У КМДА презентували нову айдентику Департаменту захисту довкілля та адаптації до зміни клімату (фото)
У вівторок, 4 червня, в Києві представили новий стиль візуальної комунікації Департаменту захисту довкілля та адаптації до зміни клімату КМДА. Задачі, поставлені перед новою айдентикою, реалізувала дизайн агенція "Підвал 42". Розробка дизайну відбувалася без залучення бюджетних коштів.
Про це KВ стало відомо з повідомлення пресслужби КМДА.
"Задачі, які ми ставили перед оновленою айдентикою: вона має бути екологічною та інклюзивною, демонструвати нашу відкритість, а також бажання бути зрозумілими – комунікувати простою і доступною мовою", – зазначили у Департаменті захисту довкілля та адаптації до зміни клімату.
Крім того, у дизайн агенції розповіли, що, розробляючи айдентику Департаменту, у неї закладались наступні принципи:
-
візуальна комунікація має бути інклюзивною, простою і щирою;
-
усі матеріали, на яких з’являється логотип Департаменту, мають бути максимально екологічними;
-
дизайн передбачає мінімалізм та багато білого простору.
Нагадаємо, Київрада вирішила перейменувати Управління екології та природних ресурсів Київської міськдержадміністрації (КМДА) в Департамент довкілля та адаптації до зміни клімату. Необхідність таких змін чиновники столичної мерії пояснили, зокрема, тим, що наразі цей структурний підрозділ “заслуговує” називатися департаментом через свої успіхи та поліфункціональність. Деякі народні обранці вказували на те, що це – не більше ніж “зміна ліжок в одному відомому будинку” і, мабуть, без внесення змін в структуру КМДА так робити не можна. На результат голосування такі зауваження не вплинули.
Читайте: Київрада перейменувала Управління екології та природних ресурсів КМДА в департамент з модною назвою
Фото: КМДА