субота, 18 травня 2024 г.

Рухомий склад столичного метрополітену відремонтують за рахунок 60 вагонів від Варшави

Рухомий склад столичного метрополітену відремонтують за рахунок 60 вагонів від Варшави

Столична міськрада прийняла від Варшави до комунальної власності громади Києва 60 вагонів метро, які столиця Польщі вивела з експлуатації. Їх будуть використовувати в якості “донорів” – як джерело запчастин для ремонту наявних у КП “Київський метрополітен” вагонів. Справа в тому, що для ремонту рухомого складу столичної підземки завжди використовувались комплектуючі та запчастини виробництва рф та Білорусі, а їх закупівля наразі неможлива. 

Як стало відомо KВ, під час учорашнього пленарного засідання Київради депутатський корпус підтримав проєкт рішення №08/231-545/ПР від 11 травня 2023 року “Про надання згоди на безоплатне прийняття до комунальної власності територіальної громади Києва вагонів метрополітену”.

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

Суб'єктом подання цього документу виступив міський голова Києва Віталій Кличко. У сесійній залі за таке рішення проголосували 75 депутатів.

Таким чином влада міста прийняла до комунальної власності 60 вагонів метрополітену від метрополітену столиці Польщі Варшави (Metro Warszawskie Sp. z o.o.) на безоплатній основі. У документі уточнюється, що вони були виведені з експлуатації, а столиця буде використовувати ці вагони “для заміни обладнання, вузлів та деталей існуючих вагонів київського метрополітену при проведенні їх технічного обслуговування та ремонту”. Цим же рішенням міськрада надала доручення КП “Київський метрополітен” забезпечити транспортування вказаних вагонів.

У пояснювальній записці до проєкту рішення зазначається, що наразі столична підземка не може закуповувати комплектуючі для своїх вагонів. Справа в тому, що переважну більшість вагонів інвентарного парку метрополітену Києва складають вагони моделей 81-717, 81-714 та їх модифікації, у конструкції яких застосовуються вузли та запчастини виробництва російської федерації та республіки Білорусь. Як наслідок – за даними КП “Київський метрополітен”, наразі неможливо забезпечити безперебійну роботу підземки в столиці, безпеку руху та безпечне перевезення пасажирів.

“В умовах правового режиму воєнного стану в країні та з огляду на подальший розвиток подій київський метрополітен вимушений прискорено шукати допустимі шляхи та можливості розв’язання задач по забезпеченню обладнанням, вузлами та деталями з метою утримання рухомого складу метрополітену в технічно справному стані. Значна кількість обладнання, вузлів та деталей вагонів Metro Warszawskie Sp. z o.o. виведених з експлуатації може використовуватись без технічних доопрацювань на вагонах київського метрополітену”, – уточнюється в пояснювальній записці.

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Зазначимо, частина з цих вагонів вже у столиці – наприклад, 11 травня 2023 року Віталій Кличко відзвітував про поставку 6 таких одиниць. Тоді ж мер міста додав, що усі інші вагони надійдуть протягом року.

Нагадаємо, з моменту початку повномасштабної війни Київ отримав від різних країн десятки одиниць громадського транспорту. Наприклад, станом на січень 2023 року столиця отримала 72 автобуси від низки німецьких міст, фінського Тампере і латвійської Риги, і як мінімум деякі з них вже використовуються КП “Київпастранс” для пасажирських перевезень.

Читайте: Варшава передасть Києву 60 вагонів метро, а Братислава 25 міських автобусів

КП “Київський метрополітен” з 17 липня 2014 року очолює Віктор Брагінський, який також є депутатом поточного скликання Київради (фракція “УДАР”). Дане підприємство підпорядковане Департаменту транспортної інфраструктури Київської міськдержадміністрації (КМДА), яким з 1 вересня 2021 року керує Руслан Кандибор. Діяльність цієї структури з 9 листопада 2021 року особисто контролює Віталій Кличко.

Фото: телеграм-канал Віталія Кличка

КиївВлада

Іван Кулик

Теги: новини києва, КМДА, метро, кп, київрада, Віталій Кличко, закупівлі, київський метрополітен, руслан кандибор, польща, пленарне засідання, метрополітен, варшава, комунальна власність, віктор брагінський, КП Київський Метрополітен, столична підземка, вагони метро

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
12 квітня 2024 г. 15:00
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
Столична міськрада 11 квітня 2024 року внесла чергові зміни до бюджету Києва на 2024 рік, а також відкоригувала нову Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. Точний перелік всіх коригувань буде доступний після публікації цих документіві, адже депутати і чиновники погодили внесення до відповідних проєктів рішень численних правок безпосередньо перед їх розглядом в сесійній залі. Між тим, відомо, що дохідну частину бюджету було збільшено до 75,2 млрд гривень, видаткову – до 92,5 млрд гривень. Відповідно, додаткові 995 млн гривень планується витратити по програмі “Захисник Києва”, 79,9 млн – на обладнання опорних пунктів в межах столиці, 459,3 млн гривень – на різні соціальні виплати військовослужбовцям, 30 млн гривень – напряму нададуть Міністерству оборони України в якості субвенції тощо. Не обійшлося і без збільшення витрат на “цивільні” напрямки – ще 89,4 млн було виділено на ремонтні роботи на дорогах, 50,8 млн – на реконструкцію ліфтового обладнання в багатоповерхівках і т.д. Була відповідно відкорегована і нова Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. 
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
10 квітня 2024 г. 09:00
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
У 2023 році столична влада продемонструвала одні з найгірших результатів наповнення бюджету за рахунок оренди і приватизації комунального майна за останні роки. Як стало відомо, від такої оренди до міської скарбниці надійшло 33,9 млн гривень, що більш ніж в половину менше планових показників, а від продажу комунальної нерухомості – 81,9 млн гривень (плюс ще 18.9 млн гривень, які були перераховані у 2024 році), що набагато менше ніж у попередні роки. Судячи з усього, причиною таких скромних надходжень до міського бюджету є і повномасштабна війна, яка знизила бізнес-активність у столиці, і систематичні порушення процедур і законодавства з боку профільних чиновників КМДА, які кожного року обходяться киянам у десятки мільйонів гривень.