неділя, 7 липня 2024 г.

Робота в call-центрі. Як це?

Робота в call-центрі. Як це?

Літо. Спека. Школи - без дітей. Підлітки розбрелися вулицями міста в пошуках пригод. Деякі самі заробляють собі на ці пригоди. Одним з найпопулярніших видів заробітку влітку є робота в call-центі. Вона підходить більшості молоді, бо зранку можна плідно попрацювати, а потім на отримані гроші піти ввечері погуляти.

Матеріал створено в рамках Проекту “Юн-Пресс-KV”  

Але от питання: хто захоче брати на роботу підлітка? Можна подумати, що підліток безвідповідально поставиться до своєї роботи. Але якщо вже він прийшов і чітко знає, що хоче працювати і вчитися, то його ніщо не зупинить. Тим паче, що в підлітковому віці тебе буде набагато простіше чомусь навчити.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Але що ж такого доброго в роботі оператором? Плюсів, як не дивно, багато. По-перше, ти сам обираєш собі графік роботи. По-друге, ти маєш зручне робоче місце. Також ти можеш спілкуватися не тільки з людьми по той бік лінії, а й з молодим та дружним колективом. Можливо, це навіть найважливіший пункт. Робота стане гарним досвідом, щоб потім бути впевненим співрозмовником та цікавою людиною. Також більшість підлітків має змогу побачити, як дістаються справжні гроші. Для цього треба попрацювати. Кожен приходить з якоюсь мрією щось купити, кудись поїхати. Це стає ціллю, заради якої ти кожен день приходиш працювати.

Звісно, влітку складнувато висидіти цілий день у кріслі. Тому call-центри пропонують погодинний графік роботи. Коли прийти ти можеш обирати в залежності від своїх планів. За годину можна отримати від 23-26 гривень. Також пропонується бонусна програма. Звісно, оплата залежить від проекту, на якому сидить оператор. В свою чергу проект для оператора підбирають за його особистими якостям. Тому ніколи не пізно вдосконалюватись та ставати кращим.

Подзвонивши в декілька різних контакт-центрів, я з'ясувала, що цього літа всі вони потребують молодих працівників . Тому компанії погоджуються наймати співробітників-підлітків хоча б на літо. Не потрібно боятись, що у тебе нічого не вийде. Сама компанія хоче, щоб ти став продуктивним працівником. На стажування тобі  дадуть стільки часу, скільки його потрібно. Звісно, спочатку буде складно, люди по той бік телефону будуть здаватись тобі твоїм особистим клієнтом і ти хотітимеш допомогти вирішити його проблему. Після стажування оператор проходить так званий "курс молодого бійця",  коли супервізор ставить його у нелегке положення, з якого потрібно знайти вихід, не засміятися і все пояснити. Таких тестів може бути декілька, і тільки тоді ти сядеш на лінію і будеш спілкуватись з реальними людьми.

Також більшість компаній влаштовують спеціальні навчальні тренінги, що допомагають знайти вихід з таких непростих ситуацій і  підвищують кваліфікацію оператора. Подібні тренінги стануть не раз потрібними у житті і навчанні надалі. Тут оператор вивчає потрібну інформацію по проекту і вчиться доносити її різним людям. Потрібно знайти підхід до кожного, бо оператору потрібно, щоб його вислухали до кінця, запропонувати продукт чи проінформувати . Іноді з клієнтами буває просто неможливо розмовляти, хоча потрібно зберігати спокій за будь-яких умов.

Обираючи на роботу людину, роботодавці вимагають високий рівень знання російської та української мов й володіння ПК на рівні користувача, що для підлітка є нормою. На співбесіді звертають увагу на комунікабельність, привітність, доброзичливість.

Валерія, супервізор, яка починала свою кар'єру з роботи оператором, а потім перейшла у відділ продажу, розповіла про особливості своєї роботи в колективі з підлітками :

"Три головні якості оператора―це відповідальність, кмітливість та дисципліна. Насправді, якщо ти не володієш цими якостями, то ти навчишся. Потрібно поставити собі мету, і йти до неї, розвиваючи свою комунікабельність.

З підлітками мені працювати абсолютно нормально, тим більше, за останні два роки їх на роботу приходить все більше. Але, насправді, як ти ставишся до людини, так і вона до тебе. Наприклад, якщо оператор просить відпустити його раніше і каже, що відпрацює в інші дні, то все нормально, я можу ввійти в його становище. А якщо він все робить зі злом, то до нього таке ж саме ставлення".

Матеріал створено в рамках Проекту “Юн-Пресс-KV”  

КиевVласть

Людмила Кухаренко, десятикласниця

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій