п'ятниця, 22 листопада 2024 г.
Генеральна репетиція, або правила “в законі”

Генеральна репетиція, або правила “в законі”

Олександр Пліва

Підприємець, член Антикорупційної ради при Київському міському голові

Не знаю чому про це ніхто не написав раніше, але я особисто вважаю, що останнє засідання постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв'язку та реклами було доволі знаковим і вартим того, щоб окремо його прокоментувати.

Власне нічого дивного не сталося, просто шість столичних депутатів взяли та й відхилили правовий висновок Управління правового забезпечення діяльності Київської міської ради до проекту рішення Київської міської ради “Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 26 січня 2012 року № 20/7357 “Про затвердження Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті Києві” від 21.12.2016 № 08/231-5030/ПР.

Знаковість полягає в тому, що саме засідання відбулося в залі пленарних засідань, тривало кілька хвилин, а голосуванню передувала коротка доповідь голови комісії у якій Олексій Окопний відверто збрехав. Щоб пересвідчитись у цьому, пропоную порівняти ось ці його слова: “…фактично цей висновок не містить якихось конкретних зауважень і рекомендацій, вказує на недосконалість правового регулювання нашого державного, тобто Закону України “Про рекламу” та по формі нашого відповідного документу” (на відео з 09:50 https://youtu.be/JWZYgbyBSEQ), - з текстом документу, скани якого додаються. 

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

За бажання, кожен може сам пошукати там щось про недосконалість (тільки звертайте увагу на виділені фрагменти), а тут я наведу ось цю цитату, зміст якої дуже точно відображає мою особисту точку зору: “Проект рішення не позбавлений і інших недоліків, але з огляду на висловлені концептуальні зауваження до нього зупинятися на них не вважаємо за потрібне”.

З того, що на жодного з присутніх депутатів не справили враження ні посилання у висновку на статтю 19 Конституції України, ні застереження про відсутність у Київської міської ради повноважень на затвердження правил розміщення реклами, ні більш ніж чітке формулювання у останньому реченні : “…проект рішення не відповідає вимогам законодавства”, - можна зробити припущення, що вони з ним або просто не були ознайомлені, або ж хтось їх раніше переконав, що на це можна не зважати і для столиці закони не написані.

Тож висновок був відхилений цією постійною комісією одноголосно, так само як свого часу були відхилені зауваження Державної регуляторної служби України про необхідність приведення проекту рішення у відповідність до діючого законодавства комісією з питань торгівлі, підприємництва та регуляторної політики. А більш ніж слушні зауваженя до проекту юридичного управління апарату КМДА просто кудись поділися в процесі його "доопрацювання"... 

Складається враження, що частина столичних обранців просто не зрозуміє (або вперто не хоче розуміти), що місцеве самоврядування в Україні - це гарантоване державою право та реальна здатність територіальної громади, – у їх випадку жителів Києва - самостійно або під відповідальність органів та посадових осіб місцевого самоврядування вирішувати питання місцевого значення В МЕЖАХ КОНСТИТУЦІЇ І ЗАКОНІВ УКРАЇНИ, які ухвалює зовсім не Київська міська рада. І якщо якісь з них таки де досконалі, то варто докладати свої компетенції до того щоб змінювати їх на краще, а не голосувати за “правила” місцевого розливу виписані під конкретних замовників, навіть якщо їхні інтереси вправно представляють колись кращі юристи країни.

Тому після цієї “репетиції” в залі пленарних засідань у мене залишилось лише одне запитання – чи наважиться хтось з тих депутатів Київради, котрі добре знають право(ду), сказати як все є насправді своїм колегам у день голосування (не залежно від його результатів), чи так і голосуватимуть під кон’юктурну брехню?  

Олександр Пліва, підприємець, член Антикорупційної ради при Київському міському голові

Джерело

КиевVласть

 

Теги: новости киева, КМДА, Олександр Пліва, член Антикорупційної ради при Київському міському голові, правила розміщення реклами

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
12 квітня 2024 г. 15:00
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
Столична міськрада 11 квітня 2024 року внесла чергові зміни до бюджету Києва на 2024 рік, а також відкоригувала нову Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. Точний перелік всіх коригувань буде доступний після публікації цих документіві, адже депутати і чиновники погодили внесення до відповідних проєктів рішень численних правок безпосередньо перед їх розглядом в сесійній залі. Між тим, відомо, що дохідну частину бюджету було збільшено до 75,2 млрд гривень, видаткову – до 92,5 млрд гривень. Відповідно, додаткові 995 млн гривень планується витратити по програмі “Захисник Києва”, 79,9 млн – на обладнання опорних пунктів в межах столиці, 459,3 млн гривень – на різні соціальні виплати військовослужбовцям, 30 млн гривень – напряму нададуть Міністерству оборони України в якості субвенції тощо. Не обійшлося і без збільшення витрат на “цивільні” напрямки – ще 89,4 млн було виділено на ремонтні роботи на дорогах, 50,8 млн – на реконструкцію ліфтового обладнання в багатоповерхівках і т.д. Була відповідно відкорегована і нова Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. 
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
10 квітня 2024 г. 09:00
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
У 2023 році столична влада продемонструвала одні з найгірших результатів наповнення бюджету за рахунок оренди і приватизації комунального майна за останні роки. Як стало відомо, від такої оренди до міської скарбниці надійшло 33,9 млн гривень, що більш ніж в половину менше планових показників, а від продажу комунальної нерухомості – 81,9 млн гривень (плюс ще 18.9 млн гривень, які були перераховані у 2024 році), що набагато менше ніж у попередні роки. Судячи з усього, причиною таких скромних надходжень до міського бюджету є і повномасштабна війна, яка знизила бізнес-активність у столиці, і систематичні порушення процедур і законодавства з боку профільних чиновників КМДА, які кожного року обходяться киянам у десятки мільйонів гривень.