п'ятниця, 19 липня 2024 г.

Речного такси в Киеве пока не будет

С наступлением весны на Днепре традиционно возобновляют навигацию. Сейчас у киевлян есть возможность воспользоваться лишь услугами Речного пассажирского экскурсионного бюро. Пока эти экскурсии непродолжительны. Пароходы отчаливают от Речного вокзала на Почтовой площади и курсируют вдоль Днепра к Выдубицкому монастырю.

Но уже в начале мая откроется сезон прогулок до Осокорков, устья Десны и Киевского моря. Часовая прогулка обойдется желающим в 30-40 гривен, а цены на более длительные экскурсии будут достигать 80 гривен, сообщает Kievpress.

Что касается рейсового речного трамвая, то здесь дело несколько затягивается. КП “Плесо” сейчас договаривается с частными компаниями-перевозчиками, ведь коммунальных пароходов у города нет. К тому же, еще не устранены технические проблемы на причалах. В этом году схема движения трамвая, вероятно, изменится - вместо “Березняков” он будет останавливаться на Русановской набережной, поскольку, по данным предприятия, в прошлом году “Березняки” были нерентабельными.

“Цены на проезд пока не установлены, однако они точно “кусаться” не будут. Первоначально, проект осуществлялся для поддержки льготников, поэтому мы на нем не зарабатываем”, - рассказал заместитель коммерческого директора по развитию речного транспорта КП “Плесо” Александр Сарафонов. Он добавил, что запуск речного трамвая планируется уже после Дня Киева.

А вот речного такси киевляне в этом сезоне не дождутся. По словам господина Сарафонова, хотя аналогов предложенного КП “Плесо” проекта в мире нет, речная инфраструктура города совершенно не готова к его осуществлению.

Не запустят в 2011 году и давно обещанные маршруты “Киев - Тарасова гора” и “Киев – Канев”. Каневский причал не готов принимать пароходы. Построенный еще в советские времена, он требует капитальной реконструкции. К тому же, несмотря на то, что причал возле горы полностью функционирует, пока нет плавсредств. Правда, в “Укрморречфлоте” решают этот вопрос.

“Сейчас ведутся переговоры с руководителями украинских портов по аренде пароходов. Уже имеем договоренности с Ялтинским портом. В будущем он предоставит Киеву минимум три судна класса “река-море”. Поэтому мы планируем запустить маршруты уже с начала навигационного сезона следующего года”, - отметил пресс-секретарь “Укрморречфлота” Никита Коваленко.

Теги: Новости

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
12 квітня 2024 г. 15:00
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
Столична міськрада 11 квітня 2024 року внесла чергові зміни до бюджету Києва на 2024 рік, а також відкоригувала нову Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. Точний перелік всіх коригувань буде доступний після публікації цих документіві, адже депутати і чиновники погодили внесення до відповідних проєктів рішень численних правок безпосередньо перед їх розглядом в сесійній залі. Між тим, відомо, що дохідну частину бюджету було збільшено до 75,2 млрд гривень, видаткову – до 92,5 млрд гривень. Відповідно, додаткові 995 млн гривень планується витратити по програмі “Захисник Києва”, 79,9 млн – на обладнання опорних пунктів в межах столиці, 459,3 млн гривень – на різні соціальні виплати військовослужбовцям, 30 млн гривень – напряму нададуть Міністерству оборони України в якості субвенції тощо. Не обійшлося і без збільшення витрат на “цивільні” напрямки – ще 89,4 млн було виділено на ремонтні роботи на дорогах, 50,8 млн – на реконструкцію ліфтового обладнання в багатоповерхівках і т.д. Була відповідно відкорегована і нова Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. 
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
10 квітня 2024 г. 09:00
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
У 2023 році столична влада продемонструвала одні з найгірших результатів наповнення бюджету за рахунок оренди і приватизації комунального майна за останні роки. Як стало відомо, від такої оренди до міської скарбниці надійшло 33,9 млн гривень, що більш ніж в половину менше планових показників, а від продажу комунальної нерухомості – 81,9 млн гривень (плюс ще 18.9 млн гривень, які були перераховані у 2024 році), що набагато менше ніж у попередні роки. Судячи з усього, причиною таких скромних надходжень до міського бюджету є і повномасштабна війна, яка знизила бізнес-активність у столиці, і систематичні порушення процедур і законодавства з боку профільних чиновників КМДА, які кожного року обходяться киянам у десятки мільйонів гривень.