среда, 22 сентября 2021 г.

Кличко не переймається розвитком столичного транспорту, бо це йому не вигідно, – Томенко

Кличко не переймається розвитком столичного транспорту, бо це йому не вигідно, – Томенко

Мер Києва Віталій Кличко попри свої обіцянки розвивати громадський транспорт столиці, на переконання лідера партії “Рідна країна” Миколи Томенко, не опікується цим питанням, адже це йому не вигідно. 

Про це KV стало відомо з заяви Миколи Томенко у Фейсбук.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

“Коли Віталій Кличко тільки йшов на вибори мера, то, серед іншого, наголошував на тому, що пересічна людина та громадський транспорт завжди будуть в пріоритеті над приватним автомобілем в, так би мовити, “транспортній ієрархії”, та обіцяв усіляко розвивати. Це було в його передвиборчій програмі. Проте, посівши крісло столичного голови, Кличко, здається, про свої обіцянки “забув”. Минуло шість років – і що ми бачимо? Затори на вулицях столиці, здається, б’ють всі рекорди, навіть порівнюючи з Делі чи Кіншасою. Про Європу годі й говорити. Кияни ж, без перебільшення, всі нерви собі зіпсували, скаржачись на нескінченний транспортний колапс у столиці та брак зручної інфраструктури. Це вже не кажучи про зношеність та недоглянутість рухомого складу – всі пам’ятають, як нещодавно в маршрутки на ходу відлетіло колесо”, – нагадав Микола Томенко.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм

На його думку, тут постає цілком логічне запитання: що з цим усим робити і чого не зробив саме Віталій Кличко?

“Як зазначають фахівці з транспорту, необхідно насамперед розірвати договори з усіма недоброчесними перевізниками, закрити дублювальні маршрути та провести конкурси на розподіл столичних маршрутів. Причому конкурси ці мають бути цілком прозорими, щоб не друзі мера чи його родичі отримали найбільш ласі шматки, а саме ті перевізники, які мають перевагу над іншими і щодо якості свого транспорту, і в логістиці. Тому що, як ми бачимо, наразі комунальні перевізники не можуть впоратися із зростаючим напливом пасажирів”, – пояснив Микола Томенко.

Він наголосив, що ще однією великою проблемою є те, що міський бюджет недоотримує кошти, бо чи не кожен хазяїн АТП намагається працювати “втемну” – приховуючи статки та не сплачуючи податків, не проходячи техогляди, без медстраховок водіїв, а іноді навіть без ліцензій.

“В маршрутках немає обліку пасажирів, тому дуже складно проконтролювати, скільки саме осіб скористалися послугами цього перевізника. При цьому, за інформацією журналістів-розслідувачів, нелегальний маршруточний бізнес Києва приносить його власникам більше 1,5 млрд гривень на рік. Це величезна сума! Звісно, такий “бізнес” не може залишатися поза увагою міської влади. Він і не залишається, але... Ви маєте зрозуміти: відкати, договорняки, інакше – погрози залишити без роботи і “викинути” з міста. На жаль, ситуація, коли перевізники несуть гроші до очільників Києва та їх “друзів”, замість бюджету міста, за Кличка стала цілком звичайною”, – шкодує лідер “Рідної країни”.

Наостанок він зробив висновок: столиці вкрай необхідно мати стратегію розвитку громадського транспорту, а також регламент роботи для кожного його виду.

“А те, що ми зараз бачимо в Києві, лише підтверджує: Віталій Кличко не має розуміння транспортного майбутнього столиці й не переймається цим питанням, бо це йому не вигідно! І це ще раз довела нещодавня шокова ситуація із коронавірусом та карантином. Причому, Європа пройшла цей виклик в цілому без проблем, адже там розвитком громадського транспорту справді послідовно займаються”, – констатував Микола Томенко.

Читайте: Томенко: За Кличка Київ тоне у смітті

Фото: KV

КиевVласть

Алексей Ветров

Теги: транспорт, позиція, новини києва, Микола Томенко, рідна країна, громадський транспорт, стратегія розвитку

среда, 22 сентября 2021 г.
19:44
Еще в двух ТРЦ Киева открылись центры массовой вакцинации
19:26
Кличко распорядился распределить 4 млн гривен на финансирование 35 общественных инициатив
19:05
Кличко переутвердил список ответственных лиц за развитие Труханова острова
18:45
В столичном вузе непривитых студентов будут выселять из общежития, - СМИ
18:30
Стартовали работы по озеленению “Файна Таун”, - KAN
18:22
Кабмин решил увеличить уставный капитал “Укрфинжитла”
18:07
Фастівщина – ще один район на Київщині, де оновлюється дорожня інфраструктура в рамках “Великого будівництва”
17:52
Рада призвала мир осудить выборы в Госдуму, устроенные РФ в Крыму и частично на Донбассе
17:46
С 23 сентября в Ирпене на Киевщине продолжат работать три школы и два детсада
17:35
Кадры Кабмина: свежие правительственные назначения 22 сентября 2021 года
17:22
Местные власти могут обязать выбрать управителей для всех многоэтажек, которыми никто не управляет
17:05
Часть школ и детсадов Фастовской общины прекращает работу из-за провальных показателей по вакцинации
16:42
Кабмин поручил Минэкономики выпустить и разместить первые акции Нацинвестфонда
16:25
Правительство предлагает уголовно наказывать за подделку ковид-сертификатов
16:19
Понад 86% усіх медиків Київщини вакцинувались від коронавірусу
16:04
Правоохранители рассматривают три версии покушения на первого помощника президента Шефира (фото, видео)
Календарь событий
В КГГА хотят за четыре года потратить на экологическое благополучие столицы почти 9 млрд гривен
22 сентября 2021 г. 12:00
В КГГА хотят за четыре года потратить на экологическое благополучие столицы почти 9 млрд гривен
В ближайшее время депутатам Киевсовета предстоит рассмотреть комплексную городскую целевую программу экологического благополучия Киева на 2022-2025 годы. В Киевской горгосадминистрации (КГГА) предлагают потратить на ее реализацию почти 9 млрд гривен. Как и в предыдущие годы, об улучшении экологической ситуации в городе в этом документе упоминаний немного. Основные мероприятия программы преимущественно сводятся к работам по текущему содержанию зеленых зон и водоемов, реконструкциям, ремонтам и строительству парков. В частности, собираются продолжить реконструировать “Владимирскую горку”, Ландшафтный парк в Соломенском районе, парк “Киото” и зону отдыха “Центральная” на Трухановом острове. Строить хотят парки “Никольская слободка”, “Почайна” и вдоль просп. Генерала Ватутина на Троещине. Также в планах наконец-то заняться восстановлением экологического состояния реки Лыбедь. Среди новаций – сооружение установок для утилизации растительных отходов.
Карантинный спецпропуск. Рейтинг активности депутатов Киевсовета (13-19 сентября 2021 года)
21 сентября 2021 г. 19:00
Карантинный спецпропуск. Рейтинг активности депутатов Киевсовета (13-19 сентября 2021 года)
Руководители предприятий критической инфраструктуры не уверены, что смогут оперативно получить спецпропуски на общественный транспорт для своих работников в случае ужесточения карантина. Два фонтана в столичном Соцгороде многие годы остаются в запущенном состоянии. Жители одной из новостроек на Подоле сетуют на то, что ООО "Домостроительная компания "Фундамент" некачественно проложило водопроводные сети. КП “Дирекция строительства дорожно-транспортных сооружений Киева” так и не восстановило благоустройство после ремонта дождевой канализации на части территории Дарницкого района. Индивидуальные теплопункты в столице устанавливают, а кто их должен обслуживать – пока вопрос. Об этом и многом другом — в очередном обзоре запросов и обращений депутатов Киевсовета от КиевVласть.