среда, 19 января 2022 г.

У Києві відбулась 26-та Всеукраїнська конференція “День Логіста”

У Києві відбулась 26-та Всеукраїнська конференція “День Логіста”

У Києві відбулась головна подія року для вітчизняних фахівців з логістики – щорічна, 26-та за рахунком, Всеукраїнська конференція “День Логіста”. Це єдина в Україні щорічна спеціалізована зустріч для професіоналів логістики та суміжних галузей. На ній зібралися понад 350 топ-менеджерів та керівників логістики з усіх регіонів країни та близького закордону, щоб обговорити тенденції розвитку логістики в поточних умовах і провести перемовини з поточними і перспективними партнерами.

Про це KV повідомили організатори конференції В2В медіа-група TradeMasterGroup.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Насичена програма Дня Логіста була розбита на дві тематичні складові, кожна з яких проходила в окремому залі.

Виступи в першому залі об’єднувалися тематикою “Оптимізація складської логістики. Готові кейси з впровадження”. Серію виступів у цьому залі відкрив керівник департаменту промислової та логістичної нерухомості компанії Cushman & Wakefield Дмитро Пасєнков з темою “Перспективи розвитку логістичної нерухомості. Вартість, попит, території”. Спікер презентував аналіз ринку складської логістики в Київському регіоні у 2021 році, навівши ключові його показники: загальний об’єм, вакантність, орендна ставка на приміщення класів “А” і “В” тощо. Серед головних тенденцій Дмитро визначив повернення до України іноземних інвесторів, що підтверджує високу зацікавленість і впевненість в перспективах зростання ринку. Також суттєвий вплив зазначено з боку e-commerce – її стрімкий розвиток разом з бажанням орендарів бути якомога ближче до міста спричинило зростання попиту на складські об’єкти у міській межі. Наприкінці доповіді Дмитро Пасєнков спрогнозував тренди ринку складської нерухомості в найближчі роки. Головні з них – гостра нестача площ, особливо великого формату; стрімке подорожчання земельних ділянок під склади, підвищення орендних ставок, пошук нових форматів складів і попит на крос-докінгові рішення. 

Наступним доповідачем виступив Business Development Manager в Sotass LLC Ігор Мещеряков. Він висвітлив практичний кейс “Впровадження системи управління складом Instock WMS на складах виробника рибної продукції в умовах холодної логістики”. Пропонована система WMS мала на меті позбавити замовника від усіх ручних процедур і впливу людського фактору в ланцюжку “логістика-комерція-замовники”, а також забезпечити цифрову трансформацію складської логістики з урахуванням динаміки активного розвитку компанії. Спікер детально розібрав етапи впровадження WMS і навів, з якими складнощами довелося зіткнутися під час цього процесу. У результаті впровадження Instock WMS було досягнуто вагомих результатів: зменшення навантаження на персонал складської логістики та прозорість операцій, підбір партій і інших атрибутів в автоматизованому режимі, готовність автоматизованої системи управління до розгортання на всіх підрозділах компанії замовника. 

Територіальний менеджер ZEBRA TECHNOLOGIES EUROPE LIMITED Максим Абу Шакра презентував “Fetch robotics – Нове направлення  в компанії ZEBRA TECHNOLOGIES”. Спікер навів вражаючу статистику – серед працівників складів у США кожен 20-й отримує травми під час операцій навантаження або переміщення вантажів. Запобігти цим ураженням покликані автономні мобільні роботи сімейства ZEBRA. Максим Абу Шакра розповів про переваги кожного з цих пристроїв – вони можуть працювати з конвеєром, відбирати й перевозити товари, проводити інвентаризацію, транспортувати палети тощо. У купі зі спеціалізованою WMS-системою FetchCore Fulfillment Software широке застосування цих роботизованих помічників не лише значно зменшує ймовірність виробничих травм працівників, але й на 60% пришвидшує логістичні процеси та на 67% збільшує пропускну здатність складських потужностей у порівнянні з іншими автоматизованими рішеннями. 

Продовжив сесію в першому залі керівник департаменту логістики Пепсіко Україна Артем Попєнов із доповіддю “Перемагати в новій реальності. Трансформація логістичних операцій з фокусом на зростання”. Спікер зазначив, що Сovid-19 спричинив вплив на логістичні системи ланцюгів постачань в усьому світі, через що глобальним гравцям довелося переосмислити головні бізнес-процеси й прийняти важливі управлінські рішення, оскільки принципи управління логістикою, що діяли протягом десятиріч, виявилися неефективними. Артем розповів про впровадження на підприємствах компанії програмного комплексу “Навігатор”. Це інтерактивна платформа, яка забезпечує ефективне управління фінансовими й операційними показниками на підставі даних з одного організованого логістичного простору. Інструмент дозволяє не лише аналізувати поточну та минулорічну інформацію, але й робити таргет/прогноз на рік. Впровадження “Навігатора”, за словами спікера, дозволило значно ефективніше планувати логістичні витрати і детально бачити причини відхилень від запланованих показників. Це надало можливість швидко реагувати на будь-які відхилення. 

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм

Наступну тему представляли два спікери – керівник напрямку логістики Consulting for Retail Володимир Адамов і IТ-директор “Копійочка” Любомир Калин. Вони презентували ще один практичний кейс “Як запустити поставки з нового РЦ за 3 місяці на 250+ магазинів”. Володимир Адамов зупинився на теоретичних питаннях – навіщо потрібні логістичні центри та як запустити власний канал доставки. Любомир Калин познайомив аудиторію з проєктом запуску розподільчого центра для торговельної мережі “Копійочка”, впровадження на ньому нової WMS і підтримки розвитку мережі через надійний канал доставки. Спікер озвучив критерії, за якими було обрано партнера для цього проєкту, і розповів, яким чином обом компаніям вдалося успішно впровадити рішення в життя – побудова й інтеграція власного центру компетенції “Копійочки” зайняла лише 4 місяці.

Парні виступи – в яких один і спікерів розповідає теоретичні моменти, а інший – практичні кейси – продовжили представники компанії Carlsberg Ukraine - менеджерка з прогнозування продажів Марія Максякова і національна менеджерка з планування й клієнтського сервісу Юлія Мосейко. Вони презентували доповідь “Впровадження і практика процесу Sales & Operations Planning в Карлсберг Україна”. З цього виступу учасники конференції дізналися, що процес Sales & Operations Planning передбачає довгострокове планування попиту, пропозиції й фінансових показників. Таким чином, бізнес переходить від моделі короткострокового планування – реагування на поточні виклики – до стратегічного планування на кількох рівнях впродовж тривалого часового відрізку. 

Керівник проекту комплексного обслуговування клієнтів компанії “Богач Плюс” Мечислав Кудас у доповіді “Логістика дерев'яних палет. Тренди ринку. Готові працюючі рішення” розповів про нюанси постачання дерев’яних палет, на яких тримається чи не вся вітчизняна й світова логістика, а також про сучасні тенденції на ринку палет. Це стрімке зростання вартості лісу, що призвело до скорочення виробництва нових піддонів і високому попиту на вживані палети та до їхнього дефіциту. З огляду на ситуацію, що склалася, стала популярною послуга ремонту вживаних палет та їхньої доставки до виробництва замовника. Має попит і аутсорсинг тарного складу – коли постачальник палет повністю бере на себе облік, ремонт, зберігання й обіг піддонів замовника. 

Директор з логістики онлайн-супермаркету “Goodex”, ТОВ “Фудекс 24” Goodeх Віталій Бекіш розповів про те, “З якими труднощами стикаються компанії при автоматизації”. Перш за все спікер визначив ключові показники, яких можна досягти завдяки автоматизації бізнесу – зменшення кількості скарг клієнтів, трудових витрат, вартості реалізації бізнес процесу й скорочення часу, необхідного на виконання того чи іншого процесу.  Проте, за його словами, подекуди під час автоматизації компанії можуть стикатися з труднощами, які заважають досягти найефективніших показників. Спікер перелічив найпоширеніші помилки, які виникають в процесі впровадження автоматизованих рішень: помилки планування, відсутність взаємодії в проектній команді, непідготовлений персонал, неякісна адаптація, проблеми з якістю передачі даних, некоректна оцінка часових і фінансових параметрів для впровадження проекту і, звісно, людський фактор. Наостанок спікер наголосив: інтернет-магазинам важко забезпечувати швидкість збирання замовлень з обмеженим часом, тому логістика і склад мають швидко реагувати на зміни на любому етапі. Цього неможливо досягти без потужної ІТ-системи, яка дозволить керувати всіма процесами й вільно взаємодіяти всім учасникам на кожному етапі логістичного процесу. 

Старший консультант зі складської логістики “Слуно Україна” Олександр Койчев провів Презентацію технології голосового управління складськими операціями на базі успішних кейсів впровадження. Він розповів, під час яких процесів голосові системи управління стануть в нагоді. Вони включають інтенсивні процеси відбирання, операції з використанням обох рук, необхідність праці в перчатках, роботи з ваговим товаром, а також операції з високим рівнем помилок операторів. За словами спікера, технології голосового управління не скасовують застосування інших систем, й інтегруються з будь-якими WMS, що мінімізує ризики в процесі їхнього впровадження. Також вони потребують мінімального часу на навчання персоналу, а натомість забезпечують збільшення швидкості операцій від 8 до 35%. Наприкінці Олександр Койчев привів кейс впровадження голосової системи на розподільчому центрі торговельної мережі Tamda Foods у Брно – з початком її експлуатації збільшилася ефективність і продуктивність, зросла швидкість навчання новачків, що позитивно вплинуло на кількість відпрацьованих годин. 

Керівник проєктів SMARTDATA LLC Олег Шлапацький виступив із доповіддю “Автоматизації різних контурів обліку з використанням мобільної платформи 1С та ТСД UROVO”. Спікер презентував модельну лінійку мобільних гаджетів для логістичних центрів, серед яких термінали збору даних, промислові планшети, пристрої для безконтактного вимірювання температури, принтери – мобільні, термо й термотрансферні тощо.  Олег відзначив переваги цих рішень з точки зору ІТ-команди. Це технічна досконалість – використання найсучаснішої матеріальної бази, легкість впровадження та керування, надійність і легкість ремонту, а також довгий термін служби – понад 5 років. 

Наступним спікером з практичною темою став керівник проєктів департаменту складської логістики Fozzy Group Сергій Мукоїд з доповіддю “Роботизація у складській логістиці: кейс Fozzy Group”. Він визначив, чому компанія приходить до необхідності автоматизації. Роботи мають низку переваг перед людиною-працівником. Це одноразова оплата при покупці замість щомісячної зарплатні, можливість працювати цілодобово без вихідних, стабільна висока продуктивність і незмінна точність. Як наслідок, компанія отримує замовлення без помилок, роботу без зупинок, зростання продуктивності й імідж інноваційної компанії. Спікер навів приклади пристроїв автоматизованого складу: кран-штабелер, міні-навантажувач, шатлові й конвеєрні системи, AutoStore, AGV тощо. Сергій Мукоєд розповів, що після роботизації складської логістики, Fozzy Group очікує вражаючих показників: зростання продуктивності у 2-3 рази, 99% безпомилкових операцій і масштабування до 2000 артикулів. 

Наприкінці виступу спікер розповів про великі перспективи складської роботизації в Україні. 

Те, що майбутнє складів – за роботизацією, підтвердив і , менеджер з продукту “АЛВАРК УКРАЇНА” Юрій Пугач, який виступив із темою “Linde Robotics – переваги роботизованої техніки для складської логістики”. Він також перелічив переваги роботів перед людиною й зробив огляд лінійки роботизованої техніки Linde. Рішення цього виробника дозволяють швидко й просто впровадити автоматизовані рішення на логістичних об’єктах і не потребують особливої інфраструктури, а також можуть працювати і в ручному режимі. Окремо спікер зупинився на питанні безпеки. Він розповів про численні інновації, які унеможливлюють нещасні випадки з працівниками складів від діяльності роботизованої техніки.

Начальниця відділу логістики та дистрибуції ТОВ “ГлаксоСмітКляйн Фармасьютікалс Україна” Ольга Бунеєва розповіла про “Ризик-менеджмент в логістичній системі компанії”. Свій виступ спікерка почала зі знайомства з правилом Trade compliance (Дотримання правил торгівлі). Це процес дотримання вимог і правил, пов’язаних із імпортом, експортом і продажем продуктів, послуг і технологій. Ольга навела вичерпний перелік ризиків, з якими може стикнутися логістична компанія в процесі своєї діяльності, і наголосила, що запорукою успіху є превентивна підготовка до них, а не покладання на можливість їх уникнення. Такий підхід дозволяє подекуди уникнути неприємних ситуацій, попередити їх, а в разі, якщо цього зробити не вдалося, то зменшити їхній негативний вплив. Правильне керування ризиками, зазначила Ольга Бунєєва, призведе до мінімізації штрафів, зменшення витрат, поліпшенню прозорості ланцюгів постачань і збільшенню рівня задоволеності клієнтів. 

Директор компанії KAPELOU Олександр Труба та директор складської логістики  ROZETKA.UA Ніколай Вишняков презентували черговий практичний кейс “Автоматизація складу найбільшого маркетплейсу в Україні”. Спікери розповіли про впровадження процесів автоматизації розподільчого центру площею 46 тисяч кв. м маркетплейсу ROZETKA.UA. Весь процес був розбитий на три етапи – початок роботи у 2016-17 рр., впровадження автоматизованої конвеєрної системи у 2017-18 рр. і збільшення площі зберігання у 2020 році. Наразі розподільчий центр нараховує понад 30 тисяч кв. м платформ, понад 5 тисяч кв. м конвеєрних систем, 11 підйомників. Він забезпечує зберігання понад 275 тисяч артикулів продукції і понад 100 тисяч відправлень на добу. За словами Олександра, автоматизація складу призвела до високої точності та швидкості обробки замовлень, онлайн-контролю залишків, і швидкої доставки товарів до будь-якого відділення компанії по всій Україні. 

Директор департаменту логістики ТОВ “Стиль Д” Михайло Таран навів “Практичні кейси з підвищення ефективності процесів управління запасами”. Перш за все спікер наголосив на необхідності визначення ефективної організаційної структури й зон відповідальності в логістичних процесах. Грамотно побудована архітектура ланцюга постачань пришвидшить проходження товарів і зменшить термін виконання замовлення, а також призведе до скорочення трудових витрат на обробку поставок. Для прикладу Михайло навів кілька кейсів з оптимальними варіантами архітектури постачань для дистриб’ютора й роздрібної мережі. Спікер також зазначив необхідність розвитку персоналу – зокрема, навчання базовим основам прогнозування попиту й керування товарними запасами, роботі з масивами даних, тайм-менеджменту й навичкам ефективних перемовин. Наприкінці виступу Михайло Таран висвітлив кейси ефективної системи мотивації й КРІ, а також питання важливості автоматизації й впровадження ІТ-систем для управління товарними запасами. 

Наступну доповідь “TotalcheQ. Перевірити все – швидко і зручно” презентували двоє спікерів -  СЕО Logistic Plus Сергій Єрємєєв і СЕО TotalcheQ Олександр Пітенко. Вони розповіли про впровадження інноваційної екосистеми TotalcheQ у процеси 3PL оператора Logistic Plus. На думку спікерів, ключовим бар'єром у взаємовідносинах між оператором складу і його клієнтом є відсутність об'єктивного контролю процесу комплектації, консолідації, упаковки та відвантаження вантажних місць. Це, у свою чергу, призводить до виникнення додаткових витрат на контроль і перевірку та не дозволяє швидко та однозначно визначити причину розбіжності замовлення, а також знижує рівень довіри між партнерами. Запобігти цьому має на меті екосистема TotalcheQ. Спікери розповіли про складові цього проекту, який включає як власне автоматизовану систему управління, так і низку технологічних гаджетів, таких як сканери даних, електровізки, камери спостереження тощо. У результаті впровадження TotalcheQ було досягнуто об'єктивного контролю всіх операційних фаз: приймання-комплектація-упаковка-відвантаження; скорочення витрат для оператора та клієнта за рахунок зниження витрат на фазах “підсумковий контроль комплектації / приймання (перевірка)”; швидке та однозначне рішення для фаз “розгляд / розбір / дозвіл претензій”. 

Завершив сесію в залі “Оптимізація складської логістики. Готові кейси з впровадження” директор з логістики Sportmaster Владислав Кураєв. Його виступ мав назву “Карантинні виклики. Управління видами складських замовлень”. Він розповів про виклик, який постав перед мережею Sportmaster після впровадження загальнонаціонального карантину 16 березня 2020 року. Після того, як всі фізичні магазини мережі зачинилися, єдиною можливістю для компанії отримувати дохід залишилася e-commerce. За кілька днів мережа змогла переорієнтувати власну логістику на потреби онлайн-каналу, за яких розподільчі центри Sportmaster стали віртуальними магазинами. Наостанок спікер розповів, що після скасування карантину й відновлення роботи фізичних магазинів, електронна комерція залишилася вагомою складовою діяльності компанії, обробляючи до пів тисячі замовлень на день. 

Паралельно проходила сесія виступів у другому залі. Їх об’єднувала тема “Оптимізація транспортної логістики. ЗЕД. Практичний досвід”. Першим свою доповідь представив провідний аналітик у компанії ТОВ “Компанія Про-Консалтинг” Андрій Мокряков з темою “Аналіз тенденцій вантажоперевезень в Україні”. Він познайомив учасників з трендами розвитку вітчизняного ринка логістики, головними з яких стали значне поліпшення інфраструктури та зростання електронної комерції. У той же час він відзначив і проблеми розвитку ринку, серед яких – відсутність назрілих змін у законодавстві, відсутність прогресу в питанні приватної тяги, низька пропозиція на ринку складської нерухомості та складність координації бізнесу в умовах локдауну. Андрій Мокряков також зазначив про тіньову складову ринку, яка коливається від 5% в авіаперевезеннях до вражаючих 40% в автоперевезеннях. 

Наприкінці доповіді Андрій Мокряков відзначив нагальні потреби логістичного ринку: будівництво інфраструктурних об’єктів, оновлення рухомого складу, діджиталізація, поліпшення законодавства тощо.

Директор з розвитку бізнесу ANT-Logistics Олександр Матвійчук та менеджерка проєктів відділу управління проектами й оптимізації бізнес-процесів YUGCONTRACT Олена Поліжай виступили з презентацією “Торговий агент 2021 – швидка обробка замовлень в польових умовах”. Олександр Матвійчук презентував власну розробку його компанії – TMS для супервайзерів і торгових агентів “Мобільна торгівля”, яка контролює маршрути доставки і оформлення замовлень торговими агентами. Серед переваг цієї системи – гео-кодування торгових точок, оновлення інформації торгових точок і оптимізація роботи складу. При цьому дослідження бізнес-процесів і аудит фактично виконаних маршрутів безкоштовно здійснюється експертами ANT-Logistits. Олена Поліжай розповіла про впровадження презентованої TMS у компанії YUGCONTRACT. Спікерка окреслила зручності користування “Мобільною торгівлею”, серед яких – робота в офлайні, зручний пошук товарів, презентер товарів, можливість робити замовлення поза маршрутом тощо. Головним результатом впровадження TMS, за словами Олени Поліжай, стало зменшення впливу людського фактору при створенні замовлення та формування аналітики операційної діяльності торгового агента. 

Виступ директора з логістики “Алло” Ігоря Смирнова мав назву “Остання миля в Е-комі на прикладі одного з найбільших маркетплейсів України”. Він розповів про те, наскільки доставка останньої милі в “Алло” відповідає очікуванням клієнтів. Вже зараз компанія гарантує безкоштовну і миттєву доставку з виплатою грошей у разі запізнення. Також клієнт має можливість оглянути товар при отриманні й одразу отримати гроші у разі повернення. Зручний сервіс доповнюється безкоштовним підключенням і налаштуванням придбаного товару. 

Директорка з розвитку продажів Meest Ukraine Ганна Колесова поділилась “Європейськими кейсами поштово-логістичних рішень для бізнесу: імплементація в Україні”. Спікерка розповіла про інновації, впроваджені Meest, серед яких: відкриття партнерських відділень і точок прийому та видачі малогабаритних товарів на базі існуючих бізнес-партнерів; поштомати, які працюють і на збір, і на доставку відправлень; 5-годинна доставка пересилання по Києву.  Співпраця з партнерами дозволила швидко розгорнути поштові пункти в численних місцях, зручних для клієнтів – магазинах, аптеках, АЗС, салонах краси тощо. Також Ганна розповіла про діджиталізацію методів доставки, зокрема про інноваційні безконтактні поштомати, які дозволяють швидко та зручно користуватися послугами навіть клієнтам зі старими телефонами. 

Керівниця транспортного напрямку, ТОВ РУШ (мережа магазинів EVA) Вероніка Зеленська виступила з доповіддю “KPI відділу транспорту. Три справедливості в оплаті праці працівника. Процес перегляду заробітної плати”. Спікерка навела цікаву статистику: у середньостатистичній компанії 5% співробітників завжди працюють добре, 5-7% співробітників завжди працюють погано, 88% працівників завжди потребують правильної постановки задач з обов’язковим контролем їх виконання. За словами Вероніки, впровадження системи КРІ збільшує прибуток компанії від 10% до 30%, оскільки мотивує співробітника працювати на результат. Далі спікерка навела характеристики ефективних КРІ, серед яких – легкість сприйняття, простота вимірювання, цілеспрямованість, прогнозованість, наявність постійної частини доходу та інші. В розрізі оплати праці справедлива КРІ, за словами Вероніки Зеленської, має включати перевиконання або недовиконання показників, постійну та змінну частини, періодичність виплат і нематеріальну мотивацію. Зазвичай, більшість компаній переглядає КРІ щорічно, і на це є низка причин: це і зміна бізнес-стратегії, і неактуальність показника, зменшення ефективності, актуалізація показників. Будь-який KPI має свій життєвий цикл. Спочатку, коли показник запроваджується, він стимулює співробітників, і ефективність роботи зростає. Однак згодом його вплив слабшає, і тоді його необхідно освіжити, переглянути чи взагалі скасувати, завершила свій виступ спікерка. 

Директор департаменту впровадження інноваційних рішень EDIN Євген Тромбола представив доповідь “Електронна ТТН: можливості для бізнесу”. Він розповів про пілотний проєкт із розробки і впровадження електронної товарно-транспортної накладної (е-ТТН) в Україні. Результатом цього проєкту стане інформаційна система для реєстрації й обліку е-ттн, супровідних і  повʼязаних документів, законодавче регулювання обміну е-ттн тощо. Євген перелічив можливості, які відкриває для бізнесу використання е-ТТН: це зменшення витрат на паперові документи (у 3,5 рази), зменшення прострочення оплати несвоєчасне надання документів (у 4,5 рази), зменшення часу доставки документів з кількох днів до кількох секунд, прискорення опрацювання документів (утричі), збільшення швидкості підписання документів (уп’ятеро), прискорення надання необхідних документів до контролюючих органів (у 50 разів). Наприкінці виступу спікер навів переваги від використання е-ТТН EDIN. Це прозорість і контрольованість перевезень; неможливість втрати, підробки та псування документів; електронний архів документів, комплексне рішення з максимальним покриттям потреб клієнтів і зменшення помилок та впливу людського чинника. 

Керівник відділу організації LCL перевезень компанії Consolline Юрій Узун розповів про Розвиток LCL перевезень в Україні. Перш за все спікер розшифрував абревіатуру LCL – Less Container Load, що являє часткове завантаження контейнера, збірна партія вантажів вагою до 15 тонн. LCL-перевезення дозволяють оптимізувати вартість доставки вантажів морем у збірному контейнері, а також надають можливість консолідації вантажів від різних відправників в одному порту перевалки та формування окремого контейнера під клієнта. Завдяки тому, що клієнт купує лише потрібну йому партію вантажу, досягається значна економія коштів на перевезенні. Юрій розповів, що ринок LCL в Україні має загальний обсяг 10 тисяч кубометрів і зростає на 10-15% щорічно. У середньому на вітчизняний ринок заходить 1 світова компанія щорічно. LCL-послугами користується понад 10 тисяч прямих клієнтів, більш ніж 500 експедиційних компаній і 6-7 компаній-консолідаторів. 

Географічне покриття LCL ринку налічує 270 портів у 90 країнах, зокрема Гонг Конг, Сінгапур, Роттердам, Гамбург, Антверпен, Шанхай, Шенжень, Нингбо та Джебель Алі. 

Керівник відділу продажів напрямку Автоматизація бізнесу компанії “СОФТКОМ”, член САБ Денис Аністратенко виступив із темою “Автоматизація логістичних відділів. Кейси впровадження від СОФТКОМ”. На початку виступу спікер окреслив цілі автоматизації логістичного напрямку: це управління замовленнями в єдиній системі, оптимальне завантаження машин та оптимізація маршрутів, зниження витрат на пальне та логістику, рентабельність автопарку й оптимізовані витрати та час на документообіг. Маршрутизація доставок – серйозний аспект постановки роботи низки компаній. Грамотна маршрутизація допомагає спланувати оптимальний маршрут руху транспортного засобу, при якому до мінімуму зводяться холості пробіги та загальний кілометраж, пройдений машиною для виконання завдання, наголосив Денис. Він презентував програмний продукт Мегалогіст TMS – модуль, який вбудовується до 1С:Підприємство і BAS, дозволяє логістам та водіям працювати в єдиному середовищі. Навівши приклади впровадження Мегалогіста в кількох компаніях, Денис Аністратенко підсумував переваги від впровадження автоматизації в логістиці. Це скорочення транспортних витрат, збільшення продуктивності роботи, поліпшення клієнтського сервісу й якості доставки, аналіз і оптимізація роботи служби доставки. 

Директор з логістики “ТЕДІС Україна” Дмитро Мацяка розповів про Управлінський облік у транспортній логістиці: ефективне керування ресурсами. Спікер визначив головні задачі транспортної логістики: своєчасна доставка у повному обсязі й оптимальна вартість. При цьому Дмитро зазначив, що компанії прагнуть оптимізувати процеси й витрати, але не знають ні самих витрат, ні процесів. Досягти цього має на меті аутсорсинг автотранспорту – управління транспортною структурою компанії. Це дозволить зменшити витрати на утримання автопарку, отримувати необхідну технічну допомогу в будь-якому регіоні, значно зменшити навантаження на бухгалтерію компанії тощо. 

Керівник департаменту логістики ТзОВ “Барком”, Родинна Ковбаска Володимир Новосядло виступив із доповіддю “Управління командою і взаємодії між відділами. Управління комунікацією, як важлива складова процесу. Найкращі практики”. Спікер зазначив, що головним завданням керівника з логістики в розрізі комунікації є створення середовища котре, дозволить безперервно та прозоро відслідковувати прогрес завдання та його результати. Успішне втілення проєкту в логістиці, як і в будь-якій іншій галузі, залежить від чіткого плану впровадження та грамотно побудованій взаємодії між усіма учасниками проєкту.  План управління комунікаціями має містити вимоги до комунікації, терміни та періодичність, перелік відповідальних осіб, методи та технології тощо.  Зрештою, Володимир наголосив, що ефективна комунікація означає, що інформація надається у правильному форматі, у потрібний час, для потрібної аудиторії із належним впливом. Також ефективна комунікація означає надання лише тієї інформації, яка потрібна.

Темою виступу наступного спікера -  директора з продажів “Райдер Україна” Дмитра Аваєва – була “Оренда комерційного транспорту. Переваги співробітництва з “Райдер Україна”. Дмитро Аваєв розповів про перевагу аутсорсингу автомобільних перевезень і навів за приклад компанію Райдер Україна, яка надає послуги бізнесу з оренди американських транспортних засобів. Парк автомобілів налічує широкий асортимент фургонів під будь-які потреби, включно з електричним мікроавтобусом підвищеної прохідності. Аутсорсинг, за словами спікера, має низку переваг, зокрема: немає необхідності купляти власний транспорт і витрачати одразу великі гроші, відсутність застави, оперативна заміна транспорту в разі ДТП або поломки тощо.

Власник і генеральний менеджер OneWhale LTD Андрій Колбін виступив із темою “Контейнерні перевезення: новини зі світу “залізних коробок”.  Спікер почав із огляду справ на ринку морських контейнерних перевезень. Попри блокування портів у Китаї, що призводить до значно більшого часу на доставку вантажів з Азії, стрімко зросла і ціна на фрахт морських контейнерів.  З огляду на ці чинники, зазначив Андрій Колбін, все більшою популярністю користуються перевезення по суші, перш за все залізничним транспортом – це і дешевше, і надійніше, і швидше за часом. Так, доставка вантажів з Китаю до України через новий “Шовковий шлях” займає не більше місяця. Логістичні оператори вже почали переорієнтовуватися на новий напрямок, що позначилося і на кількості контейнерних потягів на цьому маршруті.

Наступним спікером був продуктовий маркетолог Модерн-Експо Роман Мельничук із доповіддю Modern delivery ecosystem. На початку виступу Роман зробив історичний екскурс в становлення і розвиток логістики. Спікер продовжив виступ оглядом сучасних тенденцій в логістиці, коли логістична інфраструктура, зокрема, поштомати, стає частиною архітектури міста, враховує вимоги часу – такі як інклюзивність і безпека. 

Голова Інформаційно-комунікаційного комітету зі зв’язків з громадськістю, органами державної влади й митницями Держмитслужби громадської ради ДМСУ, менеджер ЗЕД в Оріфлейм Ірина Саргсян і член громадської ради ДМСУ, адвокат, керівник адвокатського бюро “Повразюк і партнери” Руслан Повразюк презентували доповідь “Проблемні питання визначення митної вартості. Коригування. Принципи доказу. Судова практика”. Спікери розкрили питання визначення митної вартості – за Митним Кодексом вона розраховується на підставі ціни, яка була сплачена за ці товари. Заявлення митної вартості товарів здійснюється декларантом або уповноваженою ним особою під час декларування товарів.  При цьому, спікери звернули увагу, що контроль за правильністю визначення митної вартості здійснюють митні органи, які перевіряють числове значення цього показника. Втім, помилково сплачені або надмірні кошти, обов’язково будуть повернені платнику мита.

Експерт Комісії з митних питань при Громадській Раді ДФС у Києві, радник з митних питань Громадської спілки “Брокерський сектор” Валерій Губарєв представив доповідь “Контроль митних органів ВЕД і відповідальність за можливі порушення. Спрощення митних процедур при ВЕД в міжнародній торгівлі (статус АЕО)”. На початку виступу спікер розповів, які завдання стоять перед митною логістикою – це ціла низка задач, від вибору виду транспорту до безпосередньо митного очищення та випуску товарів у вільну торгівлю.  Значно спростити процес переміщення товару через кордон покликана процедура Спільного транзиту (ССТР), до якої приєдналися більшість країн Європи. Україна прагне долучитися до цієї конвенції, і вже робить перші кроки на шляху до цього. Наразі країна знаходиться в процесі впровадження Нової комп’ютеризованої транзитної системи (NCTS). Перехід на цю систему, за словами Валерія Губарєва, дозволить використовувати єдину митну декларацію замість окремих документів контролю доставки в різних країнах. Як наслідок, це призведе до підвищення конкурентоспроможності українських компаній, поліпшення якості транспортно-експедиційних послуг і виходу вітчизняних компаній на ринки країн-членів Конвенції про процедуру спільного транзиту.

За відгуками учасників конференції було визначено ТОП-спікерів у кожному із залів. Так, у залі з Оптимізації складської логістики лідерами стали: 1 місце – Сергій Мукоїд, 2 місце – Дмитро Пасенков та 3 місце посів Максим Абу Шакра. У залі з Оптимізації транспортної логістики місця розподілилися таким чином: 1 місце – Вероніка Зеленська, 2 місце – Ігор Смирнов, 3 місце – Дмитро Аваєв.

У рамках 26-ї Всеукраїнської конференції “День Логіста” вперше відбулася церемонія нагородження номінантів Національної премії Ukrainian Logistics Award-2021. Взяти участь у даній премії могла будь-яка компанія-постачальник рішень і послуг для логістики.

Переможцями в номінаціях стали:

  • найдинамічніше компанія в логістиці – Global Logistics.

  • лідер галузі – Modern Expo.

  • найстабільніша логістична компанія – Tedis Ukraine.

  • прорив у логістиці – UB1.

  • інноваційна логістична компанія – SOTASS Industry 4.0.

  • найкраща комплексна логістична компанія – UVK.

  • сама активна Логістична компанія – ТОВ Онікс Трейд Логістик.

Церемонія нагородження переможців Національної Премії поставила ефектну крапку в цьогорічному Дні Логіста – конференції, яка закрила сезон-2021, побивши рекорд за кількістю учасників! 

Партнерами конференції були компанії: генеральний ІТ-Партнер – Системний інтегратор Sotass, головний Партнер з Автоматизації Логістики - Consulting for Retail, офіційний Партнер – ТЕДІС Україна, офіційний Партнер логістики останньої милі –  ANT-Logistics, логістичний Партнер – Міст Експрес, ІТ Консалтинговий Партнер – Слуно Україна, офіційний Партнер – KAPELOU, палетний Партнер – Богач Плюс, IT Партнер – Спілка Автоматизаторів Бізнесу, партнер Міжнародних перевезень – Global Logistics, інноваційний партнер - LADING.EU, інноваційний логістичний партнер – LOGISTIC PLUS, партнер сучасного складського обладнання – SMARTDATA LLC, партнер електронних рішень – EDIN, партнер з оренди комерційної техніки – Райдер Україна, партнер оператор логістичного обладнання – МАКСІ-ПРОМ, партнер складської навантажувальної техніки AЛВАРК УКРАЇНА, партнер з індивідуальних рішень в логістиці – OneWhale, партнер у рішеннях для доставки останньої милі – Модерн-Експо, надійний партнер з доставки збірних вантажів – Consolline, партнер з виготовлення й переобладнання фургонів – Реформ, партнер-виробник мастильних матеріалів – Azmol, 3PL партнер Група Компаній АФІНА, енергетичний партнер - Енерджі ГМБХ, логістичний партнер – Транспортна компанія SAT, поліграфічний партнер – Паперовий Змій, трансформаційний партнер – YouCoach, партнер кава-брейків – Фенікс Інвест Трейд.

Читайте: В Киеве пройдет BIG TRADE-MARKETING SHOW-2022: WITHOUT LIMITS

Фото: надано організаторами

КиевVласть

Алексей Ветров

Теги: новини києва, новини компаній, TradeMasterGroup, всеукраинский день логиста, конференція, логістика, топ-менеджери, всеукраїнський день логіста

среда, 19 января 2022 г.
16:42
Кадры Кабмина: свежие правительственные назначения 19 января 2022 года
16:26
В Киеве заключили более 25 тысяч браков в 2021 году
16:10
Для столичных ЖК KAN Development закупили уборочную технику
16:02
С 24 января вакцинированные украинцы 60 лет и старше смогут получить “Вовину тысячу”, чтобы потратить ее на лекарства
15:46
В прошлом году в Киеве появилось 9 новых площадок для выгула и дрессировки животных (адреса, фото)
15:36
Киевские таможенники выявили в посылке из Стамбула медпрепараты на 700 тысяч гривен
15:24
Кабмин ограничил торговые наценки на пшеничный хлеб
15:01
В декабре Киевская таможня направила в госбюджет рекордные сумму таможенных платежей
14:40
Депутат Киевсовета Трубицын просит главу столичной полиции установить виновников пожара в яхт-клубе в Гидропарке
14:33
Личное обязательство: суд избрал самую мягкую меру пресечения для Порошенко
14:26
У Білій Церкві за 26 млн гривень замовили будівництво нової амбулаторії
14:22
Верховный суд признал законным решение о признании договора субаренды земли в Протасовом Яру недействительным
14:04
США передали Украине еще около 1 млн доз вакцин Pfizer
13:41
В Киеве под Печерским судом, где избирают меру пресечения Порошенко, произошли столкновения (видео)
13:24
“Укрзализныця” реконструировала столичный спорткомплекс “Локомотив” (фото)
13:03
СК “КРОНА” надала страховий захист майну ДП “ЛУГАНСЬКСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ”
Календарь событий