Столичний екстрим
Вчорашня подія з Шулявським мостом стала черговим показником недолугості Кличка як мера. Цікаво, якими важливими справами був зайнятий очільник столиці, що не помітив шляхопроводу, який чекав на ремонт з 2007 року?
Питанням, де ще знести МАФи? І скільки треба мати обізнаності та логіки в судженнях, щоб назвати міст, що кілька років стоїть на тимчасових “сірникових” опорах, неаварійним?
Особливо актуально тепер нагадати про іншу обіцянку Кличка – припинити будівництво ТЦ над станцією метро “Героїв Дніпра”.
Ми знаємо, що після початку цього будівництва на станції почали з’являтись тріщини. І хоча в КМДА запевняють, ніби будівництво зупинено, ми щодня спостерігаємо ріст потворної споруди у висоту.
Мер вичікує, доки й тут щось відвалиться і він звільнить ще кілька своїх заступників?
Місто день у день втрачає свою комфортність для киян та привабливість для іноземців, поки засилля корупціонерів в апараті КМДА щодня смачно “споживає” бюджетні запаси.
Читайте: Місія номер 1: додушити малий та середній бізнес
Кличко призначає на керівні посади бізнесменів, регіоналів, людей Черновецького. А в цієї “шайки-лєйки” єдиний інтерес – нагребти побільше у власні кишені. На місто ж усім просто начхати.
У 2016 році Київ посів 131-ше місце зі 140 в рейтингу міст, які найкраще підходять для життя. Гірше лише в столицях Сирії, Лівії та Нігерії.
І ще один важливий факт. За даними Укравтодору, в Києві понад 80% доріг потребують негайного ремонту. Дорожнє полотно перебуває в катастрофічному стані, і це при тому, що у 2016 році на його ремонт виділили 89,9 млн гривень.
А тепер - увага! Бюджет, закладений на 2017 рік для ремонту столичного асфальту, становить усього 629 тисяч гривень! Страшно подумати, у скільки киянам обійдуться ремонти власних автівок, і дай Бог, щоб ці витрати були тільки від асфальту, а не від транспортних магістралей, які падають.
Андрій Карпенко, лідер Об’єднання “Сила Громад”