п'ятниця, 19 квітня 2024 г.
Забагато емоцій навколо рішення Ryanair і замало глибинного розуміння ситуації

Забагато емоцій навколо рішення Ryanair і замало глибинного розуміння ситуації

Володимир Омелян

Міністр інфраструктури України

Спробую пояснити.

1. Перемовини з Ryanair тривали понад 5 років. За президентства Януковича навіть мови не йшлося про те, що Ryanair зайде - йшлося про довгострокову перспективу.

2. Нам вдалося переконати Ryanair, що Україна змінилася, що відкати ніхто не вимагатиме, що умови для великого міжнародного бізнесу є - можна працювати чесно. Тільки приходьте.

3. Чому не Жуляни?! Якщо скажу, що мер Києва був обурений, що Жуляни відмовили Ryanair і дізнався про це від мене, Вас це здивує?! Про причини відмови - до справжніх власників аеропорту "Київ", вони мало чим відрізняються від причин, які зумовили поведінку Борисполя.

4. Регіональні аеропорти: половина не має повноцінної злітної смуги (як це в Одесі, наприклад), половина - терміналу (Гостомель). І чому пасажири мають літати не з Києва, якщо в Борисполі є два порожніх термінали?! Ще раз: аеропорт - державний, термінали збудовані за державні кошти, наразі вони не працюють, а сам аеропорт на утримання кожного з них витрачає близько 250 млн грн на рік. За словами Рябікіна, один термінал використовується для проведення культурних заходів, виставок тощо. Фуршети організовувати можна, літати -ні?! Не занадто жирне місце для розваг?!

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

5. Щодо умов Ryanair. Жоден великий світовий бізнес не буде займатися благодійністю в Україні. Бізнес звик заробляти. Саме тому Ryanair - найбільший і найдешевший перевізник Європи, бо всюди витискає максимальні умови для себе. Бориспіль не мав права їх розголошувати. Це перше. Розголошення відбулося цілеспрямовано, щоб Ryanair пішов, грюкнувши дверима. Друге: Ryanair має базову угоду і додаткові. Саме в додаткових містилась значна частина вимог, які просто слід було обговорювати. Львів підписав базову угоду, всі щасливі. Це ж закон переговорів: кожна сторона, умовно, пише по 3 пункти, які є обов'язковими, і ще по 7, від яких можна відмовитися в процесі переговорів.

Третє: не буде дешевих ставок - не буде дешевих квитків. Аеропорт буде заробляти ще більше від нинішніх доходів за рахунок більшого пасажиропотоку і росту частки невіаційних доходів.

6. Бориспіль міг підписати базову угоду, яка не несла ніяких ризиків аеропорту. І початок був би.

7. Щодо публічності процесу. Що стосується ситуації навколо приходу Ryanair, то публічність - це був фактично єдиний шанс залучити їх до України. Інакше МАУ, інші діячі зробили б все, щоб Ryanair навіть не наблизився до України. Якщо був тиск на Бориспіль, то він був публічним, через заяви у ЗМІ - щоб люди бачили і розуміли, хто і що відстоює.

8. Я переконаний, що Ryanair може бути в Україні. Питання в тому, що не може один міністр битися за це. Якщо в Україні є влада, то вона повинна бути. Не може бути такого, щоб директор Борисполь визначав, куди літати, а куди не літати втридорога українцям.

9. Я подаю Рябікіна на звільнення.

10. За своє крісло не тримаюся. Але і йти не збираюся. Йти треба, коли соромно, що щось не зробив. Я в цій ситуації зробив максимум. Ледь не за руку Рябікіна водив, ледь не примушував його їхати в Белфаст і домовлятися з Ryanair. Покажіть мені ще бодай одного міністра, який, усвідомлюючи всі ризики, продовжує боротися.

11. І наостанок. Ryanair - це як велика риба, яка живе тільки в чистій воді. Буде Ryanair - будуть і інші світові гіганти в Україні. Не буде - треба визнати, що наше середовище - це радше болото, в якому можна хлюпатися, але не можна жити. І яке всі намагатимуться оминати.

12. Щойно Прем'єр-міністр провів нараду, на якій визначив, що переговори необхідно поновити і пообіцяв звернутися до НАБУ щодо оцінки ходу переговорів і причин їх зриву. Зі свого боку, готові надати свідчення щодо тиску приватної компанії на держслужбовців та погроз переслідування у випадку заходу Раянейр в Україну.

Володимир Омелян, міністр інфраструктури України

Джерело

КиевVласть

Теги: новости киева, рябикин, владимир омелян, Ryanair, лоукостер, дешевые перевозчики, уход Раянейр, причины ухода Ryanair

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій