неділя, 21 липня 2024 г.

Почтовая площадь станет закрытой для велосипедистов

При реконструкции Почтовой площади авторы проекта благоустройства и торгового центра пытались учесть движение велосипедистов, но не получилось.

 

Об этом заявил архитектор Андрей Миргородский, занимающийся инвестиционной частью реконструкции Почтовой площади, на круглом столе в Доме архитектора.

 

Миргородский пришел на обсуждение и сидел в зале, ничего не комментируя, а в начале дискуссии сообщил, что занимался проектом благоустройства, его инвестиционной частью, информирует Коалиция общественных организаций “За доступное общественное пространство”.

 

Миргородский заявил, что сам является велосипедистом и заверил присутствующих, что он делал все возможное, чтобы их потребности были учтены при реконструкции, но сделать удобный проезд для велосипедистов через площадь невозможно.

 

Андрей Миргородский подтвердил, что возможностей для проезда велосипедистов через площадь нет, а также сообщил, что нет необходимости делать подземные переходы шире, поэтому велосипедисты должны идти через них пешком, а не ехать.

 

В частности, в проекте будет только один пандус, со стороны улицы Сагайдачного, а все остальные выходы на площадь будут с лестницами в 3-4 пролета. В трех местах будут эскалаторы, а в двух - лифты.

 

Выйти на набережную Днепра можно будет только по крутым и узким ступеням. От пандуса на набережную отказались из-за расположения на этом месте частного кафе “Парус”.

 

Беспрепятственного проезда в сторону Пешеходного моста на Труханов также не ожидается.

 

Ширина подземного перехода - единственного пути для велосипедистов через Почтовую площадь - 6 метров, но ведутся разговоры о его сужение до 3 метров ради того, чтобы пустить эскалатор на нижние этажи торгового центра.

 

Миргородский сообщил, что инвестиционный проект по Почтовой площади сейчас находится на государственной экспертизе. Проект был сделан очень быстро, несмотря на объявление конкурса только в феврале 2013 года.

 

Напомним, активисты требуют беспрепятственного движения через Почтовую площадь всех киевлян, а не только автомобилистов и покупателей. Они требуют расширить подземный переход до 10 метров и заменить все лестницы на площади и под ней пандусами с углом не более 6 градусов.

 

Теги: Новости

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
12 квітня 2024 г. 15:00
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
Столична міськрада 11 квітня 2024 року внесла чергові зміни до бюджету Києва на 2024 рік, а також відкоригувала нову Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. Точний перелік всіх коригувань буде доступний після публікації цих документіві, адже депутати і чиновники погодили внесення до відповідних проєктів рішень численних правок безпосередньо перед їх розглядом в сесійній залі. Між тим, відомо, що дохідну частину бюджету було збільшено до 75,2 млрд гривень, видаткову – до 92,5 млрд гривень. Відповідно, додаткові 995 млн гривень планується витратити по програмі “Захисник Києва”, 79,9 млн – на обладнання опорних пунктів в межах столиці, 459,3 млн гривень – на різні соціальні виплати військовослужбовцям, 30 млн гривень – напряму нададуть Міністерству оборони України в якості субвенції тощо. Не обійшлося і без збільшення витрат на “цивільні” напрямки – ще 89,4 млн було виділено на ремонтні роботи на дорогах, 50,8 млн – на реконструкцію ліфтового обладнання в багатоповерхівках і т.д. Була відповідно відкорегована і нова Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. 
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
10 квітня 2024 г. 09:00
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
У 2023 році столична влада продемонструвала одні з найгірших результатів наповнення бюджету за рахунок оренди і приватизації комунального майна за останні роки. Як стало відомо, від такої оренди до міської скарбниці надійшло 33,9 млн гривень, що більш ніж в половину менше планових показників, а від продажу комунальної нерухомості – 81,9 млн гривень (плюс ще 18.9 млн гривень, які були перераховані у 2024 році), що набагато менше ніж у попередні роки. Судячи з усього, причиною таких скромних надходжень до міського бюджету є і повномасштабна війна, яка знизила бізнес-активність у столиці, і систематичні порушення процедур і законодавства з боку профільних чиновників КМДА, які кожного року обходяться киянам у десятки мільйонів гривень.