СТО “Oiler” – універсальний помічник сучасного водія
Автомобільний транспорт складається з великої кількості вузлів та агрегатів, відповідно кожен із компонентів може вийти з ладу у будь-який момент. Це призводить до необхідності замовити ремонт та відновлення, щоб продовжити експлуатувати транспорт та забезпечити нормальні умови для подальшого обслуговування.
матеріал розміщено на правах РЕКЛАМИ
Проблеми можуть виникнути з двигуном, підвіскою, кузовом, трансмісією та електронікою. Багато проблем можна попередити, якщо вчасно заїхати на сто і провести діагностику. Від гаражних майстрів краще відмовитися та обслуговувати транспорт на фірмових станціях. Однією з них є СТО “Oiler”, де є вузькоспрямовані майстри, що спеціалізуються на конкретних марках та моделях авто.
Різновиди ремонту
Після діагностики фахівці пропонують виконати ремонт залежно від стану транспорту:
· поточний (найчастіше виконуються слюсарні дії та заміна окремих деталей для відновлення функціонування всього вузла);
· капітальний (повне перебирання певного вузла чи агрегату);
· діагностичний (попередження поломок у майбутньому, тобто заміна прокладок, важелів підвіски та іншого);
· технічне обслуговування (проводиться за певний період та включає заміну мастила з фільтруючими елементами).
Найчастіше виконується поточний ремонт, коли майстри проводять діагностику і надалі замінюють зламаний чи зношений компонент. Іноді проводиться повне розбирання окремого вузла або агрегату, щоб замінити лише одну деталь, що вийшла з ладу.
Заодно визначається знос додаткових елементів та компонентів. Щоб більше не повертатися до них фахівці виконають і їхню заміну, щоб отримати на 100% робочий агрегат. На окремі види робіт та деталей надається гарантія, але вона діє при умові, якщо водії виконують надані рекомендації.
Як уникнути поломок?
Частину проблем можна уникнути, якщо водій керуватиметься такими правилами та рекомендаціями:
· контроль рівня мастила та охолоджуючої рідини;
· підтримка необхідного тиску у шинах;
· стеження за чистотою кузова;
· перевірка заряду акумулятора.
Найчастіше діагностика та перевірка проводиться кілька разів на рік або залежно від пробігу. Щоб спростити взаємодію, можна вивести формулу, коли антифриз змінюється кожні 2 заміни масла в двигуні, а масло в АКПП замінюється кожні 4 заміни масла в двигуні. Це спрощує розуміння того, як і коли обслуговувати автомобіль, продовжуючи термін його експлуатації.
фото: сайт СТО “Oiler”