субота, 23 листопада 2024 г.
Невже українцям менше хочеться жити, ніж європейцям?

Невже українцям менше хочеться жити, ніж європейцям?

Станіслав Гвоздіков

Голова ГО "Розвиток інфраструктури"

Щоб підтримати високій градус дискусіі навколо лібералізації ринку пасажирських перевезень - розповім про інформаційну систему “Реєстр пасажирських маршрутів України”. Створення якої, без перебільшення є соціально значущим та антікорупційним проектом прямої дії, що помітно поліпшить якість життя в Україні. Проект не вимагає витрат з бюджету. Він може бути реалізований на кошти інвесторів. На відміну від вітчизняних практик, проектом передбачається використання сучасної методології математичного транспортного моделювання, що забезпечує об’єктивний, комплексний та випереджувальний підхід до планування та вирішення проблем транспортної галузі країни.

Саме, запуск інформаційної системи “Реєстр пасажирських маршрутів України” в комплексі із впровадженням змін правових актів Мінінфраструктури з метою лібералізації та дерегуляції ринку регулярних автобусних перевезень значно прискорить появу на дорогах легальних перевізників, які хочуть працювати в правовому полі.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Передумови реформування фінансово-правових взаємовідносин між перевізником, державою і пасажиром - чистої води економіка. З одного боку: колосальні втрати перевізників, спричинені антиконкурентною практикою більшості суб’єктів ринку. Бо діюча система допуску до ринку регулярних пасажирських перевезень базується на суб’єктивних експертних рішеннях.

З іншої сторони: імовірне зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод у наслідок успішної реалізації ідеї сприятиме зниженню витрат на лікування та реабілітацію постраждалих, втрат робочої сили, витрат на негайне реагування на ДТП, витрат на експлуатацію автопарку, збитків у наслідок пошкодження транспортних засобів, вантажів та майна, а також операційних витрат.

Отже, близько трьох років тому вже було опрацовано проект створення реєстру пасажирських маршрутів України. Основна мета - отримання впливу на ринок пасажирських перевезень автомобільним транспортом, шляхом:

  • Впорядкування маршрутної мережі на міжнародному рівні, країни, областей та міст;

  • Створення можливостей для аналізу та розвитку маршрутної мережі;

  • Прогнозування розвитку ринку пасажирських перевезень.

    Основні ідеї створення реєстру маршрутів:

  • Контроль за термінами дії дозвільних документів перевізників (дозволи, угоди, сертифікати, страхування);

  • Самоконтроль перевізників (штрафи, участь у  конкурсах, стан та склад рухомого складу);

  • Облік маршрутів (маршрутна мережа);

  • Забезпечення доступу до публічної інформації для пасажирів та всіх зацікавлених;

  • Автоматизації роботи організаторів/замовників перевезень.

    Кроки, необхідні для створення реєстру:

  • Наповнення бази даних з наявних сьогодні джерел:

  • Реєстр міжнародних маршрутів (база даних ДП “Автоінформ”/Протоколи Комісії Мінінфраструктури);

  • Реєстр міжобласних маршрутів (база даних “Укртрансбезпеки”);

  • Реєстр приміських та міських маршрутів (база даних організаторів перевезень на містах);

  • Зміна Наказів №305 та №75 (відповідні проекти змін напрацьовано УДП “Укрінтеравтосервіс” разом з Міністерством інфраструктури);

  • Укладання угод з перевізниками;

  • Інформаційна Кампанія серед користувачів послуг пасажирського транспорту.

Створення цього реєстру маршрутів стало можливим до швидкої реалізації після проведення величезної роботи з визначення діючих гравців у кожному сегменті, аналізу відповідного державного регулювання, неформального спілкування із свідомими учасниками рінку, опрацюванню кращих світових практик. Тому  всі ті, хто пояснює чи виправдовує відтермінування реформ галузі - не бажає, щоб ринок пасажирських перевезень став білим.

Станіслав Гвоздіков, Голова ГО "Розвиток інфраструктури"

КиевVласть

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
12 квітня 2024 г. 15:00
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
Столична міськрада 11 квітня 2024 року внесла чергові зміни до бюджету Києва на 2024 рік, а також відкоригувала нову Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. Точний перелік всіх коригувань буде доступний після публікації цих документіві, адже депутати і чиновники погодили внесення до відповідних проєктів рішень численних правок безпосередньо перед їх розглядом в сесійній залі. Між тим, відомо, що дохідну частину бюджету було збільшено до 75,2 млрд гривень, видаткову – до 92,5 млрд гривень. Відповідно, додаткові 995 млн гривень планується витратити по програмі “Захисник Києва”, 79,9 млн – на обладнання опорних пунктів в межах столиці, 459,3 млн гривень – на різні соціальні виплати військовослужбовцям, 30 млн гривень – напряму нададуть Міністерству оборони України в якості субвенції тощо. Не обійшлося і без збільшення витрат на “цивільні” напрямки – ще 89,4 млн було виділено на ремонтні роботи на дорогах, 50,8 млн – на реконструкцію ліфтового обладнання в багатоповерхівках і т.д. Була відповідно відкорегована і нова Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. 
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
10 квітня 2024 г. 09:00
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
У 2023 році столична влада продемонструвала одні з найгірших результатів наповнення бюджету за рахунок оренди і приватизації комунального майна за останні роки. Як стало відомо, від такої оренди до міської скарбниці надійшло 33,9 млн гривень, що більш ніж в половину менше планових показників, а від продажу комунальної нерухомості – 81,9 млн гривень (плюс ще 18.9 млн гривень, які були перераховані у 2024 році), що набагато менше ніж у попередні роки. Судячи з усього, причиною таких скромних надходжень до міського бюджету є і повномасштабна війна, яка знизила бізнес-активність у столиці, і систематичні порушення процедур і законодавства з боку профільних чиновників КМДА, які кожного року обходяться киянам у десятки мільйонів гривень.