Очевидне-неймовірне від Кличка на прикладі паркувального простору
За моїми підрахунками, які також збігаються з підрахунками інших експертів, кияни через комунальне підприємство (КП) “Київтранспарксервіс” в цьому році недоотримають 150-200 млн гривень - у вигляді доходів цього КП, яке воно не отримає.
Проте питання не в парковках, а в системі прийняття рішень. Очевидне тут - несприйняття у підлеглих Віталія Кличка очевидних речей. А неймовірне в тому, що треба зробити ці самі очевидні речі.
Паркувальна діяльність проста сама по собі. Паркувальник – не хірург за операційним столом. Директор паркувальників – не нобелівський лауреат за побудову динамічних N-мірних балансових моделей з прийняття управлінських рішень.
Київські парковки - найпростіший рівень для прийняття управлінських рішень. Управляти паркувальним простором – означає не красти і наповнювати бюджет Києва, бюджет киян. І ще - повернути парковки до комунальної власності.
Віталію Кличку теж треба прийняти просте рішення – давати обкрадати киян чи не давати.
Він раб обставин і приймає рішення упереджено, надаючи перевагу розгулу корупції, розвалу комунальної власності та елементарному обкраданню киян?
Чи він вольова людина, спортсмен і, як чиновник високого рівня, надасть пріоритет і наведенню порядку, збільшенню наповнення бюджету і, як наслідок збільшення виконання соціальних функцій – рятуванню життя киян? Бо недоотримані бюджетом гроші – це втрачене чиєсь життя.
Віталію Кличку треба визначитися – він дає добро на продовження грабування Києва чи якраз саме з цього питання дає всім зрозуміти про свою самостійність і ефективність в прийнятті рішень.
Читайте: Выбор Кличко: парковки для киевлян или коррупционерам на карман
Рік заступника голови Київської міськдержадміністрації (КМДА) Дмитра Давтяна та в.о. директора “Київтранспарксервісу” Олександра Німаса не відзначився нічим корисним для киян. Як загалом і робота інших керівників-підлеглих Кличка.
За рік не закладено ніякого підґрунтя для формування прозорої роботи “Київтранспарксервісу”, спрямованої на якісне надання послуг та поповнення бюджету.
Імітація бурхливої діяльності з організації паркувального простору в центральній частині міста (інспектори, нові паркомати, нове програмне забезпечення) – це можливість заробити на 100 мільйонах гривень свій корупційний інтерес.
А головне - це дає можливість відволікти увагу від нічного паркувального простору, який переданий в приватні (свої) руки і обіг якого сягає 600 тис. гривень на добу.
Читайте: Парковочная импотенция: Киевсовет лишь пролонгировал очередной меморандум о намерениях
Ані Давтян, ані Німас, ані директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Сергій Симонов не збираються повертати нічний паркувальний простір до комунальної власності. Бо в тіні він приносить сотні мільйонів нелегальних доходів.
Вінцем корупції Давтяна і Німаса став лист-відповідь депутату Київради Олександру Пабату про те, що для нього, як представника власника КП “Київтранспарксервіс”, інформація про діяльність цього КП є комерційною таємницею!
Тобто, те що робить керівництво комунального підприємства не повинні навіть знати власники самого підприємства – кияни і депутати Київради, як представники столичної громади.
Думаю, було б логічним підняти депутатам питання по Німасу і Давтяну в сесійному залі Київради. І дати зрозуміти Кличку, хто в домі господар, та напряму визначитися з керівництвом КП “Київтранспарксервіс” депутатам - представникам власника цього підприємства. А власником цього, як і інших комунальних підприємств є кияни - і ніхто інший.
А поки що, вже більше року ми маємо очікування неймовірних результатів від початку дії механізму відповідальності за неправильне паркування, а в результаті маємо очевидний програш Києва і киян. І так в усьому, підлеглі кормлять Кличка то неймовірними можливостями американців, німців та китайців, то неймовірними можливостями вірмен, греків та євреїв з їх фондами та банками. А в результаті у Кличка буде програшна ситуація і пограбований інвесторами Київ.
Читайте: Густелев демонстрирует всем киевлянам и политикам, что Кличко - не компетентен
Роман Головин, кандидат наук по государственному управлению