЕМЛІ. МИ ЄДИНІ, ХТО:

- ЗА ПРАВО РОЗРИВАТИ ДОГОВОРИ ОРЕНДИ ЗЕМЛІ!

- ЗА ПРАВО ВІЛЬНОГО РОЗПОРЯДЖЕННЯ ЗЕМЛЕЮ!

- ЗА НЕПЕРЕУКЛАДАННЯ ДОГОВОРІВ ОРЕНДИ!

- ЗА САМОСТІЙНЕ ГОСПОДАРЮВАННЯ НА ВЛАСНІЙ ЗЕМЛІ!

- ЗА ЗБІЛЬШЕННЯ ДОХОДІВ ВІД ЗЕМЛІ У ЇЇ ВЛАСНИКІВ В 2-4 РАЗИ!

- ЗА ТОВАРИСТВА ВЛАСНИКІВ ЗЕМЛІ!

 ТИСНІТЬ https://www.facebook.com/groups/vlaszem і долучайтеся до ОБ’ЄДНАННЯ ВЛАСНИКІВ ЗЕМЛІ

Читайте: 2021 рік – в інтересах власників землі та України

Роман Головін, розробник і втілювач Народної земельної реформи

КиевVласть

Теги: новости киевской области, новости киевщины, новости украины, народная земельная реформа, роман головин, земельный рынок, товарищество собственников земли, законопроект №3208

вторник, 11 мая 2021 г.
10:53
Хроники коронавируса в Украине: обновляется
17:44
Венецианская комиссия одобрила усиление наказаний за ложь в декларациях
17:25
СК “КРОНА” пропонує скористатися програмою страхування “СТОП-КЛІЩ”
17:14
Андрей Стрихарский уверен, что реконструкция стадиона “Колос” будет способствовать развитию спорта в Черкасской области
17:03
В Подольском районе стартовал уникальный проект по реабилитации детей с инвалидностью через занятия спортом
16:49
С 30 июня 2021 года в Украине возобновятся выплаты больничных
16:36
Триває капітальний ремонт дороги між трьома селами Київщини
16:24
Венедиктова подписала подозрения нардепам Медведчуку и Козаку в госизмене
16:03
Три трамвая на левом берегу Киева будут работать в сокращенном режиме в ночь на 12-14 мая (расписание)
15:45
На Киевщине обнаружили минометную мину
15:24
Понад 50 тисяч жителів Київщини вже вакцинувались проти коронавірусу
15:03
Киевская полиция за 9,5 млн гривен занялась охраной столичной мэрии
14:41
Председатель Кагарлыкской общины Панюта за 2020 год заработал более полумиллиона гривен
14:21
Инвесторам ЖК от “Интергал-Буд” стала доступна программа государственной ипотеки
14:05
“Статус Групп” поздравил ветеранов войны с Днем ​​Победы
13:40
АМКУ разрешил компании “Датагруп” приобрести три компании, входящие в структуру “Воли”
Календарь событий
“Киевский метрополитен” в 2021 году станет в три раза убыточнее
11 мая 2021 г. 15:00
“Киевский метрополитен” в 2021 году станет в три раза убыточнее
По итогам 2021 года КП “Киевский метрополитен” собирается “наработать” убыток в размере 3,42 млрд гривен. Это в 2,9 раз больше, чем в 2020 году. Предприятие рассчитывает заработать на перевозке 238,5 миллионов платных пассажиров 1,6 млрд гривен, а также получить из столичного бюджета 591,76 млн гривен (на 62% больше, чем в 2020 году) как компенсацию за проезд льготников и 723,05 млн гривен дотаций на выплату зарплат сотрудникам и процентов по кредиту Европейского банка реконструкции и развития (ЕБРР). Кроме этого, еще 2,75 млрд бюджетных гривен “Киевскому метрополитену” собрались в текущем году подкинуть на строительство метро на Виноградарь и Троещину, выплату тела кредита ЕБРР, реконструкцию системы автоматической сигнализации и выхода со станции “Выставочный центр”.
Как детективы НАБУ “сливают” дело о бюджетных растратах КП “Информатика”
30 апреля 2021 г. 09:30
Как детективы НАБУ “сливают” дело о бюджетных растратах КП “Информатика”
В августе 2021 года Высший антикоррупционный суд (ВАКС) может закрыть уголовное производство, в рамках которого расследуется причастность руководства КП “Информатика” к крупной растрате бюджетных средств. Речь идет о закупке этим коммунальным предприятием в 2016-2017 годах систем видеонаблюдения у ООО “Каргон” и ООО “Интелекшуал Констракшн”. Сотрудничество указанного КП с этими компаниями, по информации аудиторов Киевской горгосадминистрации (КГГА), привело к потере городским бюджетом около 30 млн гривен. Именно аудиторский отчет лег в основу уголовного производства, открытого Национальным антикоррупционным бюро (НАБУ) в сентябре 2019 года. Но детективы этого бюро, по мнению судей ВАКС,  явно затягивают не самое сложное дело: провалили проведение судебно-товароведческой экспертизы, фактически ничего не делали по этому делу с августа 2020 года.