четверг, 23 ноября 2017 г.
Відмінники і двієчники. Авторитет у класі

Відмінники і двієчники. Авторитет у класі

Аня Нижник

"Юн-прес"

Бути лідером у класі, напевно, мрія кожного у школі. Адже, зізнайтеся, як було би приємно ввійти до кабінету і одразу ж відчути: ти - авторитет серед своїх товаришів.

Проте усім відомо, що з самого початку створення системи оцінювання у школах почало відчуватися розшарування учнів за їхньою успішністю: відмінників виділяли серед двієчників і хорошистів, усілякими шляхами їх заохочуючи. А учні, що вчилися менш старанно, або просто не могли зрозуміти предмет, демотивовувалися доганами та публічними осоромленнями на батьківських зборах.  Така дискримінація неідеальних дітей діє й досі і, здається, ніхто не планує її зупиняти.

Матеріал створено в рамках Проекту “Юн-Пресс-KV”  

Проте, бути авторитетом для однокласників і улюбленцем вчителів - різні речі. Отримати визнання однолітків зазвичай важче, адже тут тебе судитимуть не за знанням особливостей онтогенезу і багажем робіт для Малої академії наук, а саме за вмінням бути лідером компанії і оживити навіть найнудніше зібрання зубрилок та повних інтровертів.

Подписывайтесь на новости «КиевVласть»
 

Я вважаю себе авторитетом у класі, при цьому я відмінниця, проте нестереотипна. Якщо предмет не здається цікавим для мене і, відповідно, погано засвоюється, я, безперечно, скористаюсь допомогою друга на найближчій контрольній. Проте в предметах, які я добре знаю, з радістю допоможу однокласнику, який потребує моєї допомоги чи, бодай, підказки. За існування взаємодопомоги в класі у вас не виникне конфліктів з однокласниками.

Без підтримки моїх шкільних друзів я навряд чи стала би президентом своєї школи. І вони знають, що я також підтримаю їх в будь-якій ідеї.

Саме у старших класах дуже гостро стає проблема злагоди в відносинах дітей.

Лідерам класу досить легко знайти спільну мову з іншими школярами, окрім, хіба що, тихих дітей, ім’я яких іноді навіть забуваєш чи, називаючи відсутніх у класі, навіть не звертаєш уваги на порожню парту позаду тебе, адже звідти як не було нічого чутно, так і залишилося. Варто заохочувати таких дітей до спілкування і завжди давати їм шанс - запрошувати на прогулянки, чи, щонайменше, попросити скласти компанію в їдальні за обідом.

А якщо дитина - новачок, то в більшості випадків їй важко не те, що стати лідером, а взагалі вловити темп шкільного життя.

Більш конфліктними членами класу зазвичай є проблемні підлітки, яких більш, ніж достатньо у кожній школі. Таких, на мою думку, потрібно частіше заохочувати і хвалити, адже їх поведінка може бути викликана недостачею уваги і опіки батьків і, відповідно, бажанням заявити про себе.

Матеріал створено в рамках Проекту “Юн-Пресс-KV”  

Анна  Нижник, “Юн-прес”

КиевVласть

Теги: новости киева, учеба, дискриминация, лидерство, оценки

четверг, 23 ноября 2017 г.
18:45
В 2018 Украина планирует войти в ТОП-20 стран Doing Business по индикатору получения разрешений на строительство
18:27
С начала года в Киеве погибло во время пожаров 45 человек
18:05
Кличко предлагают избавиться от всех памятников времен СССР
17:45
ТРК “Киев” переедет на Сырец (фото)
17:26
“Киевский метрополитен” подтвердил факт своего сотрудничества с “Укрсоцбанком”
17:05
СК “КРОНА” стала партнером "Укроборонсервис" по добровольному медицинскому страхованию
16:45
С марта "Укртелеком" не будет принимать телеграмм
16:27
Мужчина пытался вывезти из Чернобыльской зоны на мотоцикле 200 кг металлолома
16:09
С 10 декабря пассажирские поезда будут курсировать по новому расписанию
15:46
Два жилых многоквартирных дома выгорели в Демидове Киевской области (фото, видео)
15:28
Владимир Назаренко просит наказать главного архитектора Киева
15:06
Полиция Киевщины остановила пьяного водителя с наркотиками и без документов
14:45
Ночью по двум адресам в Подольском районе пылали МАФы
14:26
В сети Instagram появился аккаунт Чернобыльской АЭС
14:02
Кличко просят запретить “Киевтранспарксервису” передавать парковки третьим лицам
13:49
Прокопив получил командировочные и укатил на три дня в Брюссель
Календарь событий