Кличко та його команда насправді зовсім не переймаються проблемами повеней в Києві
Наче й не було цьогорічних потопів, не заливало місто й не йшли під воду столичні вулиці й переходи.
Таке складається враження, коли читаєш проект рішення Київради про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку Києва на 2018-2020 роки, що була затверджена рішенням міської ради від 21.12.2017 року. З цим документом можна ознайомитись на сайті КиевVласть.
І хоча проблема зливової каналізації стоїть дуже гостро, вона відображена в даному проекті дуже скромно, нібито нічого й не сталося.
Тоді, влітку, влада бідкалась, що стан дощової каналізації незадовільний, вона, мовляв, тривалий час не ремонтувалась і не оновлювалася. Як завжди - кивала на попередників. Й клятвенно обіцяла здійснити реконструкцію системи стокової каналізації на найбільш проблемних вулицях, її заміну на цих ділянках.
Таких найбільш проблемних місць КК “Київавтодор” на той час нарахував близько 30.
Здавалося б, після таких гучних заявок чиновників, робота б мала там закипіти. А що ж ми бачимо в тому рішенні, яке вноситься КМДА на розгляд міських депутатів?
А практично нічого. Посудіть самі.
У розписі капітальних вкладень на 2019 рік по “Київавтодору”, який є балансоутримувачем системи зливової каналізації, значаться лише три об’єкти з неї:
-
реконструкція мережі дощової каналізації на території, що прилягає до Печерської лаври (2018-2020 рр). У наступному році передбачено 17775,6 тис. гривень (кошторисна вартість — 94678,8 тис. гривень, вже використано 20694,4 тис. гривень);
-
реконструкція дощової каналізації на Броварському проспекті від вулиці Андрея Шептицького до мосту Метро (2018-2020 рр, кошторисна вартість 189945,7 тис. гривень, використано 4570,5 тис. гривень, заплановано на 2019 рік 30000 тис. гривень);
-
реконструкція колектора дощової каналізації від вулиці Вересневої (ріг вул. Російської) до вул.Тростянецької у Дарницькому районі (05.2019-12.2019 рр, кошторисна вартість 6000 тис. гривень, використано 470 тис. гривень, передбачено на наступний рік 5000 тис. гривень).
Читайте: Затопленный Крещатик – жертва Густелева и коррупции
Не густо. Якщо взяти до уваги, що на балансі “Київавтодору” загалом 830,7 км закритої системи дощової каналізації, 29723 зливоприймальних колодязів та; 13772 оглядових колодязів, то ці плани просто сльози на фоні масштабів проблеми.
Може, якісь ще обсяги додадуться завдяки ремонту та будівництву доріг (їх в проекті п’ять позицій), де роботи по зливовій каналізації мали би бути запроектовані.
Але все одно це крихти. Якоїсь цілеспрямованої програми, концентрації зусиль для подолання цієї біди, не проглядається.
Тому депутатам, які будуть розглядати цю програму, є над чим попрацювати, суттєво її доповнивши.
Інакше наступного літа буде те саме, якщо не буде нічого конкретно зроблено для запобігання такої загрози.
Читайте: В Киеве насчитывается около 500 “бесхозных” ливневок
Леонід Косаківський, київський міський голова, голова Київради, голова міської державної адміністрації в 1993 - 1998 рр.
Источник публикации