середа, 24 квітня 2024 г.

Жители частного сектора на столичных Осокорках возмущены проблемами с общественным транспортом

Жители частного сектора на столичных Осокорках возмущены проблемами с общественным транспортом

С началом нового учебного года в жители частного сектора Осокорков в Дарницком районе Киева столкнулись с проблемой загруженности автобусов маршрута № 35. Школьники, их родители и другие пассажиры с трудом помещаются в небольших автобусах, а многие вынуждены долгое время ждать на конечной следующего автобуса.

Об этом KV стало известно из сообщения киевлянки Илоны Юшко в паблике “Осокорки клуб” в соцсети Фейсбук.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Настало 2 – е сентября, а Осокорки столкнулись все с той же глобальной проблемой. Проблемой добраться до садика/школы. Автобус по маршруту 35 уже приезжает полный, дети не помещаются, он просто в формате маленькой маршрутки не вмещает в себя такое количество жителей”, – сказано в сообщении.

Илона Юшко предлагает хотя бы иногда пускать по маршруту большой автобус, так как многие пассажиры не могут войти в маленький даже на конечной, и вынуждены ждать следующего автобуса полчаса.

В комментариях к сообщению пользователи пишут, что проблемы есть также на маршруте № 42, количество автобусов на котором за год уменьшилось вдвое.

Согласно информации на сайте КП “Киевпастранс”, на столичном автобусном маршруте № 35 одновременно работает до 3 автобусов. Еще один автобус курсирует на маршруте № 35К, который ходит от ул. Подлипка до ст. м. “Славутич”.

Ранее KV сообщала, что с субботы 13 июля изменился маршрут автобусов №35. Кроме того было организовано движение отдельных рейсов автобуса по сокращенному маршруту №35К.

Читайте: С завтрашнего дня, 13 июля, в Киеве изменится работа автобуса №35 и появится сокращенный маршрут №35К (схемы)

Отметим, что КП “Киевпастранс” с 30 августа 2016 года руководит Дмитрий Левченко. Предприятие подчинено Департаменту транспортной инфраструктуры КГГА, который с 13 августа 2019 года возглавляет Иван Федоров. Курирует это направление замглавы КГГА Дмитрий Давтян.

* КП “Київпастранс” (код ЄДРПОУ: 31725604)

Фото: Google Maps, 2015 год 

КиевVласть

Александр Кравченко

Теги: новости киева, киевпастранс, транспорт, общественный транспорт, дарницкий район, автобус, осокорки, автобус 35

середа, 17 квітня 2024 г.
18:19
УВАГА!!! КиївВлада переїхала на новий домен
п'ятниця, 12 квітня 2024 г.
20:56
“Українська команда” передала велику партію дронів-літаків легендарному батальйону “Ахіллес”, - Палатний
20:51
Ексміністр оборони Резніков став директором безпекових і оборонних програм в ГО “Український інститут майбутнього”
20:45
Начальник КОВА Руслан Кравченко у Чернівцях взяв участь у Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України
20:34
На київській ТЕЦ-5 встановлять додаткові генератори
20:20
В Україну повернули тіла 99 полеглих захисників
20:02
У Києві з суботи відновлює роботу автобус № 7 (схема)
19:54
На Бахмутському та Новопавлівському напрямках відбито понад 40 атак, загалом на фронті 81 боєзіткнення, - Генштаб ЗСУ
19:43
Представники громадськості вимагають припинити переслідування антикорупційних активістів та журналістів-розслідувачів
19:31
Відзавтра, 13 квітня, столичний автобус № 35 подовжить свій маршрут до вулиці Гліба Бабіча (схема)
19:13
“Укренерго” організувала для ветеранів війни програму навчання та працевлаштування “Разом”
19:01
На Броварщині витратять 1,86 млн гривень на облаштування дитмайданчиків
18:49
На вулиці Богатирській у Києві до 21 квітня обмужать рух транспорту (схема)
18:36
У Броварах з'явився новий патріотичний стінопис “Обіймаю тебе, моя Україно!”
18:17
Столична влада зупинила проведення аукціону з надання в оренду Житнього ринку
18:04
У реєстрі зниклих безвісти наразі налічується понад 2 тисяч дітей
Календар подій
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
12 квітня 2024 г. 15:00
Підтримка армії та більше коштів на “цивільні” напрямки: Київрада внесла зміни до бюджету-2024 і Програми соцекономрозвитку
Столична міськрада 11 квітня 2024 року внесла чергові зміни до бюджету Києва на 2024 рік, а також відкоригувала нову Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. Точний перелік всіх коригувань буде доступний після публікації цих документіві, адже депутати і чиновники погодили внесення до відповідних проєктів рішень численних правок безпосередньо перед їх розглядом в сесійній залі. Між тим, відомо, що дохідну частину бюджету було збільшено до 75,2 млрд гривень, видаткову – до 92,5 млрд гривень. Відповідно, додаткові 995 млн гривень планується витратити по програмі “Захисник Києва”, 79,9 млн – на обладнання опорних пунктів в межах столиці, 459,3 млн гривень – на різні соціальні виплати військовослужбовцям, 30 млн гривень – напряму нададуть Міністерству оборони України в якості субвенції тощо. Не обійшлося і без збільшення витрат на “цивільні” напрямки – ще 89,4 млн було виділено на ремонтні роботи на дорогах, 50,8 млн – на реконструкцію ліфтового обладнання в багатоповерхівках і т.д. Була відповідно відкорегована і нова Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР), яка розрахована на 2024-2026 роки. 
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
10 квітня 2024 г. 09:00
Бюджет Києва дуже скромно поповнився за рахунок оренди та приватизації комунального майна у 2023 році
У 2023 році столична влада продемонструвала одні з найгірших результатів наповнення бюджету за рахунок оренди і приватизації комунального майна за останні роки. Як стало відомо, від такої оренди до міської скарбниці надійшло 33,9 млн гривень, що більш ніж в половину менше планових показників, а від продажу комунальної нерухомості – 81,9 млн гривень (плюс ще 18.9 млн гривень, які були перераховані у 2024 році), що набагато менше ніж у попередні роки. Судячи з усього, причиною таких скромних надходжень до міського бюджету є і повномасштабна війна, яка знизила бізнес-активність у столиці, і систематичні порушення процедур і законодавства з боку профільних чиновників КМДА, які кожного року обходяться киянам у десятки мільйонів гривень.