Не чекайте від дяді реформ
Сьогодні від кожного посадовця громадськість вимагає неабиякої активності на своєму місці. Вимагає бажання зробити нашу молоду незалежну державу країною, в якій комфортно буде жити нам і нашим нащадкам, країною, якою можна буде пишатися. Приклади правильного поступу вже є!
Пам'ятаєте проблему, яка місяць тому виникла з сертифікацією електрокарів з США в зв'язку з тим, що стандарти ЄС по світлу, склу і паскам безпеки відрізняються від стандартів США? В жовтні ГО "Розвиток інфраструктури", разом з активістами та поважними експертами надали міністру інфраструктури України Володимиру Омеляну пропозиції по виріщенню проблеми. МІУ була створена робоча комісія, учасниками якої було запропоновано піти шляхом Канади, яка визнає і стандарти США, і стандарти ЄС.
Читайте: “Бэушные” авто не должны проходить сертификацию
В результаті ПРОБЛЕМА ВИРІШЕНА. Опублікований Наказ МІУ № 408 від, в якому передбачена можливість застосування альтернативних технічних "приписів" для авто, які виробляються не в ЄС! Тобто, в Україні тепер буде можливо імпортувати авто з США, не змінюючи при цьому скла, пасків безпеки і т.д. ( лишень світло на авто треба трохи привести до ладу).
Спеціально для любителів криків "зрада" і горлопанів скажу: будь-які питання можна вирішувати шляхом внесення пропозицій і в цивілізований спосіб. Відстоювати свою позицію аргументами, а не криками, перекриттям доріг, блокування митниць та іншими не дуже веселими речами, які порушують права наших співгромадян і створють їм проблеми - цілком можливо, ГО "Розвиток інфраструктури" це довела!
Крім цього, перший позитивний досвід дав нам впевненність у силах, тож ми лишень нарощуємо свою активність. Разом з іншими громадськими організаціями, що об’єднують суб’єктів господарювання сфери автотранспортних послуг, актвісти із ГО "Розвиток інфраструктури", залучені міністерством інфраструктури до розгляду звернень перевізників та прийняття рішень про відкриття, закриття, внесення змін до функціонуючих маршрутів, продовження строку дії дозволів на регулярних міжнародних автомобільних маршрутах загального користування, тощо…
На прикінці жовтня на публічне обговорення винесені проекти чотирьох наказів Мінінфраструктури, що спрямовані на вдосконалення законодавчого врегулювання засад організації діяльності автостанцій та засад організації регулярних, спеціальних регулярних перевезень пасажирів на автобусних сполученнях загального користування. Проекти наказів розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства інфраструктури України. Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань приймаються до 21 грудня цього року у письмовому та/або електронному вигляді. Тож, до роботи!
Станіслав Гвоздіков Голова ГО "Розвиток інфраструктури"