четвер, 28 березня 2024 г.
Безпека дорожнього руху на Відрадному, що це і які покращення нас чекають в 2021р.

Безпека дорожнього руху на Відрадному, що це і які покращення нас чекають в 2021р.

Маріанна Хмельницька

Очільниця ГО "Відрадний.Інфо"

В кінці 2020 р. вулиці Героїв Севатополя (частина), Стражеска, Білецького, зазнали чималих змін: велосмуги, острівці безпеки, нова дорожня розмітка. Думки людей, як завжди, розділилися.

Але ми ж не експерти, лише учасники дорожнього руху. Нам покращують умови, і ми можемо не розуміти технічну частину?

Подала інформаційні запити, чому саме такі рішення, яка статистика по ДТП та трафіку, експерні висновки. Відповідь одностайна, все погоджено у встановленому порядку з Департаментом транспортної інфраструктури КМДА та Управлінням патрульної поліції м.Києва, схеми згідно ДБН, веломаршрути за концепцією розвитку велосипедної інфраструктури міста, порядок обліку ДТП, щільність трафіку відсутні, принаймі в КК "Київавтодор" (думаю їм й самим цікаво було б почитати), ну а експерних висновнів ніхто так і не надав, чи не має взагалі, чи забули. Тому ще запитаємо в Управлінні патрульної поліції, може вони в курсі.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

А от відповідь від Центра організації дорожнього руху здивувала, вони взагалі нічого не розробляли та не погоджували, це все ті, що перечислені зверху. Хоча за їх статутом організація руху та безпека – то їх прямі обов'язки.

Ну, а про вивчення громадської думки, проведення громадських консультацій чи обговерень, то це взагалі не передбачено Законом. Хоча концепцію велоінфраструктири розробляли згідно запиту громадскості і консультацій. І це запамятаємо для подальшого діалогу.

А от всі, хто чекав острівця безпеки біля ЦДЮТ (активного руху дітей) – НЕ БУДЕ! Лише передбачено притротуарні острівці безпеки, які вже встановлені.

Ще по факту після зими ми маємо майже стерту нову розмітку, проявилась стара замальована розмітка, а та, яку зняли механічним способом, перетворился на суцільні ями. Їздимо навпомацки, а пішоходи так і ходять по розбитих тротуарах радянських часів, зате з "европейским комфортом" через дорогу переходять. До речі, був випадок, що великогабаритний транпорт застряг, деякі стопчики вже зламані, чи снігоприбиральною технікою, чи водій під снігом не побачив. Про вело нічого не скажу, бо не катаюсь. Шановні велосепедисти, напишіть свої враження! Як вам те, що маємо на сьогодні? Чи велосмуги влаштовують за якістю та безпекою? Місця для паркування авто нібито є, але як вони розрахуваували їх кількість – загадка, беручи до уваги, шо поруч великий медичний заклад, і туди приїздить багато людей щодня.

Поки враження таке, що разом зі снігом вся реконструкція розтанула. Більш-менш Білецького збереглась, бо капільний ремонт був.

А тепер про плани на 2021 рік:

Притротуарні острівці безпеки:

- вул.Стражеска – 4 од.

- вул.Героїв Севастополя (від Гузара до пр.Відрадного)-3од.

- вул.Каблукова – 3 од.

Влаштування острівців безпеки:

- вул. Героїв Севастополя (від Гузара до бул.Гавела) -3 од. Де? Там 6 ППЗШ лежать, а головне навіщо?

- Пр-т Відрадний, 6 (в районі вул. Піддубного) – 2 од. На мою думку добре, там є ще 3 місця де б треба встановити замість Героїв Севастополя.

- І десь 1000 од. паркувальних стовпчиків.

Підняті переходи на Чоколівці планують лише, повний перелік по району нижче.

А ось щодо відновлення дорожньої розмітки, то поки не буде фінансування, тендеру, обрано Виконавця і відповідних погодних умов, ШЕУ роботи проводити не буде.

Ще в запиті було питання по поточним/капітальним ремонтам тротуарів та проїзджої частини, влаштування велосмуг... але, мабуть не дочитали і відповідь не надали. Мені не важко, знову подала запит. Чекаємо на відповідь від КП ШЕУ Солом'янського району.

Громада, як вам плани на майбутнє? Які враження від вже зробленого? Коментуйте, бо хоч для цих робіт їм громадська думка не потрібна (як виявилось), але це все одно наш простір і нам тут жити.

П.с. Звернення щодо безпеки руху по бул. Гавела ще в роботі, чекаю на відповідь. Бо то окрема історія.

Далі буде...

Маріанна Хмельницька, очільниця ГО "Відрадний.Інфо"

КиевVласть

Теги: новости киева, департамент транспортной инфраструктуры, центр организации дорожного движения, отрадный, безопасность движения

четвер, 28 березня 2024 г.
13:25
Перший рейс здійснив поїзд Прага — Чоп
13:04
У Києві затримали агента рф, який під виглядом капелана планував шпигувати за бригадою десантників ЗСУ
12:44
У Славутичі вирішили завершити опалювальний сезон 31 березня
12:26
Дитсадок на Харківському масиві відремонтують за 206 млн гривень
12:04
Пошкоджений ракетою будинок на Солом’янці включили до переліку на першочергове відновлення
11:45
У Чорнобильському заповіднику незаконно зрубали 100-річні дуби на майже 60 млн гривень
11:22
У Бучі через проведення слідчих дій перекрито рух транспорту на вулиці Вокзальній
11:01
На Київщині з 1 квітня починає діяти нерестова заборона на риболовлю
10:44
Рада оборони Києва ухвалила низку рішень з посилення заходів безпеки
10:26
На Вишневе очікує реконструкція дощової каналізації за 992 тисяч гривень
10:04
За добу втрати ворога зросли на 780 осіб та 31 одиницю бронетехніки, - Генштаб ЗСУ
09:46
Вночі російські терористи атакували Україну 28-ма ударними БПЛА
09:24
У Боровій на Харківщині внаслідок російського обстрілу загинув 12-річний хлопчик
09:02
Протягом минулої доби відбулося 60 бойових зіткнень, - Генштаб ЗСУ
середа, 27 березня 2024 г.
20:45
Броварська громада спрямувала допомогу Збройним Силам - автомобіль-пікап та 50 FPV-дронів, - Сапожко
20:33
У МОЗ завершили перевірку ВЛК у Києві та виявили низку “проблемних питань”
Календар подій
На Київщині триває скандал щодо будівництва кінологічного центру
28 березня 2024 г. 13:00
На Київщині триває скандал щодо будівництва кінологічного центру
У столичному регіоні розробка Детальних планів території (ДПТ) все частіше використовується місцевими владами для легалізації самочинних будівництв через зміну цільового призначення земельних ділянок. Приклад – будівництво кінологічного центру біля села Рославичі на території Феодосіївської громади, яке явно без жодних дозвільних документів триває вже більше двох років і наразі активно підтримується керівництвом громади всупереч позиції місцевих мешканців. Громадські активісти наголошують на тому, що такий об'єкт матиме серйозний негативний вплив на екологію: створить ризик зараження людей різними хворобами через відсутність місця для утилізації собачих фекалій та загрозу для розташованого поруч ландшафтного заповідника “Васильківські карпати”. В Київській облраді, схоже, з цим згодні, але нічого зробити не можуть. Що стосується обурених громадян, то, якщо у Феодосіївській сільраді їх “не почують”, вони збираються звертатись до правоохоронців і суду.
Точка забруднення: мешканці Обухівського району обурені розливом мастил на місці свердловини питної води
26 березня 2024 г. 09:00
Точка забруднення: мешканці Обухівського району обурені розливом мастил на місці свердловини питної води
В Таценках на Обухівщині – скандал навколо підприємства, що планує займатися розливом мастил та оливи. Місцеві жителі вказують, що на земельній ділянці, де будуються виробничі потужності підприємства, розташована свердловина питної води, а поряд — житлова забудова і бювети. На думку мешканців, така наближеність створює ризик забруднення хімією навколишніх джерел. Люди налякані не тільки екологічними ризиками, а й воєнними: росіяни вже неодноразово доводили свій інтерес до підприємств нафтової галузі. Заручившись підтримкою місцевої влади, активісти дійшли аж до Міністерства екології. Однак, підприємство й досі продовжує здійснювати свою роботу. Чого прагнуть мешканці, чи дійсно підприємство загрожує екології села та як у ситуацію планують втручатись владні органи, – дізнавалася КВ.