Кияни не можуть передати інформацію про спожиті послуги в КП “Київтеплоенерго”
Передача показників лічильників для “Київтеплоенерго” увігнала киян в стресову ситуацію. На практиці це зробити було неможливо. “Київенерго” вже їх не приймає, а “Центр комунального сервісу” (ЦКС), що начебто “Ми на зв’язку”, виявився для цього недоступним. Телефон 247-40-40 не відповідав, годинами грала музика, яка навіть не переривалася звичним для таких сервісів повідомленнями “ваш дзвінок для нас важливий”, “залишайтесь на лінії”, “ваша черга ... ” і “до з’єднання з оператором залишилось … ”.
На сайті ЦКС були проблеми з реєстрацією, а коли це вдавалося, обіцяну кнопку “Внести показання лічильників”, як на цьому фото з інтернет-ресурсу ЦКС, знайти не вдавалося.
Сторінка сервісу на Facebook переповнена обурливими дописами мешканців міста, навіть іноді з використанням ненормативної лексики, але безрезультатно. З того боку олімпійський спокій та жодних хоча б видимих зусиль для виправлення ситуації. Про вибачення взагалі ніхто і не думав.
З першого числа усім, хто так і не зміг зафіксувати цифри на лічильнику, стали відповідати одне й те саме: “С 1 по 15 число передача показаний не проводится в связи с внесением их в счета этого месяца”. Таке собі витончене знущання над людьми.
Навіщо створювати зайві проблеми киянам? Важко було налагодити цю послугу - додати каналів зв’язку й просадити додаткових операторів - і нормальну роботу програмного забезпечення ЦКС?
Якщо в таких дрібницях у новоствореної структури облом, то чого чекати в більш серйозних питаннях? Справляються ж з цією “проблемою” інші служби. Показники по газу можна легко передати СМС, по електроенергії в автоматичному режимі по телефону, по воді “Київводоканалу” швидко і безболісно на сайті цієї структури без обов’язкової реєстрації. Як тепер будуть формуватися рахунки, якщо показники не прийняли? На око?
Леонід Косаківський, Київський міський голова, голова Київради, голова міської державної адміністрації в 1993 - 1998 рр.
Источник публикации: Facebook автора