понедельник, 19 ноября 2018 г.
Як навести лад з парковками в Києві

Як навести лад з парковками в Києві

Роман Головин

Кандидат наук по государственному управлению

Пропоную читачам КиевVласти ознайомитись з моєю пропозицією щодо владнання роботи КП "Київтранспарксервіс". Саме цю пропозицію я висуваю, як учасник конкурсу на посаду директора КП.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Проблематика

Паркувальний простір і паркувальна діяльність є невід’ємною складовою інфраструктури сучасного міста. Від його розвиненості, логічності залежить те, як живе місто.

На сьогоднішній день склалася критична ситуація з паркувальним простором і в паркувальній діяльності в місті Києві.

Бездіяльність, корупція, нерозуміння подальших можливостей розвитку, зволікання на захоплення комунальної власності, паркувального простору, зробили цю ситуацію хронічно критичною.

Читайте: Операция “Парковка”: провал “агента Нимас”

З моменту минулого конкурсу на керівника підприємства пройшло 10 місяців. Тоді були визначені переможці, але призначень не відбулося. Повторний конкурс мав би бути оголошений продовж 5 днів з дня відмови міського голови призначити будь-кого з запропонованих конкурсною комісією кандидатур. Керувати підприємством було призначено нового виконуючого обов’язки.

Було б логічним, що діюче керівництво підприємством при абсолютній підтримці заступника голови КМДА, наявною довірою до свого заступника від Віталія Кличка, мало б зробити чудеса. В це повірила і комісія, не призначаючи новий конкурс на керівника майже 9 місяців, порушуючи вимоги порядку проведення конкурсу. Але, на жаль, довірою міського голови та комісією знехтувано, робота провалена і чуда не сталося.

Читайте: Операция “Парковка”: падение “агент Нимас” и благодарность Белоцерковца

Доходи підприємства не збільшилися, а, навіть, в порівнянні з попереднім періодом, знизилися більше ніж на 10%. “Намальований” прибуток підприємства забезпечено 10-ти кратним зменшенням збору за місця для паркування транспортних засобів, який підприємство повинно перераховувати до бюджету міста, бюджету киян.

І це все на фоні паркувального безладу, який неможливо не помітити.

За офіційно розміщеними на сайті підприємства даними 7461 місць для паркування, з майже 40 тисяч існуючих місць паркування, внесено до переліку нелегальних місць паркування. В цьому переліку тільки нічна парковка. Якщо врахувати те, що денна парковка не контролюється працівниками підприємства, то сміливо можна додавати до нелегального обігу ще 7104 місця. Загальна втрата 14,5 тис. місць – це майже третина паркувального простору. Інші 2/3 місць паркування знаходяться під договорами про надання права на експлуатацію паркувальних майданчиків – це ще одна з проблем.

Передача місць паркування третім особам за договорами про надання права на експлуатацію паркувальних майданчиків не тільки економічно не вигідне для бюджету міста, але і несе корупційну складову. За кожним таким договором ховаються не обліковані доходи, недоотримані бюджетом кошти та розвиток  нелегального паркування. І саме головне, така форма господарювання знаходиться поза межами правового поля. Підприємство не може передавати нікому надані йому міською радою повноваження бути єдиним оператором із паркування транспортних засобів та стягувати паркувальний збір.

Читайте:Парковка в карман, или Лохи платят за все

Політика відсутності на паркувальному просторі працівників підприємства також не виявилася ефективною. Звільнений від контролю працівників підприємства паркувальний простір миттєво захопили “нелегали”.

Як приклад, в день 1 паркувальне місце приносить КП “Київтранспарксерсіс” доходу тільки 4 грн. в день.

Такий стан речей, за логікою, не мав би задовольнити нікого.


Пропозиції

Отже, для зміни ситуації з паркувальним простором в Києві необхідно, в першу чергу, зайнятися поверненням паркувального простору до комунального підприємства, у володіння киян. Що мається на увазі:

- Повернення фізичного контролю за паркуванням на денних парковках та надання якісних послуг з паркування;

- Набір нових працівників з метою забезпечення потреб підприємства у фізичному контролю за паркувальним простором. До нових працівників будуть застосовані нові вимоги, які максимально убезпечать від корупційної складової. Гарантією дієвості таких вимог буде високий рівень оплати праці за відрядною формою і жорсткий контроль за дотриманням фінансової дисципліни працівниками;

- Повернення паркувального простору, який незаконно виведений за корупційними схемами зі сфери управління підприємства на підставі договорів про надання права на експлуатацію паркувальних майданчиків;

- Підвищення тарифів за паркування. Це обґрунтовується високим попитом на паркування та й тим, що тарифи на паркування не змінювалися більше 5 років;

- Диференціація розмірів тарифів за часовим та територіальним принципом. Це забезпечить максималізацію доходу підприємства та зручність для автомобілістів;

- Припинення ганебної практики продажу прав на експлуатацію паркувальних майданчиків;

- Продовження роботи по впровадженню системи відповідальності за порушення правил паркування;

- Будівництво і розвиток перехоплюючих парковок виключно за кошти підприємства та бюджету на підставі соціально-економічного обґрунтування;

- Постійна робота з інформатизації і технологічності надання послуг з паркування;

- Приведення паркувального простору до норми як простору з рівним доступом для любого громадянина без виключень на зразок “тільки для відвідувачів” та іншого.

Очікувані результати

Технічні результати:

- забезпечення повноцінного контролю за паркувальним простором в інтересах киян та бюджету міста,

- суттєве зменшення кількості порушень правил паркування,

- скорочення кількості транспорту в центрі міста,

- збільшення оборотності місць для паркування,

- збільшення швидкості руху в місцях паркування.

Економічні результати:

- збільшення доходів від надання послуг в 4-6 разів з 60 млн грн. до 240-400 млн грн.,

- збільшення рівня оплати праці працівників на фоні збільшення доходів бюджету киян в 3-5 разів,

- збільшення надходжень до бюджету в 3-5 разів до 160-200 млн грн. на рік,

- отримання прибутку до 85 млн грн. на рік.

Соціальні результати:

- збільшення довіри до працівників Підприємства, керівництва Підприємства, керівництва КМДА,

- наведення порядку на паркувальному просторі в інтересах киян,

- надання якісних послуг власникам транспортних засобів. 

Роман Головин, кандидат наук по государственному управлению

KиевVласть

Теги: новости киева, киев, конкурс, киевтранспарксервис, директор, парковки, роман головин, Київтранспарксервіс

понедельник, 19 ноября 2018 г.
15:46
Фирма сына экс-заммэра Черкасс отремонтирует туалет в заповеднике Переяслав-Хмельницкого за 780 тысяч гривен
15:29
В Броварах в одном из детских садов зарегистрирована вспышка заболевания ветрянкой
15:04
В Тетиевском районе грабителя магазина застрелили его же оружием на месте преступления
14:46
Власти Киевщины заявляют, что обеспечили 90% школ области безбарьерным доступом
14:29
С начала года стоимость алкоголя выросла в среднем на 9%
14:06
Из командировки в Париж чиновники КГГА привезли идею нового закона и хотят создать новую рабочую группу
13:46
Рабочий аварийной бригады погиб во время выполнения ремонта троллейбуса №50 в Киеве (видео)
13:27
На Аллее Небесной Сотни в Киеве обустроили безопасную пешеходную зону (фото)
13:01
Черновецкий через суд требует от журналиста 1 млн гривен из-за публикации в соцсети
12:44
Бывший глава Украинской ассоциации студенческого самоуправления подозревается в присвоении 2 млн гривен
12:29
Законодательство не определяет, каким должен быть рыбоприемный пункт
12:04
В Днепровском районе Киева работает банк одежды для нуждающихся
11:47
За прошедшую неделю в Киеве в пожарах погибло 4 человека
11:29
В понедельник с утра аварии оставили без воды жителей семи улиц Киева (адреса)
11:05
Похищенных в субботу в Ирпене у инкассаторов денег оказалось почти в два раза больше, чем сообщалось
10:44
Александр Нимас официально назначен директором КП “Киевтранспарксервис”
Календарь событий
Киеву будет трудно расплатиться с “австро-венграми” по долгам метрополитена
19 ноября 2018 г. 14:30
Киеву будет трудно расплатиться с “австро-венграми” по долгам метрополитена
У КП “Киевский метрополитен” сейчас забирают все заработанные деньги в счет погашения долга за 100 вагонов метро, полученных по лизинговому договору в 2010-2012 годах. Это вынудило предприятие срочно согласовать в Киевской горгосадминистрации (КГГА) и Киевсовете проект мирового соглашения с ООО “Австро-Венгерская лизинговая компания” (правоприемник ООО “Укррослизинг”). Согласно документу, этой ООО нужно выплатить 930 млн гривен до конца 2018 года, а оставшуюся сумму - до конца 2019 года. Ситуацию усугубляет то, что Киевскому метрополитену вообще нечем расплачиваться по своим долгам, а руководство “Австро-Венгерской лизинговой компании” не соглашается подписывать мировое соглашение пока Киевсовет не подтвердит готовность переложить сумму долга на столичных налогоплательщиков. При этом, в Департаменте финансов КГГА не могут гарантировать выделение на эти цели из городского бюджета более 478 млн гривен.
Руководство Киева сделало все, чтобы необоснованно “освоить” до конца 2018 года около полумиллиарда бюджетных гривен
19 ноября 2018 г. 10:30
Руководство Киева сделало все, чтобы необоснованно “освоить” до конца 2018 года около полумиллиарда бюджетных гривен
Киевсовет со скандалом внес изменения в городскую целевую программу “Забота. Навстречу киевлянам” на 2016 - 2018 годы”. Дополнительное финансирование в размере 302 млн гривен намерены до конца 2018 года списать на выплату компенсаций КП “Киевпастранс” и КП “Киевский метрополитен” за неизвестное количество поездок в общественном транспорте льготных категорий граждан. Это при том, что есть данные о сокращении в этом году таких льготных поездок в 4 раза. В ходе обсуждения данного вопроса депутата из фракции “Солидарность”, директора Департамента социальной политики Киевской горгосадминистрации (КГГА) Юрия Крикунова (на фото) предлагали отстранить от должности за коррупцию, провести в отношении него служебное расследование и даже “отправить жить в тюрьму”. Впрочем, соратники по “правящей фракции” стояли за чиновника горой.