Кличко - єдиний голова Києва, який не відкрив жодної станції метро
Ось чому нинішня влада залишається єдиною за часи незалежності, яка за вже другу каденцію не ввела в дію жодної нової станції метро? Потреби немає? Ще й яка є. Раніше це робилося щороку як моїми попередниками, так і нашою адміністрацією.
У своєму архіві знайшов сюжет з програми “Обличчям до столиці” від 2 березня 1994 року. З нього видно, що ми не лише затвердили програму розвитку метрополітену до 2010 року, але й наполегливо її втілювали в життя.
Тоді, в 20-х числах березня 1994 року, ми опікувалися будівництвом метро в напрямку станцій “Лук’янівська” (відкрилась 30 грудня 1996 року, - KV) та “Герцена” (ця станція планувалась між “Лук’янівською” та “Дорогожичами”, поруч з КІМО, - KV), станцій “Позняки” та “Харківська” (обидві станції відкрились 28 грудня 1994 року, - KV).
Мої відвідування будівельних майданчиків метрополітену, були рутинною справою. Щонайменше двічі на рік я спускався під землю до метробудівців. Поблеми фінансування та забезпечення всього процесу будівництва метро було під моїм особистим контролем.
І хоча фінансові можливості міста були скромнішими, ніж тепер, ми їх вирішували. Метро будувалося і нові станції відкривалися. Чого і нинішній владі бажаю нарешті почати робити. Бо поки чуємо лише розмови та обіцянки.
До речі, раджу подивитися відео усієї програми, звідки цей епізод, за наступним посиланням. Такий екскурс в історію дозволяє побачити, чим жив тоді Київ, та відчути атмосферу міста, настрої людей, дізнатися про проблеми, які доводилися вирішувати столичній владі.
У телепередачі сюжети не лише про метро, а й про:
- думки виборців про парламентські вибори 1994 року;
- нові будови аеропорту “Жуляни” та залізничного вокзалу;
- соціально-економічний розвиток Києва;
- вирішення соціальних питань;
- підтримку легкої промисловості;
- відродження Контрактового ярмарку;
- театральне життя, премію “Пектораль”;
- першу в Україні школу Монтессорі тощо.
Читайте: Кличко: На протяжении трех лет мы планируем построить две новые станции метро на Виноградарь и Кличко поговорил с китайскими инвесторами о метро на Троещину и слегка сел в лужу
Леонід Косаківський, київський міський голова, голова Київради, голова міської державної адміністрації в 1993 - 1998 рр
Источник публикации: Facebook автора