субота, 23 листопада 2024 г.

Життя на показ – тренд нового покоління

Життя на показ – тренд нового покоління

Друзі, ми знову повертаємося до Міжнародного фестивалю дитячо-юнацької журналістики “Прес-весна на Дніпрових схилах”. На сторінках видання – роботи лауреатів Фестивалю.

Світ невпинно летить вперед. Наше життя щодня змінюється. Нові технології, цінності, стандарти, критерії. Все це можна назвати одним словом мода. Мода нового покоління.

В моді виділяють певні тренди. Одним із трендів нового покоління є життя на показ.

Материал подготовлен в рамках Проекта "Юн-Пресс-KV

З появою нових технологій головною метою людини стало завжди бути першою. Але є і такі люди, яким не вдається бути першими. Тому вони проклали власний шлях для своєї реалізації. Вони ставали популярними завдяки соцмережам. На сьогодні ця сфера діяльності розвивається з шаленою швидкістю, набираючи при цьому все більших обертів. Instagram, Telegram, Twitter, Facebook, Pinterest, Snapchat… Це мізерний перелік соцмереж, в яких ми витрачаємо вільні хвилини свого життя.

Прийшли в кафе – фотографуємо каву, їжу і дуже важливо зробити селфі в дзеркалі, зробили новий манікюр – а як же не “тицьнути” новенькі нігтики в камеру. А коли поїхали на море чи виходимо заміж, то буде трильйон однакових фотографій, але з різних ракурсів. Про те, щоб радіти тихо й мови бути не може. Як можна піти на шашлики й не розповісти про це всім своїм підписникам?

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Або ж, наприклад, ви зробили якусь добру справу. І хто ж про це дізнається, якщо не було опубліковано відео чи фото в мережі. Це ж навіть не цікаво тоді. Не можна ж тихесенько допомогти комусь, не отримуючи від цього такої собі слави та незрозумілої вигоди.

З вище написаного можна зробити легкий висновок – сучасний світ – це життя на показ. На своїх сторінках в соцмережах ми постійно демонструємо прикрашену версію свого життя. Фото, на яких всі усміхнені та щасливі, обійми молодої пари на піщаному березі моря під заходом сонця, святкування великих масштабів з шикарними подарунками, кондитерські шедеври, милі кошенятка та хом'ячки… Але буденні події підлягають жорсткій цензурі.

Цікаво, як би виглядали стрічки в Instagram чи Facebook, якби люди замість прикрашеного життя показували те, що є насправді. Адже наше життя на більшу частину складається саме з банальних речей. Але тоді постають питання “У чому фішка ділитись своїм повсякденним, монотонним, сірим життям? Кому це буде цікаво?” І тому люди хизуються тим, що вважають важливим та значущим: діти, робота, хобі, відпочинок… А замість слів використовують смайлики.

Щоразу як я їду в маршрутці, стою в черзі чи просто йду вулицею бачу людей, які “залипають” у смартфонах. Іноді страшно стає, коли ти просто стоїш, а на тебе впевнено так йде молодий хлопець з телефоном в руках і навіть не помічає тебе. Відчуття, неначе наступить і навіть не помітить. А в телефоні напевно відкрита стрічка новин в Instagram

Але все-таки, якщо на хвилинку уявити, як би виглядали всі наші сторіси та дописи в реальному житті: ми щодня виходимо на вулицю і розповідаємо перехожим що ми їли на сніданок, який в нас настрій, чим ми плануємо займатись впродовж дня. Даємо незнайомим людям свої фотографії, фото свого котика чи хом'ячка, фото, на якому нам 3 роки, ми закутані шарфом по самий ніс і сидимо в кучугурі снігу. Слухаємо чужі розмови й замість того, щоб натиснути лайк (що ми й робимо в соцмережах), говоримо “Мені подобається”. Просимо: “хлопчики-дівчатка, виручайте. Яку кофтинку краще одягти – червону чи рожеву?” Якби таке відбувалося в реальному житті, нас давно б лікували від шизофренії чи біполярного розладу. Але чому ж тоді в Інтернеті такі дії нікого не дивують?

Сучасне життя нагадує мені роман Френсіса Фіцджеральда “Великий Гетсбі”. Головний герой роману, таємничий молодий мільйонер (його звали Джей Гетсбі), намагався привернути до себе увагу дівчини, яка йому дуже подобалася (її звали Дейзі Б’юкенен). Робив він це за допомогою своїх численних вечірок, на яких всі були одягнені в красиві сукні та костюми. Як це відбувається в романі, у вигаданому світі, так і в реальному житті ми робимо теж саме – намагаємося красуватись, при цьому трохи перебільшуючи та прикрашаючи події.

Колись соцмережі були просто засобами спілкування. Зараз же їх використовують для того, щоб похизуватися, привернути чиюсь увагу, стати популярнішим. Заради цього люди не нехтують навіть жорстокими способами.

У кожного свої пріоритети та цінності. Замість того, щоб створювати “райське життя” в Instagram чи Facebook, краще вдосконалювати свою реальність. Адже, як каже моя подруга, телефон не вислухає тебе і не дасть хорошої поради, смайлики не замінять тобі усмішку людини, а віртуальні сердечки – прості обійми.

Життя на показ – це тренд. Тренд – це мода. Мода – це класика. А класика – вічна. Але навіть вона може загубитись у вирі сучасного життя та нових відкриттів.

Материал подготовлен в рамках Проекта "Юн-Пресс-KV

КиевVласть

Владислава Олійник

Теги: юн-пресс, Прес-весна на Дніпрових схилах, фестиваль детской журналистики

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
12 квітня 2024 г. 15:00
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
Столична міськрада 11 квітня 2024 року внесла чергові зміни до бюджету Києва на 2024 рік, а також відкоригувала нову Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. Точний перелік всіх коригувань буде доступний після публікації цих документіві, адже депутати і чиновники погодили внесення до відповідних проєктів рішень численних правок безпосередньо перед їх розглядом в сесійній залі. Між тим, відомо, що дохідну частину бюджету було збільшено до 75,2 млрд гривень, видаткову – до 92,5 млрд гривень. Відповідно, додаткові 995 млн гривень планується витратити по програмі “Захисник Києва”, 79,9 млн – на обладнання опорних пунктів в межах столиці, 459,3 млн гривень – на різні соціальні виплати військовослужбовцям, 30 млн гривень – напряму нададуть Міністерству оборони України в якості субвенції тощо. Не обійшлося і без збільшення витрат на “цивільні” напрямки – ще 89,4 млн було виділено на ремонтні роботи на дорогах, 50,8 млн – на реконструкцію ліфтового обладнання в багатоповерхівках і т.д. Була відповідно відкорегована і нова Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. 
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
10 квітня 2024 г. 09:00
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
У 2023 році столична влада продемонструвала одні з найгірших результатів наповнення бюджету за рахунок оренди і приватизації комунального майна за останні роки. Як стало відомо, від такої оренди до міської скарбниці надійшло 33,9 млн гривень, що більш ніж в половину менше планових показників, а від продажу комунальної нерухомості – 81,9 млн гривень (плюс ще 18.9 млн гривень, які були перераховані у 2024 році), що набагато менше ніж у попередні роки. Судячи з усього, причиною таких скромних надходжень до міського бюджету є і повномасштабна війна, яка знизила бізнес-активність у столиці, і систематичні порушення процедур і законодавства з боку профільних чиновників КМДА, які кожного року обходяться киянам у десятки мільйонів гривень.