Артисти, спортсмени та журналісти проміняли свої авто на електромобілі
У суботу, 06 вересня, на Трухановому острові відбувся тест-драйв електромобілів, організований компанією Shooter.UA.
Відчути на собі переваги екологічно-чистих авто прийшли: співаки Тоня Матвієнко та Арсен Мірзоян, художник Сергій Поярков, актор Дмитро Ступка з дівчиною Катериной Литвиненко, телеведущий В’ячеслав Соломка та співак Артур Боссо.
Про свої враженнями від поїздки на електромобілі Тоня Матвієнко розповідає дуже емоційно: “Мені надзвичайно сподобалось, аж адреналін підскочив! Сівши за кермо, я одразу натиснула на газ до 100 км/год й автівка легко почала набирати швидкість. Я вважаю, що це дійсно майбутнє і хотілося, щоб Україна підтримала таку ініціативу”.
Гарні характеристики електромобілі отримали і від Арсена Мірзояна. “Хороша та практична машина для міста, разом з тим доволі агресивна та добре керована. А з точки зору екології взагалі немає питань”, – каже співак. Для актора Дмитра Ступки тест-драйв став першим знайомством з екологічно-чистим авто, втім він упевнений, що Україні варто переймати європейський досвід з запровадження таких автівок. “Нещодавно я був в Амстердамі і там вже скрізь на вулицях є місця для заправок електрокарів, – каже актор. – Мати таке авто в родині – дуже добре”.
Як зазначає експерт Реанімаційного пакету реформ та автор проекту SHOOTER.UA Костянтин Євтушенко, головна мета тест-драйву – показати доступність електромобілів та долучити українців до нових світових стандартів у транспортній індустрії.
“У розвинутих західних країнах електромобілі вже стали новою філософією міського життя. Забрудненість повітря та високі ціни на паливо стимулюють уряди цих країн до розвитку ринку електромобілів та надання пільг їх власникам”, – каже Євтушенко.
Так, відповідно до затвердженого плану Єврокомісії, до 2030 року кількість авто з двигуном внутрішнього згорання на території ЄС має зменшитись удвічі, а до 2050 року ЄС має повністю перейти на автівки з електричним двигуном.
У Китаї до 2016 р. частка держзакупівель електромобілів складатиме 30%, у США вже цього року прогнозована кількість електрокарів становитиме 400 тис, а у Канаді — 100 тис одиниць.
За словами автора проекту, окрім нульового забруднення довкілля, в електромобілів є ще одна беззаперечна перевага – висока економічність. Власник такого авто витрачає лише 5-7 гривень на 100 км, у той час, як власник бензинової автівки витрачає від 140 до 300 гривень. А перше технічне обслуговування на електромобілі робиться не на тисячі кілометрів, а лише на 40 тисячах.
“Ми плануємо провести серію тест-драйвів по всій Україні, щоб звернути увагу українських можновладців на необхідність прийняття Державної програми підтримки екотранспорту, а також долучити максимальну кількість людей до філософії екологічно-чистого та економного транспорту” , – говорить Костянтин Євтушенко.
Подія була організована на підтримку законопроекту No 4205а “Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо стимулювання зростання попиту на екологічні види транспорту і зниження енергетичної залежності України)”.
Ця законодавча ініціатива передбачає зменшення податкового навантаження на ввезення електромобілів в Україну до 2018 року.
Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Facebook