середа, 8 травня 2024 г.
Не чекайте від дяді реформ

Не чекайте від дяді реформ

Станіслав Гвоздіков

Голова ГО "Розвиток інфраструктури"

Сьогодні від кожного посадовця громадськість вимагає неабиякої активності на своєму місці. Вимагає бажання зробити нашу молоду незалежну державу країною, в якій комфортно буде жити нам і нашим нащадкам, країною, якою можна буде пишатися. Приклади правильного поступу вже є!

Пам'ятаєте проблему, яка місяць тому виникла з сертифікацією електрокарів з США в зв'язку з тим, що стандарти ЄС по світлу, склу і паскам безпеки відрізняються від стандартів США? В жовтні ГО "Розвиток інфраструктури", разом з активістами та поважними експертами надали міністру інфраструктури України Володимиру Омеляну пропозиції по виріщенню проблеми. МІУ була створена робоча комісія, учасниками якої було запропоновано піти шляхом Канади, яка визнає і стандарти США, і стандарти ЄС.

Читайте: “Бэушные” авто не должны проходить сертификацию

В результаті ПРОБЛЕМА ВИРІШЕНА. Опублікований Наказ МІУ № 408 від, в якому передбачена можливість застосування альтернативних технічних "приписів" для авто, які виробляються не в ЄС! Тобто, в Україні тепер буде можливо імпортувати авто з США, не змінюючи при цьому скла, пасків безпеки і т.д. ( лишень світло на авто треба трохи привести до ладу).

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Спеціально для любителів криків "зрада" і горлопанів скажу: будь-які питання можна вирішувати шляхом внесення пропозицій і в цивілізований спосіб. Відстоювати свою позицію аргументами, а не криками, перекриттям доріг, блокування митниць та іншими не дуже веселими речами, які порушують права наших співгромадян і створють їм проблеми - цілком можливо,  ГО "Розвиток інфраструктури" це довела!

Крім цього, перший позитивний досвід дав нам впевненність у силах, тож ми лишень нарощуємо свою активність. Разом з іншими громадськими організаціями, що об’єднують суб’єктів господарювання сфери автотранспортних послуг, актвісти із ГО "Розвиток інфраструктури", залучені міністерством інфраструктури до розгляду звернень перевізників та прийняття рішень про відкриття, закриття, внесення змін до функціонуючих маршрутів, продовження строку дії дозволів на регулярних міжнародних автомобільних маршрутах загального користування, тощо…

На прикінці жовтня на публічне обговорення винесені проекти чотирьох наказів Мінінфраструктури, що спрямовані на вдосконалення законодавчого врегулювання засад організації діяльності автостанцій та засад організації регулярних, спеціальних регулярних перевезень пасажирів на автобусних сполученнях загального користування. Проекти наказів розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства інфраструктури України. Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань приймаються до 21 грудня цього року у письмовому та/або електронному вигляді. Тож, до роботи!

Станіслав Гвоздіков Голова ГО "Розвиток інфраструктури"

КиевVласть

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
12 квітня 2024 г. 15:00
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
Столична міськрада 11 квітня 2024 року внесла чергові зміни до бюджету Києва на 2024 рік, а також відкоригувала нову Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. Точний перелік всіх коригувань буде доступний після публікації цих документіві, адже депутати і чиновники погодили внесення до відповідних проєктів рішень численних правок безпосередньо перед їх розглядом в сесійній залі. Між тим, відомо, що дохідну частину бюджету було збільшено до 75,2 млрд гривень, видаткову – до 92,5 млрд гривень. Відповідно, додаткові 995 млн гривень планується витратити по програмі “Захисник Києва”, 79,9 млн – на обладнання опорних пунктів в межах столиці, 459,3 млн гривень – на різні соціальні виплати військовослужбовцям, 30 млн гривень – напряму нададуть Міністерству оборони України в якості субвенції тощо. Не обійшлося і без збільшення витрат на “цивільні” напрямки – ще 89,4 млн було виділено на ремонтні роботи на дорогах, 50,8 млн – на реконструкцію ліфтового обладнання в багатоповерхівках і т.д. Була відповідно відкорегована і нова Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. 
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
10 квітня 2024 г. 09:00
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
У 2023 році столична влада продемонструвала одні з найгірших результатів наповнення бюджету за рахунок оренди і приватизації комунального майна за останні роки. Як стало відомо, від такої оренди до міської скарбниці надійшло 33,9 млн гривень, що більш ніж в половину менше планових показників, а від продажу комунальної нерухомості – 81,9 млн гривень (плюс ще 18.9 млн гривень, які були перераховані у 2024 році), що набагато менше ніж у попередні роки. Судячи з усього, причиною таких скромних надходжень до міського бюджету є і повномасштабна війна, яка знизила бізнес-активність у столиці, і систематичні порушення процедур і законодавства з боку профільних чиновників КМДА, які кожного року обходяться киянам у десятки мільйонів гривень.