неділя, 24 листопада 2024 г.
Країні необхідна націоналізація

Країні необхідна націоналізація

Роман Головін

Голова Всеукраїнського об`єднання власників землі

Націоналізація – це не коли у вас забирають, а це коли нам віддають!

Практично всі економічні процеси неспроможні існувати поза суспільно-економічним інтересом. В Україні перегнута палка. Розсуспільнення економічних ресурсів зайшло вже далеко й створює проблеми і навіть неможливість відтворення та розвитку економіки держави та суспільства.

Розсуспілення – це коли державне розпродане і власниками стали певні особи. Державне – це суспільне, Держава – уособлення всього суспільства й всього суспільного. Суспільне віддали унітарному власнику, і з суспільного користь має тільки він.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Суспільство не контролює тарифи, суспільство не отримує своє від землі, води, повітря, надр. Вочевидь, що існує потреба у суспільства повернути контроль над тим, що належить йому, тобто націоналізація – усуспільнення.

Націоналізація визначає не тільки необхідність повернення суспільного для суспільного володіння, співуправління та усуспільнення результатів. Націоналізація є необхідністю з ряду інших причин.

Як виявилося, унітарний власник не спроможний бути ефективним власником суспільного. 1000 закритих підприємств, які раніше були державними, комунальними чи колективними, потрапивши в руки одноосібника, перестали існувати. Суспільство підсвідомо само по собі чинить опір – суспільство не зацікавлене в такому існуванні того, що було спільним.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм

Бізнес слабкий і деструктивний в існуванні й розвитку. Коронавірус, посуха, африканська чума, санкції сусідніх держав, недолугий уряд та грошово-кредитна політика – усе це робить бізнес нежиттєздатним. Бізнес починає просити гроші з бюджету, просити допомоги, вдаючись навіть до шантажу. Бізнес став найнижчим соціальним прошарком – йому повинні допомагати українці через державний бюджет, через різні канікули.

Приватна теплоенергетика неспроможна конкурувати з державною атомною. “Зелена енергетика” живе й багатіє за гроші пересічних українців, які зі своєї кишені платять за те, щоб бачити нерентабельні вітряки та сонячні батареї. А уявіть, що власник теплоенергетики вирішить зупинити генерацію або стане неспроможний забезпечувати економічні процеси на виробництві генерацій?

Економічна монополія з виробництва автомобілів у приватних руках неспроможна жити без підтримки та преференцій Держави. Споживачами автомобілів є суспільство. Постає питання: чому підприємство не належить державі (суспільству)? Зараз в Україні практично не виробляються власні автомобілі – втрачає економіка держави, втрачає суспільство. Тільки націоналізована  автомобільна галузь може мати право на підтримку від Держави та суспільне споживання під гаслом “купуй своє”. А поки що, якщо суспільство не власник, то купує чуже незалежно від того, де знаходиться виробництво – в Україні чи за кордоном.

Тільки держава, як уособлення українського народу, може мати право на монополії – законне право на природні, економічні, адміністративні й інші монополії.

Земля, по факту, зараз відібрана у її власників-селян (громадян).

Орендарі землі не збільшують плату за землю, неспроможні розвинути тваринництво й переробку та ніяк і ніколи не зможуть протидіяти природним чинникам, в  тому числі й засусі – вирішення цих проблем можливо тільки через суспільні підходи – об’єднання (кооперацію) власників землі, яке дасть і дешевий доступ до державних фінансових ресурсів, і спроможність реалізації зрошення, і відновлення тваринництва та переробки. 

Припинити (розірвати) орендні відносини, почати самостійно через об’єднання (кооперацію) обробляти власну землю – це суспільно необхідний процес, це суспільна націоналізація, це усуспільнення. Земля потребує націоналізації (усуспільнення) – повернення особисто кожному її власнику.

Держава не може допомагати унітарним власника (орендарям, бізнесменам) – це протирічить суті державності. Але держава повинна діяти в інтересах суспільного, в т.ч. суспільно-економічних утворень за участю українців-власників землі.

Якщо відбудеться концентрація землі в “одних руках” чи в межах села, чи в межах району чи монопольно в країні, то з’явиться суспільна необхідність націоналізації (усуспільнення) землі. Це вже не раз відбувалося в історії людства і, зокрема, нашої країни.

Щоб не допускати такого витратного обігу землі, владі необхідно усвідомити, що Україні потрібні прогресивні земельні відносини в інтересах українців-власників землі, а не закон щодо обігу землі (про ринок землі), який спрямований на концентрацію землі і обезземелення українців. Тому всі, хто хоче скуповувати землю, повинні розуміти, що потім земля буде відібрана(усуспільнена) в інтересах українського народу.

Приклади необхідності націоналізації можна продовжувати. Націоналізація (усуспільнення) як суспільна потреба, як суспільна необхідність, як суспільна справедливість, як економіко-суспільна необхідність (в тому числі припинення недержавних монополій) стає суспільно-економічним механізмом відновлення та розвитку держави Україна.

Якщо повернутися до землі як матеріальної основи держави, то тут є наступне єдине чітке бачення.

Наполегливі потреби суспільства повинні бути й будуть задоволені, зміни, продиктовані суспільною необхідністю, самі прокладають собі шлях і рано чи пізно пристосують законодавство до своїх інтересів! – ця теза перевірена не раз  впродовж тисячоліть. Ця теза є відповіддю, чи необхідно українцю-власнику землі боротися (відстоювати) право розривати договір оренди за власним волевиявленням – так, необхідно.

Моя діяльність, наша діяльність як Всеукраїнського Об’єднання Власників Землі – інформувати про природне (конституційне) право власника землі розривати договір оренди за власним волевиявленням та самостійне господарювання (в тому числі й за підтримки Держави) – будуть все більше й більше робити націоналізацію землі (усуспільнення діяльності на землі) “суспільною необхідністю”, проти якої безсилі всякі міркування про права власності орендаря та права за договором оренди землі чи емфітевзису.

P.S. В українській вікіпедії написано “Націоналізація — вилучення з приватної власності осіб у власність держави землі”. В російській написано простіше “Национализация — передача в собственность государства”. Французська википедія пише “Une nationalisation (ou étatisation) est un transfert de la propriété privée vers la propriété publique”, що в перекладі значить “перехід від приватної власності до державної”.

На фоні російської й французької вікіпедії українська бреше! Нас і тут залякують, що націоналізація це саме вилучення у осіб (громадян), щоб ми не хотіли цього права, боялися цього слова, держава не змогла реалізувати це права в інтересах людей. Хоча націоналізація – це вилучення, викуп, прийняття у власність державою матеріальних чи нематеріальних активів чи пасивів (прав), в т.ч. – прийняття у власність збиткових підприємств, з метою забезпечення національної безпеки Держави чи в інтересах Держави (суспільства).

Долучайтеся до Всеукраїнського об’єднання власників землі, яке діє та діятиме виключно в інтересах власників землі. Ми єдині, хто:

  • за право розривати договори оренди землі;

  • за право вільного розпорядження землею;

  • за не переукладання договорів оренди;

  • за самостійне господарювання на власній землі;

  • за збільшення доходів від землі у її власників в 2-4 рази;

  • за Товариства власників землі.

Читайте: Націоналізація світла та газу!

Роман Головін, розробник і втілювач Народної земельної реформи

Источник публикации

КиевVласть

Теги: народная земельная реформа, национализация, усуспільнення, обобществление

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
12 квітня 2024 г. 15:00
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
Столична міськрада 11 квітня 2024 року внесла чергові зміни до бюджету Києва на 2024 рік, а також відкоригувала нову Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. Точний перелік всіх коригувань буде доступний після публікації цих документіві, адже депутати і чиновники погодили внесення до відповідних проєктів рішень численних правок безпосередньо перед їх розглядом в сесійній залі. Між тим, відомо, що дохідну частину бюджету було збільшено до 75,2 млрд гривень, видаткову – до 92,5 млрд гривень. Відповідно, додаткові 995 млн гривень планується витратити по програмі “Захисник Києва”, 79,9 млн – на обладнання опорних пунктів в межах столиці, 459,3 млн гривень – на різні соціальні виплати військовослужбовцям, 30 млн гривень – напряму нададуть Міністерству оборони України в якості субвенції тощо. Не обійшлося і без збільшення витрат на “цивільні” напрямки – ще 89,4 млн було виділено на ремонтні роботи на дорогах, 50,8 млн – на реконструкцію ліфтового обладнання в багатоповерхівках і т.д. Була відповідно відкорегована і нова Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. 
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
10 квітня 2024 г. 09:00
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
У 2023 році столична влада продемонструвала одні з найгірших результатів наповнення бюджету за рахунок оренди і приватизації комунального майна за останні роки. Як стало відомо, від такої оренди до міської скарбниці надійшло 33,9 млн гривень, що більш ніж в половину менше планових показників, а від продажу комунальної нерухомості – 81,9 млн гривень (плюс ще 18.9 млн гривень, які були перераховані у 2024 році), що набагато менше ніж у попередні роки. Судячи з усього, причиною таких скромних надходжень до міського бюджету є і повномасштабна війна, яка знизила бізнес-активність у столиці, і систематичні порушення процедур і законодавства з боку профільних чиновників КМДА, які кожного року обходяться киянам у десятки мільйонів гривень.