неділя, 15 грудня 2024 г.

Максим Борозенець: “Щастя району залежить від стратегії цілого міста”

Максим Борозенець: “Щастя району залежить від стратегії цілого міста”

Максим Борозенець – підприємець та військовий, який одним з перших пішов у АТО в 2014 році. Вже 5 років він працює над розбудовою інфраструктури столиці у транспортній комісії Київради. Він розповів, чому балотується у депутати, які рішення для Святошина пропонує і як позбутися маршруток у Києві.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

- Пане Максим, ви є депутатом Київради поточного скликання і давно вивчаєте місцеве самоуправління. Що привело вас у політику?

- Я вирішив піти у політику наприкінці моєї служби в АТО. Нашим батальйоном, який формувався з київської територіальної оборони, опікувались лише кілька депутатів, одним з яких був Сергій Гусовський. Великого бажання йти в політику в мене не було, хоч я завжди був активним громадянином. Але коли я познайомився з паном Сергієм, я повірив, що у наших силах змінити щось у місті на краще.

Я щасливий, що провів 5 років у команді, яка, будучи в опозиції, здійснила багато корисного. За весь цей час, працюючи в транспортній комісії, я побачив стан транспортної системи міста і зрозумів шляхи вирішення проблем. У цей період я вступив та закінчив аспірантуру при Академії, пройшов перший етап захисту дисертації, яка стосується транспортної системи столиці.

- Які основні транспортні проблеми міста, і як їх вирішити?

- Транспортна система – багаторівнева, розгалужена. Потрібно враховувати всі її сектори та напрямки їхнього розвитку. Наприклад, будувати нові лінії чи продовжувати вже наявні? Розмови йдуть про кілька станцій на Виноградар, говорять про метро на Троєщину. Але існують думки, що на Троєщині потрібне не метро, а декілька ліній швидкісного трамваю.

Останні два роки ми говоримо про те, щоб позбутися маршруток у Києві. Це станеться тоді, коли ми закупимо достатню кількість комфортного та зручного громадського транспорту. Зробимо його доступним, якісним, екологічним та безпечним. Сьогодні важко відповісти, скільки саме одиниць громадського транспорту нам потрібно. До того ж, Київ купує транспорт через складну систему посередників, що призводить до суттєвого удорожчання, а це все кошти місцевого бюджету, наші з вами кошти.

Боротися з проблемою маршруток тим складніше, що далеко не всі з них працюють офіційно. Кілька років тому перевірка на в’їздах до Києва показала, що до міста щодня заїжджало близько 10 000 нелегальних рейсів. Вони не сплачують податки, забруднюють повітря і завантажують трафік, а також підвищують небезпеку перевезень. Цю ситуацію необхідно змінювати повністю, замінюючи таких перевізників громадським якісним транспортом.

- У межах роботи в Київраді ви також займалися питаннями реклами.

- Я входив до робочої групи, яка близько півроку розробляла правила розміщення зовнішньої реклами у м. Києві. Ми розробили класифікатор рекламоносіїв та правила розміщення зовнішньої реклами. Крім того, були проведені роботи щодо демонтажу незаконних рекламних конструкцій у місті. Тож зміни у зовнішньому вигляді Києва після такого очищення вражають.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм

- Чому ви балотуєтесь у Святошинському районі? Які проблеми району плануєте вирішувати?

- Я киянин 22 роки, з них 7 – святошинець, тому чітко визначаю “больові точки” нашого району. Серед головних проблем Святошина – багатокілометрові затори на проспекті Перемоги та Кільцевій дорозі; погане транспортне сполучення з центром Києва.

Окреме питання, яке потребує нагального втручання місцевої влади, – скандальні забудови, які не враховують соціальну інфраструктуру міста. Забудова – це добре, але лише тоді, коли вона є продуманою.

Втім, я вважаю, що неможливо побудувати щастя в окремо взятому районі. Лише за умови стратегічного підходу до змін у Києві можна забезпечити помітні позитивні зрушення у кожному районі міста. Саме Стратегія міста повинна об’єднати усі райони столиці у прагненні до якісних змін.

- Яке головне стратегічне рішення для Києва сьогодні?

- Нам вкрай потрібно прийняти Закон про столицю. Без нього мер – це лише візитівка, а КМДА як виконавчий орган Київради – бутафорія. Наразі депутати не мають жодного впливу на голів комунальних підприємств та департаментів. Ми розробляємо міські програми, але деякі з них виконуються лише на 5%. Це питання політичної відповідальності, яке, на жаль, у Києві залишається відкритим.

- Чим для вас є Київ і яким ви бачите його через 5 – 10 років?

- Для мене Київ – це старовинне місто. Коли я гуляю Києвом, я завжди думаю, скільки історичних подій трапилося в цих місцях. З’являється відчуття гордості.

У майбутньому я хочу, щоб Київ став сучасною столицею. Містом, де якість життя відповідає західним стандартам, де містяни пишаються своїм районом, своєю вулицею, де вулицями рухається класний громадський транспорт. Містом, де всі себе почувають у безпеці, де чисте гарне повітря, де зручні місця дозвілля, а туристи, іноземці, фотографуються не на тлі занедбаних будівель і ям на дорозі, а поруч з історичними славетними місцями і почувають себе так само комфортно, як і в європейських столицях. Саме такого майбутнього я для нашого міста прагну, і певен, що наша команда це здатна втілити у життя.

Довідка: Максим Борозенець народився 1965 року в селі Дубина Вінницької області. Навчався у Харківському Авіаційному Інституті за спеціальністю “Системи автоматичного управління літальних апаратів”. Аспірант кафедри регіонального управління, місцевого самоврядування та управління містом Національної академії державного управління при Президентові України.

Приватний підприємець, заступник директора ТОВ “Фруктона-ВН” (2016 – 2020). Учасник бойових дій (2014 – 2015). Депутат Київської міської ради VIIІ скликання.

Максим Борозенець балотується до Київради в 11-му окрузі у Святошинському районі.

Читайте: Євген Васілі: “Депутат Київради – це громадський діяч, а не людина в золотому кабінеті”

Фото: сайт "За Майбутнє"

Джерело: “За Майбутнє

КиевVласть

Вероніка Злацька

Теги: новости киева, новини києва, транспорт, мнение, позиция, За майбутнє, святошино, за майбутне, вибори, місцеві вибори, святошинський район, максим борозенець, борозенець

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій