п'ятниця, 26 квітня 2024 г.

Руководство “Борисполя” просит соединить аэропорт и Киев не только автомобильным транспортом

Руководство “Борисполя” просит соединить аэропорт и Киев не только автомобильным транспортом

Руководство Международного аэропорта "Борисполь" отмечает необходимость создания альтернативного, не автомобильного, маршрута общественного транспорта, который соединит аэропорт с Киевом. Лучше всего было бы, если бы построили узловую железнодорожную станцию, но подойдет и другой вид общественного транспорта – трамвай, воздушный экспресс или метро.

Об этом KV стало известно из сообщения "Українських Новин".

"Еще два года, и шоссе просто встанет. И мы понимаем, что если не будет организовано сообщение с другими альтернативными видами транспорта, кроме автомобилей, это станет серьезной проблемой региона. А главный наш приоритет - узловая железнодорожная станция. Если нет - трамвай, воздушный экспресс, метро из Киева в "Борисполь", не имеет никакого значения, что это будет, нам нужно регулярное сообщение с городом", - сказал первый заместитель директора аэропорта Евгений Дыхне.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Он подчеркнул, что в соответствии с планами развития аэропорта и исследованиями тенденции прироста пассажирского трафика проблему сообщения "Борисполя" необходимо решить в пятилетней перспективе.

Напомним, ранее KV сообщала, что киевские власти обещают построить новую подъездную дорогу к аэропорту "Киев" (Жуляны). 23 марта 2017 года КП “Дирекция строительства дорожно-транспортных сооружений города Киева” заключило договор с ЧАО “Укратомэнергострой” на строительство подъездной автодороги от проспекта Лобановского (Краснозвездного) вблизи примыкания ул. Кировоградской в ​​международный аэропорт “Киев” (Жуляны).

Читайте: Новую дорогу к аэропорту “Киев” (Жуляны) будут строить до конца 2018 года за 200,5 млн гривен

Всего на строительство дороги от проспекта Валерия Лобановского до международного аэропорта "Киев" (Жуляны) планируют потратить 737,2 млн гривен. Дорога общей протяжностью 4,3 км должна разгрузить Воздухофлотский проспект, улицу Народного Ополчения, Севастопольскую площадь и проспект Лобановского.

Читайте: Дорогу от проспекта Лобановского до аэропорта "Киев" обещают достроить в конце 2018 года

Фото: "112 Украина"

КиевVласть

Георгий Палуев

Теги: новости киева, метро, транспорт, аэропорт борисполь, трамвай, дыхне, воздушный экспресс, железнодорожная станция

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
12 квітня 2024 г. 15:00
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
Столична міськрада 11 квітня 2024 року внесла чергові зміни до бюджету Києва на 2024 рік, а також відкоригувала нову Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. Точний перелік всіх коригувань буде доступний після публікації цих документіві, адже депутати і чиновники погодили внесення до відповідних проєктів рішень численних правок безпосередньо перед їх розглядом в сесійній залі. Між тим, відомо, що дохідну частину бюджету було збільшено до 75,2 млрд гривень, видаткову – до 92,5 млрд гривень. Відповідно, додаткові 995 млн гривень планується витратити по програмі “Захисник Києва”, 79,9 млн – на обладнання опорних пунктів в межах столиці, 459,3 млн гривень – на різні соціальні виплати військовослужбовцям, 30 млн гривень – напряму нададуть Міністерству оборони України в якості субвенції тощо. Не обійшлося і без збільшення витрат на “цивільні” напрямки – ще 89,4 млн було виділено на ремонтні роботи на дорогах, 50,8 млн – на реконструкцію ліфтового обладнання в багатоповерхівках і т.д. Була відповідно відкорегована і нова Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. 
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
10 квітня 2024 г. 09:00
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
У 2023 році столична влада продемонструвала одні з найгірших результатів наповнення бюджету за рахунок оренди і приватизації комунального майна за останні роки. Як стало відомо, від такої оренди до міської скарбниці надійшло 33,9 млн гривень, що більш ніж в половину менше планових показників, а від продажу комунальної нерухомості – 81,9 млн гривень (плюс ще 18.9 млн гривень, які були перераховані у 2024 році), що набагато менше ніж у попередні роки. Судячи з усього, причиною таких скромних надходжень до міського бюджету є і повномасштабна війна, яка знизила бізнес-активність у столиці, і систематичні порушення процедур і законодавства з боку профільних чиновників КМДА, які кожного року обходяться киянам у десятки мільйонів гривень.