воскресенье, 11 апреля 2021 г.
Погрози від людини Сольвара дочекався і я

Погрози від людини Сольвара дочекався і я

Іван Неживий

депутат Фастівської міської ради від виборчого округу № 27

6 серпня 2015 року, о 12 год. 17 хв. мені зателефонували з номера (066) 404-77-24. Чоловічий голос представився Андрієм, який на останньому етапі минулорічних парламентських виборів очолив окружну виборчу комісію нашого виборчого округу № 91. Запитав, чи мені скучно живеться і чи потрібні мені проблеми. Сказав, що його шеф, нардеп Р.Сольвар, прочитав мою публікацію у віснику “У Хвастові” і що це вивело його  із себе. Співрозмовник пообіцяв влаштувати мені великі проблеми, якщо я не припиню публікувати критичні матеріали про його шефа.

Про цей стиль “роботи” команди Р.Сольвара я знаю з літа минулого року. Тоді журналісти з Києва і чимало фастівчан запитували в мене, чи не надходили мені погрози, чи не остерігаюся я наслідків критики цього нардепа. Говорили, що авторам, котрі висловлювалися критично про Р.Сольвара,  -  всім їм або погрожували, або пропонували домовитися. Суму за домовленість пропонували обговорити…

Цього разу я не міг предметно подискутувати із співрозмовником. Я їхав із Ічні, що на Чернігівщині. Ми там презентували видану з Віталієм Шевченком (народним депутатом України від Фастова 2-го, 3-го і 4-го скликань) книгу “Костянтин Самбурський.  Щоденники 1918 – 1928 рр. Гірка українська історія очима псаломщика з Гужівки”. Про це науково-популярне видання обсягом понад тисячу сторінок та презентацію його я ще  напишу згодом. Тож я сидів у переповненій електричці, що мала рушити зі столичного вокзалу. Так і хотілося порадити нав’язливому співрозмовнику від Сольвара зайнятися спільно з шефом відновленням руху електропоїздів. Бо на електричку о 9.40 не встиг, а наступна – аж о 12.35. Він же член профільного парламентського комітету з питань транспорту. Але у слухавці лише погрози… Я припинив розмову, оскільки у громадському місці мені незручно було говорити.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Facebook 
 

Коли прибув у Фастів, кілька разів зателефонував на номер згаданого абонента, а з нього набирали й мене. Але щойно я вмикав диктофон, співрозмовник кидав трубку. “Мабуть, погрожувати під запис побоюються”, - подумав я. І згадав, що у деяких столичних редакціях досі зберігаються записи таких погроз і пропозицій домовитися від людей Р.Сольвара.

 

Останню публікацію на цю тему я закінчив словами: “Наступного разу ми поговоримо про законодавчу діяльність нашого нардепа. Про те, як він втручається в роботу органів місцевого самоврядування. Про його війну з нинішнім фастівським мером, бо, подейкують, знайшов іншого друга в академії. Про його голосування у парламенті. Бо, приміром, він і досі не пояснив фастівчанам свій мотив голосувати за відставку очільника СБУ Валентина Наливайченка, до якого ставиться з довірою переважна більшість українців. На відміну від інших наших державних діячів. Ми також плануємо перевірити інформацію про його нинішні статки.

Адже “Відповідно до інформації, наданої Сольваром Русланом Миколайовичем до ЦВК, за 2011 рік він заробив 24 000 грн., члени його сім’ї – 0 грн. Заощаджень у банках задекларовано – 0 грн. Жодної житлової нерухомості, в якій міг би проживати кандидат із дружиною, не задекларовано. Водночас дружина кандидата володіє правом власності на автомашину Lexus RX 350” (коштує близько 900 000 грн. – І.Н.). “Оскільки сумарний річний дохід сім'ї, яка складається з 2 осіб, склав 24 000 грн., і якщо враховувати, що згідно з Законом України “Про Державний бюджет на 2011 рік” прожитковий мінімум на одну працездатну особу в 2011 р. становив близько 12 000 грн. на рік, то можна припустити, що задекларованих доходів сім'ї Сольвара Руслана Миколайовича у 2011 р. могло бути недостатньо для її прожиття”, – поділився своїми висновками з громадськістю рух “Чесно”.

Гадаю, тепер напевне поговоримо!

КиевVласть

Теги: сбу, декларация, наливайченко, угрозы, сольвар, фастор

воскресенье, 11 апреля 2021 г.
12:09
Хроники коронавируса в Украине: обновляется
13:03
Правоохранители задержали подозреваемого в забрасывании здания Департамента городского благоустройства КГГА “снарядами” с зеленкой (фото)
12:02
В столице за сутки выявили около 700 новых носителей коронавируса
11:03
Компания из орбиты Микитася перед банкротством заявила долгов на 2 млрд гривен
10:04
На трассе Киев-Чернигов в результате ДТП погиб водитель
09:01
За сутки в Украине выявили более 12 тысяч новых носителей коронавируса
07:15
Планові відключення електроенергії в Київській області 11 квітня 2021 року (повний список населених пунктів)
07:00
Погода в Киеве и Киевской области: 11 апреля 2021 года
суббота, 10 апреля 2021 г.
18:05
В Шевченковском районе столицы проведут ремонты в 5 детсадах и 11 школах (список)
17:06
За прошедшие сутки в Киеве умерло более полусотни больных коронавирусом
16:07
У пассажира столичного метро обнаружили боевые гранаты
15:07
В Киеве появилась еще одна община ПЦУ
14:07
Спасатели около двух часов ликвидировали пожар на свалке в Дарницком районе Киева
13:10
На домах в ЖК “Медовый-2” и ЖК “Радужный” расцвели цветы
12:09
Подозреваемый в поджоге экс-депутат Киевсовета Даниленко отправлен под домашний арест
11:11
Більше ніж у тисячі жителів області діагностували коронавірус за останню добу
Календарь событий
Проект закона о местном референдуме: благие намерения и хитрые уловки
9 апреля 2021 г. 15:00
Проект закона о местном референдуме: благие намерения и хитрые уловки
Рабочая группа под началом первого вице-спикера Верховной Рады (ВР) Руслана Стефанчука (на фото) предложила общественности проект закона о местном референдуме (МР). Чтобы провести МР по инициативе территориальной общины (ТО), инициативная группа должна будет сначала собрать подписи не менее 10% избирателей ТО. Референдум состоится, если в нем примут участие не менее половины избирателей ТО, а решение будет приниматься простым большинством от числа проголосовавших. На МР можно будет вынести вопросы о досрочном прекращении полномочий местных советов и их голов – решения МР по таким вопросам будут вступать в силу автоматически. Право инициировать МР о полномочиях местной власти получат и местные советы с головами, но тогда нельзя будет ограничиться вопросом о полномочиях только совета без головы, и наоборот. В части организации и проведения голосования на МР законопроект дублирует с незначительными нюансами нормы избирательного законодательства. А нормы, предваряющие процесс референдума, содержат ряд технических уловок, позволяющих свести на нет усилия инициативных групп к проведению МР.