Залізниця до головного аеропорту – мрії збуваються
Ініціатива уряду та “Укрзалізниці” зі створення залізничної гілки між Києвом та аеропортом “Бориспіль” гармонічно вписується в стратегічний план розвитку наших повітряних воріт. У нас вже є бачення розбудови аеропорту до 2045 року, яка передбачає декілька етапів та безпосередньо розвиток з/д сполучення зі столицею. У серпні 2017 року аеропорт анонсував початковий етап - пріоритетні інфраструктурні проекти, які збирається реалізувати у п’ятирічній перспективі. Будівництво залізничної гілки до аеропорту не включили у презентацію, оскільки цей проект розглядався у більш віддаленому майбутньому. Нашу увагу було звернено на об’єкти першочергової уваги, від яких залежало збільшення пропускної спроможності аеропорту в умовах системного зростання пасажиропотоку.
Після того, як “Бориспіль” збільшив обсяг пасажиропотоку до 10+ млн осіб, потреба у залізничному сполученні аеропорту з Києвом ставатиме все відчутнішою. Вже сьогодні в пікові години розльоту вранці та вечері про це якнайкраще свідчить щільний автотрафік в напрямку аеропорту. Особливо гостро ситуація з дефіцитом альтернативного трансферу до аеропорту проявилася під час сильних снігопадів наприкінці лютого. З подальшим зростанням пасажиропотоку ця проблема стане критичною, а тому ми вдячні “Укрзалізниці” та Прем’єр-міністру України за готовність завчасно розпочати роботу над проектом. Ми зі свого боку готові надати власні напрацювання, зроблені в рамках Стратегічного плану розвитку аеропорту до 2045 року.
Будівництво залізничної гілки, замовником якого є “Укрзалізниця”, буде відбуватися не за кошти “Борисполя” на землях відведених у користування аеропорту згідно чинного законодавства. Тобто, не передбачено ні копійки з бюджету ДП МА “Бориспіль”. У проекті розвитку аеропорту ми вказали, де повинен пройти рейковий транспорт – у зеленій зоні вздовж дороги від терміналу D до Бориспільського шосе в напрямку виїзду до Києва та м.Бориспіль. Залізнична гілка буде прямувати до нового критого аеровокзального комплексу, побудованого впритул до галереї терміналу D. Поки що зарано говорити про деталі проекту будівництва, оскільки їх необхідно узгодити між усіма учасниками проекту.
Читайте: Паровозик-облачко: из Киева в аэропорт “Борисполь” снова хотят строить железную дорогу
Павло Рябікін, генеральний директор аеропорту “Бориспіль”