Кіношники придумали, як боротись із хамством в кінотеатрах
Molodiya Festival спільно з мережею кінотеатрів Планета Кіно, Sabai Creative Hub та Kyiv Academy of Media Arts оголошують конкурс соціальної відеореклами "ХТО КУЛЬТУРНИЙ — ТОМУ Й КІНО".
Про це KV повідомили организатори акції
"На перший погляд, ця проблема має невелике значення у порівнянні з іншими подіями у країні, та, на нашу думку, позитивні зрушення у соціальному чи економічному секторі неможливі без підвищення загального культурного рівня громадян. Ми хочемо почати з малого — змінити ставлення людей одне до одного під час перегляду кіно, і таким чином зробити перші кроки до взаємоповаги людей у суспільстві. Чому кіно? Тому що саме у темряві кінозалу, коли здається, ніби тебе ніхто не бачить, людина відкрито демонструє свій культурний рівень та своє ставлення до інших", - кажуть організатори.
Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Facebook
Завдання конкурсу — створити соціальний ролик, котрий спонукав би українців замислитися над тим, як вони поводяться у кінозалі.
"Погодьтеся, нікому не подобається, коли крізь темряву кінотеатру тебе засліплює світло сусідського смартфону, а компанія на кілька крісел вище перекрикує навіть Ґодзіллу. Навіть Дарт Вейдер поважає своїх ворогів більше, аніж ми своїх сусідів по кіно. Якщо ми навчимося поважати одне одного, ми навчимо світ поважати нас", - зазначили в оргкомітеті.
ПРИЗОВИЙ ФОНД:
- 50 000 грн;
- показ роботи переможця в мережі кінотеатрів "Планета кіно" в Україні (7 кінотеатрів, 37 залів, фойє кінотеатрів, соціальні мережі — більше 300 тисяч гарантованих контактів із глядачем) та річний абонемент на двох на безкоштовний перегляд фільмів у мережі кінотеатрів "Планета Кіно";
- безкоштовне навчання на курсі режисури в КАМА.
ЖУРІ:
1. Олександр Смірнов, голова журі, креативний директор Tabasco Group;
2. Алік Шпилюк, арт-директор Одеського МКФ;
3. Максим Демський, директор Гогольфесту;
4. Володимир Войтенко, кінокритик;
5. Владислав Волочай, виконавчий директор Sabai Creative Hub;
6. Андрій Копоц, засновник і виконавчий продюсер продакшн-хауса Electric Sheep Film;
7. Іван Сауткін, режисер реклами та кіно;
8. Олексій Сай, художник, режисер;
9. Олексій Пасічник, режисер;
10-11. Сергій Вовк та Анна Вовк, засновники Kyiv Academy of Media Arts.
Завершення прийому робіт: 1 березня 2016 р.
Деталі на сайті www.molodiya.com
Організатор: Molodiya Festival — фестиваль соціальної відеореклами.
Партнери заходу: Планета Кіно (мережа кінотеатрів у Києві, Одесі, Львові, Харкові, Ялті та Сумах, яка є ексклюзивним представником кінотехнологій IMAX, 4DX та Cinetech+ в Україні); Sabai Creative Hub (перша в Україні креативна хмаринна агенція) та Kyiv Academy of Media Arts (KAMA) — перший в Україні спеціалізований освітній проект, створений для систематизованог
Читайте також: Українські митці звернулися до Президента з вимогою заборонити російський аудіо- та відеопродукт у вітчизняному ефірі
Фото надано організаторами