четвер, 18 липня 2024 г.

За годы войны в Киеве было разрушена почти половина домов

Киев во время Великой Отечественной войны 1941-1945 годов потерял более 40% жилого фонда, около 80% общественных зданий, практически всю инженерно-транспортную инфраструктуру.

Как передает “Украина Коммунальная”, ссылаясь на опубликованную на портале статью “ЖКХ в деталях: в течение 14 послевоенных лет в Киеве построили 13 мостов и путепроводов”, уже в 1945 году началось разработка первого послевоенного генерального плана Киева.

В документе было предусмотрено, в частности, восстановление всех видов инженерного обеспечения города, развитие дорожного хозяйства и транспорта. Уже в 1951 году автодорожная инфраструктура столицы, основные дороги, были практически восстановлены. В то же время в конце 1950 года был разработан третий Генеральный план города, согласно которому началось масштабное строительство новых дорог, транспортных и гидротехнических сооружений.

После войны реконструкция и строительство новых водопроводных и канализационных сетей проводилась только в крупных городах страны. Причем из-за недостатка средств и рабочих, эти работы осуществлялись, в основном, за счет крупных промышленных предприятий, которые финансировали, предоставляли оборудование и рабочую силу.

Канализационные сети, даже в крупных городах, еще долгое время в послевоенные годы также работали не на полную мощность, находясь в полуразрушенном состоянии.

Работы по благоустройству городов проводились властями в рамках “субботников” и “воскресников”, а ремонт жилых помещений проводился в основном по инициативе жителей. Однако, благодаря усилиям, как тогда говорили “всех советских людей”, ЖКХ некоторых городов впервые в послевоенные годы не просто начало восстанавливаться, но и стало приобретать принципиально новый вид.

По данным тогдашнего “Киевгоргидродормост” (ныне - “Киевавтодора”) за 15 лет - в течение 1946-1960 гг - в Киеве было построено 13 мостов и путепроводов: мост им. Патона, Парковый пешеходный мост, путепроводы Автовокзальный, на Харьковском шоссе. Первая в городе двухуровневая транспортная развязка была построена в 1951 году на пересечении Воздухофлотского и Брест-Литовского проспектов.

Теги: Новости

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
12 квітня 2024 г. 15:00
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
Столична міськрада 11 квітня 2024 року внесла чергові зміни до бюджету Києва на 2024 рік, а також відкоригувала нову Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. Точний перелік всіх коригувань буде доступний після публікації цих документіві, адже депутати і чиновники погодили внесення до відповідних проєктів рішень численних правок безпосередньо перед їх розглядом в сесійній залі. Між тим, відомо, що дохідну частину бюджету було збільшено до 75,2 млрд гривень, видаткову – до 92,5 млрд гривень. Відповідно, додаткові 995 млн гривень планується витратити по програмі “Захисник Києва”, 79,9 млн – на обладнання опорних пунктів в межах столиці, 459,3 млн гривень – на різні соціальні виплати військовослужбовцям, 30 млн гривень – напряму нададуть Міністерству оборони України в якості субвенції тощо. Не обійшлося і без збільшення витрат на “цивільні” напрямки – ще 89,4 млн було виділено на ремонтні роботи на дорогах, 50,8 млн – на реконструкцію ліфтового обладнання в багатоповерхівках і т.д. Була відповідно відкорегована і нова Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. 
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
10 квітня 2024 г. 09:00
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
У 2023 році столична влада продемонструвала одні з найгірших результатів наповнення бюджету за рахунок оренди і приватизації комунального майна за останні роки. Як стало відомо, від такої оренди до міської скарбниці надійшло 33,9 млн гривень, що більш ніж в половину менше планових показників, а від продажу комунальної нерухомості – 81,9 млн гривень (плюс ще 18.9 млн гривень, які були перераховані у 2024 році), що набагато менше ніж у попередні роки. Судячи з усього, причиною таких скромних надходжень до міського бюджету є і повномасштабна війна, яка знизила бізнес-активність у столиці, і систематичні порушення процедур і законодавства з боку профільних чиновників КМДА, які кожного року обходяться киянам у десятки мільйонів гривень.