Ігор Сабій: “Свобода” наполягатиме на створенні коммунального транспортного перевізника на Київщині”
Комунальне підприємство цілком здатне забезпечити якісну роботу громадського транспорту на Київщині. Крім того, регіонові варто поступово відмовлятися від хаотичних приватників та ненадійних маршруток.
Про це у інтерв’ю KV розповів очільник Київської обласної партійної організації ВО “Свобода” Ігор Сабій.
За його словами, стратегічні підприємства мають бути власністю громади, і громадський транспорт області також. Нині він зосереджений у руках приватних перевізників.
Читайте: Ігор Сабій: “Кандидат від “Свободи” – це людина ідейна та фахова”
“Ми вважаємо, що стратегічні підприємства мають бути власністю громади. Не може від волі однієї людини залежати все місто. Ще одна спільна програмна позиція – створення обласного комунального автотранспортного підприємства. На превеликий жаль, величезна проблема доїхати з усіх пристоличних ОТГ до Києва. Вирішенням ми бачимо створення КП, яке здатне закупити великогабаритні автобуси і здійснювати перевезення. Це працює у Києві, це працює ще краще у Івано-Франківську, де взагалі водії, якщо раніше тікали з КП до приватників, зараз тікають навпаки до комунальних підприємств, адже там зручніше і приємніше працювати. КП може вирішити питання безпеки та комфорту перевезення людей", – сказав Сабій.
Додав очільник обласного осередку партії “Свобода” і пункт про недопущення концесії та приватизації комунального майна через погані приклади, що вже траплялися у інших регіонах країни.
“[Пункти, з якими “Свобода” йде на вибори – це] …перш за все упорядкування будівництва, недопущення незаконних забудов, вирубки зелених зон. Вирішення питання водовідведення: необхідно спрямовувати кошти на будівництво мереж водопостачання та водовідведення. Спільним є те, що "Свобода" проти приватизації або концесії комунальних мереж – водоканалів, тепломереж. Є досвід того, як концесіонер приходить, збирає гроші з людей, а за газ не розраховується. Подібна проблема була у Шепетівці Хмельницької області. Концесіонер так само зібрав плату, не розрахувався перед "Нафтогазом", і увесь міський бюджет мав піти на розрахунки по газових боргах”.
Читайте: Ігор Сабій: “Громади ризикують знов стати дотаційними”
Фото: KV