Оформити паспорт у Києві стало простіше
Розуміючи, що робота Міграційної служби є вкрай важливою як для наших громадян, які залишилися без документів у зв’язку з необхідністю їх заміни, так і для іноземців, які хвилюються за свій міграційний статус в Україні, ми вирішили зробити наші послуги більш доступними.
У зв’язку з продовженням карантину і водночас підготовкою до зняття перших обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням COVID-19, Міграційна служба Київщини змінила порядок обслуговування громадян. Починаючи з 12 травня до 22 травня 2020 року обслуговування суб’єктів звернення буде здійснюватися всіма структурними і територіальними підрозділами Центрального міжрегіонального управління ДМС у м. Києві та Київській області, проте все ще у ВИКЛЮЧНИХ ВИПАДКАХ за такими напрямами:
- оформлення ID-картки – у разі втрати чи крадіжки паспорта громадянина України, або у разі невідкладної необхідності для отримання публічних, адміністративних та фінансових послуг;
- вклеювання фотокарток у паспорт-книжечку по досягненню 25- чи 45-річного віку;
- оформлення посвідок на тимчасове та постійне проживання для іноземців та осіб без громадянства при необхідності отримання публічних, адміністративних та фінансових послуг;
- оформлення закордонного паспорта – у разі необхідності термінового виїзду за кордон, пов’язаного з лікуванням чи смертю родича.
Усіх інших закликаємо набратися терпіння – у разі позитивних змін в епідеміологічній ситуації у регіоні порядок обслуговування громадян буде відкоригований, відтак Міграційна служба надаватиме усі адміністративні послуги без обмежень.
Тобто, оформити документи за нагальної потреби у столиці можна не лише у двох районних відділах (Печерському і Дніпровському), як це відбувалося від початку карантинних заходів, а і у всіх інших підрозділах Міграційної служби. Територіальні підрозділи Київської області також надають послуги з документування у виключних випадках за своїм звичайним графіком роботи. Тож тим людям, кому вкрай необхідно привести до ладу свої документи в умовах відсутності роботи громадського транспорту, тепер зробити це буде простіше.
Отримати виготовлені документи, сформовані довідки, витяги, тощо можна у звичайному порядку згідно режиму роботи територіальних підрозділів ЦМУ ДМС в м. Києві та Київській області.
При цьому хочеться наголосити, що без нагальної потреби звертатися до Міграційної служби все ще не варто. Ми залишаємося на зв’язку дистанційно, відтак отримати консультації чи необхідні роз’яснення ви можете у телефонному режимі чи електронною поштою. Прохання з розумінням поставитися до зазначених обмежувальних заходів, адже вони націлені перш за все на вашу особисту безпеку, здоров’я ваших рідних та наших працівників.
Вячеслав Гузь, начальник Центрального міжрегіонального управління ДМС у м. Києві та Київській області