Дорога в міністерство за 330 млн грн від “Макдональдсу” і “КЛО”
… Спочатку заходять філантропи з грішми, а вже за ними — "Кока-кола" і "Макдональдс" з інтересами Джорджа Сороса (Дьердя Шварца).
Наша версія: Наталія Форсюк призначена заступницею міністра Мінінфраструктури за квотою партії “Голос”. Її зв’язує спільна робота в “Трансперенсі Інтернешнл Україна” з Ярославом Юрчишиним, який став заступником голови партії Вакарчука. Саме відстоювання інтересів транснаціональних корпорацій при освоєнні 80 млрд грн бюджету 2020 р. на ремонт доріг є головною метою групи посадових осіб зі Львову, які опанували “хлібні посади” в Кабміні Олексія Гончарука після вдалих грантових проєктів лобіювання інтересів інженерно-дорожньої мафії часів Гройсмана.
Заступник голови партії “Голос” Ярослав Юрчишин, історик за фахом, разом зі своєю колежанкою і юристкою за фахом Наталією Форсюк, очевидно, домовились з Прем’єром Олексієм Гончаруком “розпиляти” 80 млрд грн на ремонті доріг і прикритись послугами експертів-консультантів Мінрегіону (про це вже писали ЗМІ).
Суть в тому, що Наталія Форсюк просуває корупційну схему заміни державних органів держархбудконтролю на комерційних інженерів-консультантів саморегулівної Гільдії інженерів, а також скасування дозвільної документації та контрольно-наглядових заходів перевірки об’єктів автодорожнього будівництва. Крім того, за 5% від вартості будівельних робіт контроль за ремонтом доріг будуть проводити інженери-консультанти і ті, хто вже опанував схему лобіювання інтересів бізнесу на дорогах Київщини.
Саме спільна діяльність в ГО “Трансперенсі Інтернешнл Україна” та львівські корені Форсюк і Юрчишина з новим Віце-Прем’єром Денисом Шмигалем, дають можливість провернути грандіозну аферу по освоєнню за 2020 рік 80 млрд грн на ремонтах доріг з пафосною назвою “Сшити країну”. Першу постанову Кабміну в цьому напрямі вже прийняли (див. слайд 1).
Яким чином члени партії Вакарчука та КП “Київавтодор” сшивали для Наталії Форсюк костюм заступниці міністра Мінінфраструктури, в нашому матеріалі:
Нічого особистого – лише бізнес транснаціональних корпорацій…
Від простої юристки до експерта в будівництві автодоріг – шлях до міністерства. Співпраця Наталії Форсюк з “євроінтегратором” Юрчишиним, в інтересах бізнесу, можна прослідкувати на прикладі будівництва ресторану “Макдональдс” (McDonalds) з розширенням (реконструкцією) багатопаливної заправки “КЛО” (KLO) за адресою: Кільцева дорога, 14-В (на повороті до м. Вишневе).
Так, під виглядом “експертування” капітального ремонту дорожнього одягу Кільцевої дороги, дотична до “Трансперенсі Інтернешнл Україна” ініціатива прозорості на дорогах “CoST” фактично супроводжувала і прикривало своїми звітами цей широкомасштабний ремонт в період з 2016 по 2019 роки. Саме Наталія Форсюк була керівником цієї організації в зазначений період. На нашу думку, для задоволення інтересів міжнародних комерційних структур, а не для підвищення якості робіт чи контролю витрат проведено консультації та інжиніринг під дахом “Трансперенсі Інтеренешнл Україна”, яким в момент верифікації керував Ярослав Юрчишин (див. слайди 2-6 Верифікованого звіту).
Схема розміщення дороги і назва “капітальний ремонт дорожнього одягу” свідчить, що ніякого “будівництва дороги” фактично не відбувалось – існуюча частина Кільцевої дороги розширювалась і проектувалась до повороту на місто Вишневе, за нашою версією, лише заради Макдональдсу і КЛО, яким не вистачало території для інженерно-транспортного забезпечення свого функціонування. Саме тому міжнародна грантова організація з орбіти Сороса взялась допомогти американським партнерам реалізувати стартап “гамбургер в бензині замість шляхопроводу”.
Сам факт суміщення автозаправки і кафе до 25 п/місць є типовим для придорожніх об’єктів, але експеримент для “тубільців” полягав у розміщенні на транспортній розв’язці замість шляхопроводу (транспортної розв’язки) лише комерційних об’єктів торгівлі. Це, на нашу думку, свідчить про лобіювання інтересів бізнесу та імітації перевірок задля видимості міжнародного контролю. Про яку антикорупційну прозорість можна говорити, якщо верифікатори самі не знають норм і правил для об’єктів транспортної інфраструктури.
На слайдах 7-9 показано фрагмент Генерального плану м. Києва і ортофотоплани “до і після” ремонту дороги в районі повороту на м. Вишневе. Суміщені координатні космічні знімки і аналіз нами матеріалів топо-геодезичних вишукувань, свідчать, що основним “досягненням” ремонту цієї частини Кільцевої дороги є саме поява “заправки з МаКом”.
Не дивлячись на суцільні порушення Державних Будівельних Норм під час будівництва багатопаливного автозаправочного комплексу з фаст-фудом, містобудівне перетворення території на повороті в сторону міста Вишневе ніким не контролювалось і вплив ремонтних робіт проводився лише на папері, оскільки Ярослав Юрчишин і Наталія Форсюк є так званими представниками Сороса, вважаю, що їхні рекомендації та висновки були гарним прикриттям та механізмом легалізації дорожнього будівництва всупереч міжнародним стандартам FIDIC щодо транспарентності проєктних і фінансових документів.
Дорога від проспекту Перемоги до повороту на Вишневе відремонтована за понад 330 млн грн бюджетних грошей без перевірки геологічних вишукувань та обсягів будівництва на відповідність нормативним показникам та фактичним витратам, про що пишуть самі “верифікатори”. Тобто, не маючи достатньої інформації про реальні роботи, юристи замінили собою інспекторів дорожнього контролю, фахівців-інженерів, архітекторів, будівельників та запровадили новий тип перевірок у вигляді КОНСУЛЬТАЦІЇ. Цей досвід підхопили в “зеленій команді” та будуть впроваджувати експеримент по всій країні.
В самому Верифікаційному звіті автори вказують, що замовник не надав в повному обсязі всіх проєктних матеріалів та кошторисів, але висновки “грантоїдів” позитивні. Інакше й бути не може, оскільки вони ж просто консультаційні послуги надають і безкоштовно. Лише Сорос знає, скільки коштують такі псевдоперевірки і контрольні заходи від історика та юристки (див. слайди 10-13).
А що втратила громада Вишневого, Софіївської Борщагівки, кияни (жителі Борщагівки) після повної “закупорки” горловини проблемного повороту і влаштування додаткового гальмівного і розворотного майданчиків Макдональдсу замість повноцінної транспортної розвязки із шляхопроводом? Вже не кажучи, що фіктивний контроль з боку “CoST”, та інформація ЗМІ про ухиляння від податків (пов’язаних з КЛО бізнес-структур) кидає тінь на самих прозорих антикорупціонерів та їхні наміри впроваджувати принцип консультацій замість жорсткого контролю та нагляду за суб’єктами містобудування (див. слайд 14).
Президент і Прем’єр-міністр довірять витрачати 80 млрд грн протягом березня-листопада 2020 року зграї шахраїв з Міністерства інфраструктури і їхнім партійним друзям та землякам з Мінрегіону, а зараз точиться боротьба за суми “відкату” новим смотрящим інженерно-будівельної мафії.
Слайд 1. Постанова КМУ щодо програми “Сшити країну”:
Слайд 2. Досвід Верифікації Наталії Форсюк на дорогах Київщини:
Слайд 3. Схема та основні показники проекту капітального ремонту Кільцевої дороги
Слайд 4. Передбачені проектом види робіт.
Слайд 5. Передбачені проектом види робіт.
Слайд 6. Що саме збудували в результаті ремонту Кільцевої дороги
Слайд 7. Схема Генплану м. Києва і ділянка ремонту дороги.
Слайд 8. Ортофотоплан “до ремонту дороги” без фаст-фуду і багатопаливної заправки
Слайд 9. Ортофотоплан “після ремонту” дороги з Макдональдсом і КЛО
Слайд 10. Висновки “CoST” щодо міцності та надійності
Слайд 11. Висновки “CoST” щодо фінансової відповідності
Слайд 12. Свідчення неповноти даних і відсутність доступу консультантів до інженерних вишукувань.
Слайд 13. Свідчення неповноти даних і відсутність доступу консультантів до інженерних вишукувань.
Слайд 14. Інформація про співпрацю і роботу КЛО
Віктор Глеба, незалежний експерт з державного управління у галузі містобудування, член-кореспондент Української академії архітектури, доцент кафедри, доктор філософії, громадський діяч