п'ятниця, 13 грудня 2024 г.
Дискредитація СЕО Комплексної схеми транспорту Києва йде повним ходом, або Оцінювання чорної кішки у повній темряві

Дискредитація СЕО Комплексної схеми транспорту Києва йде повним ходом, або Оцінювання чорної кішки у повній темряві

Вероніка Агеєва

Корінна киянка

4 лютого у газеті “Хрещатик” анонсовано початок громадського обговорення першого етапу стратегічної екологічної оцінки (СЕО) Комплексної схеми транспорту Києва і його приміської зони.

На першій стадії обговоренню підлягає обсяг завдання на майбутню оцінку: що, як, і якими методами у Комплексній схемі транспорту має бути оцінено. Фактично обговорюється технічне завдання для експертів на виявлення екологічних наслідків запропонованих у проекті “нового” Генерального плану Києва та пов’язаних з ним рішень транспортних проблем міста і приміської зони.

На другій стадії СЕО має бути проведено експертне визначення екологічних наслідків для Києва від реалізації запропонованої Комплексної схеми транспорту. Результати СЕО вплинуть на Генеральний план і розвиток Києва протягом багатьох наступних десятиліть.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Потрібно відзначити, що, станом на сьогодні, основним отруювачем повітря у Києві є транспорт. І то далеко не єдина транспортно-екологічна проблема Києва і киян, яку має вирішувати Комплексна схема транспорту.

Але, у відповідності до діючого законодавства, стратегічні екологічні наслідки запровадження нової комплексної схеми транспорту будуть оцінюватись експертами, відповідно до вимог заявленого і оплаченого обсягу замовлення. Обсяг представлено у “Заяві про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки Комплексної схеми транспорту міста Києва у складі інтегрованого плану розвитку транспортної інфраструктури міста Києва та його приміської зони”. Заява знаходиться на сайті Департаменту містобудування та архітектури Київської міськдержадміністрації (КМДА) у розділі “Громадські слухання” – підрозділ “Громадські обговорення 2020 рік”.

Біда у тому, що, ознайомившись із розміщеною на сайті “Заявою про визначення обсягу СЕО”, ми не отримали можливості порівняти встановлений даною заявою обсяг оцінювання екологічних наслідків Комплексної схеми транспорту з самою “Комплексною схемою транспорту”, адже цього документу немає у відкритому доступі. Бо за інформацією, поданою газетою “Хрещатик”, вона все ще знаходиться в процесі розробки!

А без цього неможливо визначити достатній обсяг вимог щодо того, як цю “Комплексну схему транспорту…” будуть перевіряти і оцінювати, та як зробити передбачені законом зауваження і пропозиції.

Обговорювати обсяг екологічного оцінювання наслідків для Києва від запровадження невідомого документа містобудівного планування – це ситуація, яку немає з чим порівняти! Такого ще не бувало. І, якщо ми це робимо, то це вже патологія свідомості.

Можливо, саме тому це відбувається раз за разом (у Києві – багатократно) і проходить без наслідків. Єдиним наслідком стає девальвація сенсу і дискредитація змісту самої ідеї екологічного оцінювання містобудівної діяльності.

А кожен цикл безпредметного і безсенсового екологічного оцінювання стає черговим кроком дебілізації нашого суспільства.

Поки що ми обмежились інформаційними запитами до основних діючих осіб київського містобудування, яким підвідомче актуальне СЕО, щоб визначити їх персональне ставлення до цього неподобства:

Інформаційні запити – у фотогалереї. До речі, у Свистунова – запит не прийняли!

У вівторок, 18 лютого, який може виявитись останнім днем “громадського обговорення” визначеного заявою обсягу стратегічної екологічної оцінки Комплексної схеми транспорту міста Києва, громадськість планує відвідати Департамент містобудування та архітектури КМДА, щоб здійснити останню спробу доступу до матеріалів, які є об’єктом оцінювання. Щоб переконатися, чи вони взагалі є, навіть якщо вони недороблені.

А то може виявитись, що ми обговорюємо обсяг оцінювання “чорної кішки у повній темряві”.

Читайте: В КГГА за 2 млн гривен заказали оценку еще не разработанных документов

Вероніка Агеєва, корінна киянка

КиевVласть

Теги: новости киева, виталий кличко, александр свистунов, сергей броневицкий, комплексная схема транспорта киева, стратегические экологическая оценка комплексной схемы транспорта киева

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
12 квітня 2024 г. 15:00
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
Столична міськрада 11 квітня 2024 року внесла чергові зміни до бюджету Києва на 2024 рік, а також відкоригувала нову Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. Точний перелік всіх коригувань буде доступний після публікації цих документіві, адже депутати і чиновники погодили внесення до відповідних проєктів рішень численних правок безпосередньо перед їх розглядом в сесійній залі. Між тим, відомо, що дохідну частину бюджету було збільшено до 75,2 млрд гривень, видаткову – до 92,5 млрд гривень. Відповідно, додаткові 995 млн гривень планується витратити по програмі “Захисник Києва”, 79,9 млн – на обладнання опорних пунктів в межах столиці, 459,3 млн гривень – на різні соціальні виплати військовослужбовцям, 30 млн гривень – напряму нададуть Міністерству оборони України в якості субвенції тощо. Не обійшлося і без збільшення витрат на “цивільні” напрямки – ще 89,4 млн було виділено на ремонтні роботи на дорогах, 50,8 млн – на реконструкцію ліфтового обладнання в багатоповерхівках і т.д. Була відповідно відкорегована і нова Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. 
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
10 квітня 2024 г. 09:00
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
У 2023 році столична влада продемонструвала одні з найгірших результатів наповнення бюджету за рахунок оренди і приватизації комунального майна за останні роки. Як стало відомо, від такої оренди до міської скарбниці надійшло 33,9 млн гривень, що більш ніж в половину менше планових показників, а від продажу комунальної нерухомості – 81,9 млн гривень (плюс ще 18.9 млн гривень, які були перераховані у 2024 році), що набагато менше ніж у попередні роки. Судячи з усього, причиною таких скромних надходжень до міського бюджету є і повномасштабна війна, яка знизила бізнес-активність у столиці, і систематичні порушення процедур і законодавства з боку профільних чиновників КМДА, які кожного року обходяться киянам у десятки мільйонів гривень.