Позитивний приклад
Це рішення виконавчого органу Дрогобицької міської ради про продовження дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами, на яке я абсолютно випадково натрапив у інтернеті, попри наявні в ньому огріхи особисто в мене викликало виключно позитивні емоції і може бути наочним прикладом того як має бути. Поясню, чому.
По-перше, його прийнято тоді, коли діяли Типові правила розміщення зовнішньої реклами зі вже скасованими судом змінами, внесеними постановою КМУ №1173, якими продовження строку дії дозволу не було передбачено.
Скоріш за все заяву ПП “Жовква” було подано ще до набрання чинності тими змінами, але нагадаю, що в столиці усі дев'ять місяців на такі заяви не надавали відповіді, а заяви, подані після 19-го січня, просто залишались без розгляду, хоча до діючого Порядку розміщення реклами в м. Києві, яким продовження строку дії таки передбачено, ніхто ніяких змін не вносив.
По-друге, відповідно до цього рішення, розповсюджувач реклами має укласти договір на користування місцем розміщення рекламного засобу з виконавчим органом ради (управлінням), а не з комунальним підприємством як у столиці, і перераховуватиме плату на відповідний бюджетний рахунок, як це передбачено законодавством, а не на рахунок КП.
Саме таким чином можна змінити ситуацію у Києві і довести до логічного завершення ініційовані минулого року зміни (та усунути відповідні корупційні ризики), але для цього потрібно внести до п. 6 положення про Управління з питань реклами, яке зараз проходить процедуру погодження постійними комісіями Київської міської ради, ось таке формулювання, що повністю відповідає пп. 22 пункту 22 Типового положення про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації, затвердженого колись Кабміном:
“Укладає з розповсюджувачами реклами договори на право тимчасового користування місцями для розміщення рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, з моменту делегування відповідних повноважень Київською міською радою”.
Читайте: Доходы Киева от наружной рекламы выросли почти на 30% за 9 месяцев 2016 года
Власне з делегуванням будь-яких повноважень управлінню, рішення про створення якого столичні обранці ухвалили ще 27 липня, поки триває невизначеність, адже для цього відповідний проект рішення давно мав би бути оприлюднений для проходження регуляторної процедури.
А робити це з її порушенням, як свого часу при передачі рекламних повноважень Департаменту містобудування та архітектури “поталанило” Андрію Вавришу, я б нікому не радив - не ті тепер часи.
Ну а поки триватиме процедура (за законом, щонайменше, місяць), є час зробити максимально якісним текст положення про управління, яке після затвердження відповідного розпорядження КМДА ще має пройти державну реєстрацію та визначити на відкритому конкурсі його керівника. І все буде добре!
Читайте: “Киевреклама”-2016: недовыполнение плана и выжимание авансовых платежей из бизнеса